Alexa
Mutfağa gitmişti. Bize yiyecek bir şeyler mi getirecekti acaba? Hayır, hayır bunu sanmıyorum. Derek nazik biri değil! Düşüncelerimden Derek'in gelmesiyle ayrıldım. Elinde bir şarap bardağı ve kırmızı şarap vardı. Ally onun geldiğini görerek masumca bir soru sordu.
"Mahzene geldikleri gibi buraya da gelirlerse?" Derek yudumladığı şarabı ağzından ayırdı.
"Mahzene mi girdiler?"
Söze girdim.
"Mahzenin sihri ve şifresi vardı. Şifreyi duymalarını sağlayarak sihrin bozulmasına yol açan bizdik. Burasıysa bir ev, vampirler eğer davet edilmezlerse evlere giremezler. Bu bir kural Ally." Derek konuyu değiştirmemekte kararlıydı anlaşılan.
"Mahzenin şifresini mi söyledin Alexa?" Adımı uzun bir süredir ilk defa ağzına alıyordu. Tüylerim diken diken oldu bir anda.
"Ben,..." Bakışları beni korkutuyordu, hep korkutmuştu.
"Şifreyi kimseye söylemedim ama ben söylerken duymuşlar bu yüzden mahzene tekrar gidemeyiz ve yeni bir mahzen aramak da uzun bir süre gerektiriyor. Bu yüzden çareyi senin yanına gelmekte bulduk." Aramızda hiç sorun yok gibi davranıyordum. Umarım bizi evinden kovmazdı.
Bir süre ifadesizce yüzüme baktıktan sonra
"Yukarıda 3 oda var. Orada kalabilirsiniz." dedi ve elindeki şarabı mutfağa götürüp kendi aşağı kattaki odasına gitti.
Saat oldukça geçti. Yorucu bir günün ardından odalara çıkıp uyuduk.
Derek
Bunca yıl sonra hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Aslında buna sevinmeliyim çünkü bu konu hakkında onunla konuşmayı hiç istemem.
Üzerime v yaka siyah bir tişört ve deri ceket aldıktan sonra dışarı çıktım. Hızla koşarak bir binanın önüne geldim. Gece çok karanlıktı. Etrafa bakındım, gözlerim binanın hemen yanındaki ağacı seçebiliyordu. Ağaca tırmandım ve kendimi 3.kat penceresinden içeri çektim.
Orada duruyordu. Tek başınaydı, yorgun görünüyordu. Ona doğru yaklaşınca bana döndü. Yarım bir sırıtışla konuştum
"Kardeşime bulaşmışsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtkan
FantasiaAlexa ve şehirdeki çoğu kişi kurtkanken kan emiciler neden yalnızca onların peşindeler?