Ally
Gözlerimi açtığımda başımın döndüğünü farkettim. Ellerimin üzerinde doğrularak oturdum.
Çok güçlü bir koku yayılıyordu. Bu...bu... Meta otu? Kurtların gücünü azaltan tek ot! Dönüşmemizi istemeyen birinin bunu yaptığına emin olabiliriz. Jeremy'ye bakmaya çalıştım. Başım dönüyor, gözlerim kapanıyordu. Yarı uyuyor ya da bayılmış gibiydim resmen. Etraf çok karanlıktı. Bir kaç adım ilerimde duran yatan şey Jeremy olabilir miydi?
"Jeremy?" Sesim sadece fısıltı halinde çıkmıştı.
Hareket etmiyordu ya da bir tepki vermiyordu. Meta otunu hiçe sayarak dönüşmeyi denedim. Ellerimi sıktım ama bir şey olmadı. Devamınıysa hatırlamıyorum.
Alexa
Uyandığımda eldivenlerden kurtulduğumu farkettim. Bir odadaydım. Sedye tarzı bir şeyde yattığımı tahmin ediyordum. Kollarım ve bacaklarım sedyeye bağlanmıştı. Kollarımdaki acı beni ağlatacak derecedeydi. Gözlerimin kapanmaya çalışmasını engelleyemiyordum.
Kafamı kaldırabildiğim kadar kaldırıp etrafı daha çok görmeye çalıştım. Beyaz duvarlar gözlerimi rahatsız ediyordu. Odadaki herşeyin beyaz oluşunun bilerek yapıldığına emindim. Gözlerimi daha da kısmama sebep oluyordu. Hislerim azalıyor gibiydi sanki.
Yanımda duran masada neşter,şırınga gibi hastane aletleri vardı. Bunlar beni korkutuyordu. Odanın geri kalanında bir kaç beyaz sandalye dışında bir şey yoktu.
Gözlerimi kapatıp odaklanarak dönüşmeyi denedim.
O sırada kapı açıldı. Leon odamdaydı.
"Kanında meta var. Dönüşemezsin." demek kolum bu yüzden ağrıyordu. Kanıma meta karıştırmışlardı.
"Neredeyim ben? O aletlerle bana hiçbir şey yapamazsın!"
"Bir odadasın. Yaparım." Eline aldığı şırıngayı kontrol ediyordu.
"Ally ve Jeremy..." sözümü kesmişti
"Buradalar. Seninle aynı kaderi paylaşacaklar." Aynı kader? Bu da ne demekti şimdi?
"O şırıngayla ne yapacaksın? Neden bizi kaçırıyorsunuz?"
"Söylersem sürprizi kaçmaz mı ama?" diyerek göz kırptı. Sarı dalgalı saçları, yanık teni, sarı gözleri... Eğer kötü bir vampir olmasaydı tatlı olduğunu düşünebilirdim.
Kolumu bir bezle sıkarak şırıngayı koluma sapladı. Bir şırınga dolusu kan aldıktan sonra kanı bir tüpe boşaltıp masaya bıraktı.
"Nerede bunun tıpası!" yere eğilip sedyenin altını kontrol etti.
"Bekle küçük kurt geliyorum." Odadan çıktı. Eğer kanı kullanarak kurt güçleri sağlarsa neredeyse doğal bir melez kadar güçlü olabilirdi! Ya da işe yaramazsa ölebilirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtkan
FantasyAlexa ve şehirdeki çoğu kişi kurtkanken kan emiciler neden yalnızca onların peşindeler?