5- Kiedy kibicuje ci w czymś ważnym

3K 116 105
                                    

  1) Eren Yeager 

Co robisz? Twoja drużyna piłkarska gra ważny mecz

Co w zaistniałej sytuacji robi twój Eren?

Oczywiście bilety zdobył jako jeden z pierwszych. Był to wasz pierwszy poważniejszy mecz, na który udało wam się dostać pełnym składem. Oczywiście wasz trener wystawił cię na ataku. Kiedy tylko twój chłopak się o tym dowiedział przez cały tydzień dbał o to abyś była wypoczęta, dobrze się odżywiała, miała zapewnione wszystko, aby poszło ci jak najlepiej. Wiedział oczywiście, że to dla Ciebie ważne. Na sam mecz zaś zabrał samodzielnie stworzony baner z nazwą twojej drużyny i dodał tylko mniejszą czcionką pod spodem coś w stylu "Jedziesz [imię]!!!" Pomalował policzki w kolorach waszego klubu, przy czym specjalnie biegł po mazaki do twarzy do najbliższego kiosku i krzyczał najgłośniej ze wszystkich do momentu zakończenia, czyli waszego sukcesu i oczywiście niemałego awansu do kolejnej klasy, który również uczciliście na jego koszt w twojej ulubionej knajpie na przedmieściach.

Wnioski: Najwspanialszy kibic! Choć prawie pobił się z adoratorem przeciwnej drużyny...


2) Levi Ackermann

Co robisz? Zawody konne w skokach

Co w zaistniałej sytuacji robi twój Levi?

Nie obeszło się oczywiście bez marudzenia, że w stajni to, to, a i jeszcze to! jJest nieidealnie posprzątane, jednak brunet od samego początku do samego końca był przy tobie i twoim [umaszczenie konia] koniu [imię konia]. Pomógł ci go wyczyścić, osiodłać, po czym podniósł twój toczek/kask z ziemi i założył Ci na głowę.

-Już nie stresuj się tak.- Powiedział, to z tym samym znudzeniem co zawsze, ale dodał otuchy.- Jeździsz doskonale.

-D-dziękuje.- Wydukałaś tylko. Rzadko słyszałaś od niego takie rzeczy, ale tylko dlatego teraz były tak wartościowe.- Ale wiesz, że zawsze mam taką tremę...

-Doskonale wiem.- Wycedził już znudzony.- Zupełnie niepotrzebnie. Idź tam i wygraj.

   Cały twój przejazd brunet bacznie Cię obserwował. Czułaś na sobie jego wzrok, co trochę cię krępowało, ale zupełnie nie przeszkodziło ci w zdobyciu pierwszego miejsca na podium. Twój przejazd był wręcz idealny, nie dokonałaś żadnej zrzutki. Twój osobisty kibic zrobił kilka naprawdę dobrych zdjęć, które wzbudziły zainteresowanie kilku mediów i odezwały się potem z prośbą o zgodę do publikacji. Byłaś z siebie naprawdę dumna i nie wróciłaś do domu z pustymi rękami. 

   Brunet po dziś dzień regularnie zmiata kurz z tego olbrzymiego pucharu, którego nie pozwolił ci zdjąć z kominka w waszym domku i schować do piwnicy.

Wnioski: Zawsze będzie w ciebie wierzył i budował twoją pewność siebie. Poza tym to pedant. 


3) Jean Kirstein

Co robisz? Zawody gier komputerowych na skale kraju.

Co w zaistniałej sytuacji robi twój Jean?

Przed turniejem w jego domu praktycznie powstała giercowania. Naprawdę... odkupił od jakiegoś kolegi kilka części różnych gier i spraszał znajomych nerdów, żebyś tylko miała z kim trenować. Pady były praktycznie pozdzierane, ale nie przeszkadzało to nikomu. Twój chłopak cały czas powtarzał ci, że doskonale ci idzie, że wygrasz, że jesteś najlepsza. Choć oczywiście oprócz samych gier dbał również o to, abyś również nadal dobrze się odżywała i zabierał Cię na spacery. Przecież nie mogłaś się zapuścić i zastać!

Scenariusze SnK | Shingeki no KyojinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz