11.Bölüm - GİZEM

29 1 0
                                    


(Bu bölümün ilk kısmını 12 nisan 2015 tarihinde notlarıma kaydetmişim.)

(Tarih: 18 mart 2020. Askıda olan hikayeme 5 senenin ardından devam ediyorum. Corona salgınının pandemi ilan edilmesinden sonra evden çıkmama uyarıları yapılıyor ve evde yapacak şeyler sınırlı. Böyle olunca ben de yazmaya devam etmeye karar verdim. Tabii ki hikayeyi en baştan tekrar okudum ve şunu fark ettim, yaratıcılığım ve yazma şeklim 5 sene önce şuana göre çok daha iyiymiş ama yorucu bir anlatım, kurgu hataları ve yanlışlar olduğu ve ergence bir tarzın hakim olduğu çok bariz. Bunun için okurlarımdan özür diliyorum. Umarım hikayeye aynı motivasyon ile devam edebilirim. İyi okumalar.)

¡ ÖNEMLİ NOT: Tüm karakterlerin 5 yaş büyüdüğünü ama olayların kaldığı yerden devam ettiğini hayal edelim. Yani kimse liseli değil herkes olgun birer birey. Kurguya göre Alexa, Ally ve Jeremy 23 yaşında demek oluyor bu !

- - -

Derek oldukça düşünceli görünüyordu: "Bunun olacağı çok belliydi Mel." Bu gerçeği Alexa'dan daha fazla saklayamam. Kendini tehlikelere karşı koruması lazım."

Mel, yılların eskitemediği bir dost ve Derek'e platonik aşık olan bir vampirdi. Derek'in imkansızlığını seviyordu. Derek, kimseye bir şeyini anlatmazken Mel'e güveniyordu, onun fikirlerini önemsiyordu. Sırf bu yüzden Derek'e asla anlatamadığı bir şey vardı. Çok güvenilen Mel, Leon'un kuzeniydi. Leon'u ya da Sam'i hiçbir zaman tamamiyle onaylamamıştı ama zamanında verdiği bir söz yüzünden gruptan ayrılamıyordu. Bu gerçeğin gün yüzüne çıkacağından emindi ama o gün gelene kadar Derek'in arkadaşı olmaya devam edecekti. 

Mel: "Bazen bazı şeyleri açıklamamak daha doğrudur, daha az kişiye zarar verir." Mel bunu söylerken kendi durumunu da kastediyor olmalıydı. "Artık gitmem lazım, sen düşün ve doğru bildiğini yap." Sessizce kapıdan çıktı. "Evet, öyle yapacağım" diye düşündü Derek.

- - -

Jeremy, hava kararırken eve dönmüştü. Ne mutlu ne de mutsuzdu, hiçbir şey olmamış gibi görünüyordu. Sessizliğini bozmayacağını anlayan Ally konuştu: "Hey Jer, nerelerdeydin?" Jeremy bu soruyu bekliyor gibiydi. "Yalnızca birkaç arkadaşlaydım. Bir şeyler içtik, sıradan bir gündü."

Belli ki Jeremy, Taissa'yla olan konuşmasını saklamaya ve yalan söylemeye devam edecekti.

Oysa aynı sabah Alexa, Jeremy'yi takip etmişti. Jeremy'nin uzun süredir sessiz kalması, kaçırılması ama başına hiçbir şey gelmemesi, ... İşte bunlar Alexa'da birtakım soru işaretlerine sebep olmuştu. Öyle ki kendi arkadaşından şüphe etmeye başlamıştı...

-Sonraki sabah-

Alexa, uyandığında evi kontrol etti. Ally hala uyuyordu, Jeremy ise ortalarda yok gibiydi. Emin olduktan sonra Ally'yi uyandırmaya gitti.

"Ally, uyanman lazım."

"Yine mi biri geldi... ben artık yer değiştirmek istemiyorum." Ally gözleri kapalı konuşuyordu, Alexa onu dürttükçe o, kafasını yastığa daha çok gömüyordu.

"Uyan artık, bu çok önemli!" Ally gözlerini hafifçe araladı ve yastığını düzeltip oturur konuma geçti.

Alexa, dün ormanda duyduklarını anlatmıştı. Sesi, hayal kırıklığı duyduğunu belli ediyordu.

Ally: "Ben.. ben.. gerçekten çok şaşkınım. Jeremy'yle çok uzun süredir arkadaşız. Ben bunu anlayamıyorum. Onun bir hain olma ihtimalini hiç düşünmemiştim."

Alexa kafasını onaylarcasına salladı: "Jeremy'yi çok seviyorum ama ona artık güvenemem." Alexa, kaçırıldıkları gün Taissa'yı nasıl tanıyamadığımı düşünmeye başlamıştı ki Ally:

"Şimdi biz neler biliyoruz? Taissa bir anda Jeremy'den hoşlandı, Jeremy'yi kaçırdılar, daha sonra Taissa yine Jeremy'yi "sevdiği" için senin kaçırılmanı istedi." Olayın özeti bu şekildeydi ama düşününce mantıksız geliyordu. Biraz durduktan sonra devam etti. "Jeremy her an o tarafa geçebilir." Maalesef Ally söylediklerinde haklıydı.

- - -

Selamlar, 5 sene sonra yine yeniden... Sizce hikaye nereye gidiyor, hala okuyanlar varsa görüşlerinizi çok merak ediyorum. Jeremy sizce ne karar verdi? Derek, kız kardeşinden ne saklıyor? Taissa ne yapmaya çalışıyor? Sonraki bölümlerde tüm cevapları bulacağız (söz bu sefer 5 sene beklemeyeceksiniz.) o zamana kadar sizlerin tahminlerini alalım. :)

KurtkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin