2.Bölüm-MAHZEN

186 20 8
                                    

Tıkırtılarla kalktım yataktan. Etrafıma bakındım. Bir kaç loş lambanın aydınlattığı kısımlar dışında karanlık yerlere de kısaca göz gezdirdim. Ally. Ally yoktu. Yataktan kalkmıştı. Yastığa ve yatağa dokundum. Sıcaktı. Kısa bir zaman olmuştu. Neredeydi bu? Ya korktuğumuz başımıza geldiyse? Ally'yi de Jeremy'yi kaçırdıkları gibi kaçırdılarsa? Amaçları neydi ki bunların, kaçırdıkları "Kurtkan"lara ne yapıyorlardı? Hissettiğim nefesle arkamı döndüm. Kollarımı tutan elin sahibine bakıyordum.

"Sanırım mahzenin güvenli olduğunu düşündün" Sam'in sinsi gülüşü yine karşımdaydı. Ellerimi sıktım. Yüz hatları gerilmişti.

"Dönüşürsen Jeremy ve Ally'ye ne olacağını bilecek kadar zekisindir herhalde" kıpırdamadan durdum.

"Neredeler?" Arkadaki çetenin devamına çevirdim gözlerimi.

"Ne yaptınız onlara?!"

"Çok soru soruyorsun Alex." arkasına dönerek kaşlarıyla sağ kolu olan Leon'a bir tarafı işaret etti.

"Ben soruma cevap alamadım." Kısa bir kahkahayla gülümsedi. Bu cevabı beklemiyordu.

"Cevabını alacaksın." Leon'un getirdiği mavi eldivene benzeyen şeylere ellerimi sokmamı söyledi. Tereddüt ettim ama başka seçeneğim yoktu.

"Ahh!" inlememle yüzündeki sırıtış büyüdü.

"Elektrik." diye ekledi.

Bölümler kısa olacak ve hızlı paylaşım yapacağım. Her gün bölüm yazmaya çalışacağım.

KurtkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin