13- Jaki byłby w miłości?

1.1K 49 9
                                    

MOIM ZDANIEM


1) Eren Yeager


Eren długo budowałby relacje z partnerką. Z początku mógłby nie czuć zainteresowania, jednak po jakimś czasie relacji uczucia zwiększyłyby się. Kierując się faktem, że reguł w miłości nie ma, uważam, że jego szalone serce mogłoby przy pierwszym spotkaniu poczuć zauroczenie, które by stłumił by po jakimś czasie ono wróciło i stało się bardzo ale to bardzo silne.

Nigdy nie pozwoliłby poniżyć swojej kobiety, nawet dogryzające żarciki na jej temat mogłyby go zirytować. Starałby się być gentelmenem, by jego partnerka czuła się z niego dumna, ale myślę, że ktoś kto go pokocha zdecydowanie woli tę prawdziwą i zdecydowanie lepszą stronę Erena. Byłby on najlepszym przyjacielem, z którym możesz porozmawiać. Otwarty i szalony temperament nie pozwoliłby się z nim nudzić! Wyjazdy, niespodzianki, ciągłe przygody to coś co w związku z nim byłoby na porządku dziennym. Oczywiście jeśli poczujesz się zmęczona, potrafi z Tobą usiedzieć, ale będzie biegał wokół Ciebie i się Tobą opiekował, byleby coś robić.




2) Levi Ackermann


Wiele osób uważa, że relacje z Levi'em musiałaby być budowana długo by ten się zakochał. Nie sposób się z tym nie zgodzić, jednak po gruntownym przemyśleniu tego tematu, uważam, że Levi od pierwszego momentu będzie wiedział, że to właśnie TA i TA właściwa odczuje to niemal natychmiast. Jest konkretny i zdecydowany w każdym aspekcie życia, dlatego też gdy tylko spotka dziewczynę, w której miałby ulokować swoje skromne uczucia od razu będzie wiedział, że to ona. Myślę też, że otwarcie się przed nią, rozmawianie o emocjach, uczuciach i o sobie... otwarcie się zajmie mu dużo więcej czasu. Po tylu przeżyciach to właśnie to nabranie zaufania będzie długotrwałe.

W związku Levi byłby stabilny. Nie byłoby co z nim pogrywać, nie lubiłby tego. Nie jest skory do kłamstwa ukochanej osoby, choć z pozoru zimny, myślę, że gdyby poznał osobę, która dałaby mu uświadczyć prawdziwej miłości, dla niej byłby w stanie zrobić wszystko. Emocje mogłyby być dla niego ucieczką od otaczających trudów teraźniejszości i przeszłości. Partnerka dawałaby mu siłę, a on w zamian niesamowicie mocną relację.



3) Jean Kirstein


Jean jest dość prosty. Ciężko byłoby mu ukryć zauroczenie. Gdy pozna troszkę lepiej dziewczynę będzie się przy niej lekko peszył i rumienił (myślę, że ciężko byłoby tego nie zauważyć). Wyznanie uczuć zajmie mu trochę czasu, ale przez okres „zabierania się za to" ona ciągle będzie odczuwała wyraźną atencje od naszego kochanego Jean'a. Liczne komplementy, pomoc w razie potrzeby. Chłopak postara się podkreślać swoje zalety, co może często skończyć się głupim popisywaniem... może to i słodkie?

W związku Jean jest skłonny bronić kobietę, czasem zbyt impulsywnie. Będzie on ją czcić jak Sasha ziemniaki. Nie będzie chciał by dziewczyna się mocno dla niego poświęcała, by czuć się jak najbardziej męsko... nie przez rozdęte ego, tu bardziej chodzi o to by czuł, że oddaje jej co ma bezinteresownie.


4) Armin Arlert


Oh nasz słodki Armin...

Armin szukałby swojej miłości idealnej. Nie wyolbrzymiłby jej cech, nie chciałby by była ona dokładnie taka jak sobie wymarzył... bardziej mowa tu o tym co czułby od niej. Chciałby uśmiechu i ciepła a oddałby za nie cały świat. Krótko po poznaniu charakteru od razu zorientowałby się, czy to jest właśnie ona. Jego serce praktycznie na talerzu zostałoby oddane w jej ręce.

W związku nie zabraknie nigdy troski i miłości. Chętnie będzie się Tobą zajmował. Głaskanie po głowie, czytanie opowiadań, proponowanie zajęć, spacerów i wyjazdów na pewno sprawiałyby mu radość, gdyby kierował je do swojej ukochanej. Armin nigdy w życiu by nie zdradził i choć niewątpliwie ma jakieś wady, starałby się je niwelować byś czuła się przy nim jak najluźniej i najlepiej. Zależy mu na tym byś była sobą.


5) Erwin Smitch


Od pierwszego ujrzenia Cię wiedziałby, że to ty. Nawet wypatrzona w tłumie mogłabyś podbić jego serce. Ująłby wybrankę inteligencją i spokojem, tworząc już po krótkim czasie poważny i stabilny związek. Zależałoby mu na tym, byś czuła się przy nim bezpieczna i to dawałby ci z każdej strony. Otwieranie drzwi, odsuwanie krzesła uważałby za coś oczywistego co jest również okazaniem szacunku w twoją stronę.


Zdobycia kobiety nie postrzegałby jako „polowania" ,a bardziej budowania. Chciałby od początku wybudować dom o porządnych fundamentach, zamiast bawić się w domki z kart. Na pewno nie dałby nikomu Cię skrzywdzić i nigdy nie blokowałby Cię w samorealizowaniu się. 



***

Virala was wita!

   Wiem, że dział nieco inny, jednak czułam potrzebę przedstawienia wam z mojej perspektywy, jak wyglądałaby relacja z tymi postaciami w mojej głowie. Na koniec chcę podkreślić, że jeśli Reader jest płci męskiej to zamiast Partnerki wstawiacie Partnera ^^ nie chciałam nikogo dyskryminować, po prostu ciężko by mi było każdy czasownik pisać na dwie formy. 

Jak zapewne zauważyliście, zniknął Berthlod. Zostawiłam jedynie postaci, z którymi mi pisze się najlepiej i najwygodniej. 

Lovki, kisski, rzygi <3

Psssst! Armin przeszedł boski GLOW UP.

Psssst! Armin przeszedł boski GLOW UP

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Scenariusze SnK | Shingeki no KyojinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz