1.Przystojny brunet

7K 159 9
                                    

-Mamo ja też będę tęsknić ale wiesz że zawsze chciałam pojechać do Kanady i teraz mam szansę. - mówiłam to przytulajac się do mamy

- Tak wiem, ale teraz zostanę sama w domu twoi bracia też są na wakacjach i ja .... tutaj.... sama - mama już była bliska płaczu

- Oj mamo jak chcesz możesz mnie odwiedzić nie długo moja osiemnastka i chciałabym spędzić ten czas z Tobą.

-Ehh no dobrze.

-Cieszę się. Mamo ja już muszę lecieć zaraz mi samolot ucieknie, a jeszcze odprawa.

- Dobrze dobrze będę za Tobą mocno tęsknić pisz lub dzwoń do mnie codziennie.

- Dobrze to pa.

- Pa.
************************************
Szłam już do samolotu stresowalam tą odprawą i leceniem samolotem w końcu to był mój pierwszy raz muszę sobie poradzić sama, dam radę przecież to tylko 10 godzin lotu. No i wystartował samolot. Posłucham sobie muzyki i się przespie przez ten czas.
************************************
- Proszę pani, halo, proszę się obudzić już wylądowaliśmy- czułam szturchanie i obcy głos otwieram oczy i widzę Panią

-Tak, tak już wstaję. Jesteśmy w Toronto?

- Tak

- Dobrze już się zbieram - zabrałam bagarz i wyszłam z samolotu wyjęłam adres ulicy na której będę mieszkać zawial mocny wiatr tak że zwiała moja kartka z ulicą na szczęście przeczytałam ale miałam jeszcze tam mapkę.

Po pół godzinie chodzenia poddaję się pukam do drzwi które są za mną. A w nich staję wysoki przystojny brunet z uśmiechem na twarzy.

-----------------------------------------------------------
Hejka to jest moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieję że wam się spodoba i za wszelkie błędy przepraszam.

Perfectly Wrong / S.M ( Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz