10- Jakie miałby dzieci?

4.1K 143 63
                                    

1) Eren Yeager

Miałby jednego syna, który byłby cały po tacie.

Chłopczyk byłby pełen energii... może nawet lekko nadpobudliwy. Uparty, przez to często kłócił się z tatą, ale szybko dochodząc do porozumienia. Poza tym bardzo często śmiał się z byle czego, a jego śmiech... trzeba przyznać, był zaraźliwy.

Od dziecka marzyłby o zostaniu żołnierzem, co Eren by popierał choć w głębi serca cholernie bał się o przyszłość swojego dziecka. 

Chłopczyk miałby brązowe, krótko ścięte włoski i tak samo duże turkusowe oczy. Kropa w kropę tata! I choć byłabyś troszkę zazdrosna, że to nie do Ciebie jest podobny, widząc szczęście męża i syna serce samo by się rozklejało.


2) Levi Ackermann

Miałby córkę, która odziedziczyłaby po nim czarne włosy.

Byłaby oczkiem w głowie taty, który choć z pozoru surowy troszczyłby się i nie pozwolił nikomu jej skrzywdzić. Często by razem biegali, ponieważ Levi dbałby o sprawność swojego dziecka.

Dziewczynka miałaby, tak jak mówiłam, czarne włoski, ale oczy całe po Tobie. I mimo że charakterek też miałaby po tacie często na jej twarzy gościłby uśmiech. Tylko ona była w stanie wywołać go z taką łatwością na zawsze kamiennej twarzy Naszego kaprala, oczywiście zaraz po niej w kolejce jesteś ty.

Ciekawe co będzie kiedy go przerośnie...


3) Jean Kirstein

Miałby bliźniaki... chłopca i dziewczynkę.

Oboje byliby tak samo uparci jak tata... i często by się kłócili, na co wspaniałomyślny ojciec całe życie szukałby rozwiązania na wieczne sprzeczki. Choć ojcem będzie dobrym, kiedy dzieciaki rozpoczynają wojnę o najlepszą zabawkę musisz wkroczyć jako pogromca konfliktów.

W skrócie... dzieciaki z charakterem. Zupełnie jak wy.

Dziewczynka miałaby włosy i oczy po ojcu, zaś jej braciszek po Tobie, przez co uroczo by się dopełniali, tak samo jak i was.


4) Armin Arlet

Armin miałby córkę.

Od dziecka mieliby ze sobą świetny kontakt, a biorąc pod uwagę, odziedziczone po ojcu zdolności empatyczne, oraz inteligenckie dogadaliby się w każdej, nawet najmniejszej kwestii. Marzycielska i pełna radości dziewczyna dorastająca u boku mężczyzny, który nikomu nie pozwoliłby jej skrzywdzić, niczym kwiatka pod kloszem, byłaby chyba najszczęśliwszym dzieckiem pod słońcem.

Kiedy oboje zapodali te swoje rozmarzone i proszalne spojrzenia, prosząc Cię o coś sztuką byłoby odmówić.

 Dziewczyna odziedziczyła po ojcu tylko te wielkie, niebieskie oczy. Całą resztę (na szczęście) po Tobie, co czyniło z niej naprawdę urodziwą dziewczynkę.

Armin będzie bezradny, kiedy przyprowadzi do domu jego przyszłego zięcia...


5) Erwin Smitch

Erwin miałby córkę.

Dziewczynka byłaby dla niego bardzo ważna. Zaraz po Tobie najważniejsza. Od dziecka uczyłby ją poczucia własnej wartości, oraz godnego noszenia się. Uświadamiał ją o tym wszystkim głównie z troski, że ktoś ją skrzywdzi, a tego raczej by nie zniósł. Zapewniał jej wszelkie dobra.

Dziewczyna nawet jako nastolatka darzyłaby zapracowanego ojca ogromnym szacunkiem.

Na szczęście wygląd odziedziczyła po Tobie. Kropa w kropę mama. Może to również dlatego Erwin tak bardzo ją kochał... przypominała mu Ciebie.


6) Berthold Hoover

Berthold miałby syna.

Chłopiec byłby mu przyjacielem. Choć cichy i niedostępny, jednocześnie kochany. Na jego twarzy gościł by wieczny, niewinny, dziecięcy uśmiech. Berthold bardzo kochałby swoje dziecko, chociaż ciężko by mu było okazywać to na każdym kroku. Otaczałby go opieką i zawsze był wsparciem w trudnych chwilach, ale czy przytulałby często? Raczej nie.

Chłopiec lubiłby nabywać rad od ojca.

Odziedziczyłby po nim to przenikliwe, ale i nieobecne spojrzenie, oraz posturę ciała. Bardzo podobny do taty, jednak kolor oczu miałby po mamusi, którą kochałby naprawdę nad życie. Tak samo jak tata.


***

Virala was wita! 

Kolejny, nieco inny dział za nami. Mam nadzieję, że się podoba. 

Zdecydowana przewaga córek, ale naprawdę uważam, że tak by było no... 


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Scenariusze SnK | Shingeki no KyojinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz