Bölüm 4: Hayat bana iyi davranıyor gibi

938 23 0
                                    

                 O muhteşem manzarada Duygu ve ben fotoğraf çekindik. Gönlüm her ne kadar fotoğrafları Twitter'a koymasından yana olmasa da kabul ettim.Sümsük kafalı Zeliha,bunu annemlere gösterdiğinden mahalledeki tek iyi arkadaşım Zeynep bana ''Sizinkiler senin kalan eşyaları çöpe attı. Caddeye fırlattılar ve annen bunun üstüne evde gün yaparak senden kurtuldu.'' demesiyle başımdan kaynar sular aktı. Ama artık onları düşünmemeliydim. Herkes yerinden ve halinden memnun olduğun göre bunu dert etmemeliydim,tek destekçim Duygu idi. 

        Şu uçakta bana kartını veren adamdan bahsettim ve Duygu bana kızım sen salakmısın yarın gidiceksin görüşmeye demesi bir oldu. Neyse bunlar yazı da güya.

                Ertesi gün adamın dediği ajansa gittim. Adı Mert'ti. Beni hemen tasarımcılarla görüştürdü. Ve tasarımcılar mini elbise ve bir kaç parça takım daha giydirdiler. 4 tane tasarımcı vardı. Erkeklerden Tom ve Richard, bayanlardan ise Elizabeth ve Gracie. Hepside 40-45 yaşında modacılardı. Aralarından bir tek Tom 26 yaşındaydı ve  biraz dönmeydi. Neyse resimlerimi çeken Alex , fotoğrafları tasarımcıların masalarına bıraktı. En son da Mert Bey'le konuşan tasarımcılardan Gracie beni beğendiklerini ve bir kaç defileyle bunu gözlemlemek üzere bana kısa vadede az miktarda bir teklif önerdiklerini belirtti. Teklif dosyasını aldım ve kararımı yarın açıklayacağımı belirterek hepsinin tek tek ellerini sıktım. Ve oradan ayrıldım.

               Eve gidince dosyaya Duygu ile birlikte göz attık ve son cümleyi görür görmez baygınlık geçirecektim. Teklifte model ve mankenlik eğitimim dahil yani haftada iki gün aylık 5000 dolar yazıyordu . Şaka,yani ben dosyaya bakmadan iş yerinden çıkmıştım. 5000 dolar mı?  Hani şu benim Amerika'ya  gelebilmek için  4 buçuk ayda biriktirdiğim paranın iki katı. Bayılmamak elde değil. Allah'a şükürler olsun ki bugünlerdeyim. Suratıma tüküren ve beni evden atan ailem dediğim o insanlara da ibret olsun. Yarın gideceğim ve o kağıda imzayı yapıştırıp işi kapacağım. Duygu ise ''Kızım sen artık bir mankensin arkadaşına da bir kıyak geçersin'' demesiyle o akşam Duygu'yla deniz kenarında Rosta yemeğe gittik. Kırmızı şarap eşliğinde benim yeni işimi kutluyordu.  Yeni alındığım mağazayı arıyp çeşitli nedenlerden dolayı çalışmktan vazgeçtiğimi söyledim. Deli gibi eğlendik Duygu'yu gerçekten çok seviyorum. Eve gittik ve içkinin yarı kafa bulmama yardım etmesiyle beraber yatapımda kıyafetlerimle sızıp kaldım.

Bir Victoria's Secret MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin