Ik had het verpest bij hem, zo voelde ik me in ieder geval.
Opnieuw had ik zoveel aandacht bij hem proberen te krijgen dat hij boos op me werd.
Desondanks trok ik mijn mooie kleren aan waarmee ik een uur later in een taxi na het strand werd gebracht.Eenmaal daar aangekomen zag ik een aantal stoelen staan, een bruiloftsetting.
Daan stond een stukje verderop en liep met me mee na onze stoelen.
"Ik kom er dadelijk bij zitten." zei hij tegen me.Ik ging rustig zitten en keek hem nog achterna terwijl hij wegliep, even later kwam hij naast me zitten maar zei geen woord meer. Op dat moment klonk er muziek, trouwmuziek en nadat alle gasten waren gaan zitten ging er een jongeman vooraan staan in een trouwpak, en achter ons kwam er iemand na ons toe lopen. Hayley, in een zwarte jurk.
Des te dichter bij dat ze kwam, zag ik hoe mijn zicht slecht werd.
De laatste geluiden veranderden in gepiep. Mijn wekker.Ik werd weer wakker.
Terwijl ik mijn wekker uitzette en liet sluimeren bedacht ik me ineens hoe mooi het zou zijn geweest als ik en Daan gewoon nog vrienden waren. Ik wou in ieder geval dat het mooi was, ik kon hem 4 jaar lang niet loslaten. Maar nu ik me weer besefte hoe hij was. Nu ik daarover heb kunnen schrijven weet ik wel weer beter. Ik vond het fijn om zijn aandacht te hebben. Om te weten dat er iemand voor me was. Maar het was niet mooi, niet zo mooi en fijn als dat wat ik het wou hebben.
Want Daan is niet goed voor me geweest, alle dingen die mis gingen bleken mijn schuld te zijn.Hij was gewoon slecht voor me, want het was niet alleen mijn schuld. Ik was gewoon te onzeker om hem de schuld te geven. Ik kon hem niet kwijt als vriend.
Maar gelukkig heb ik dankzij dit verhaal en mijn 2e hand, degene wie achter het Social Media van 't Rijn IJssel zit, Tim Hieltjes een mooi einde weten te bedenken.Mijn plan was namelijk om dit verhaal te laten eindigen in een – picture perfect wedding – van Hayley. Dat we allemaal weer samen waren, we are back. Maar dat is de realiteit niet.
Dat is mijn droom, mijn droomplaatje, niet de waarheid.
<>
YOU ARE READING
Aandacht
Adventure"De herinnering van een vriendschap kan na 5 jaar nog zo groot zijn." Alles wat hou wou was aandacht, en ik dat van hem. Iets wat niet goed was voor beide. Waargebeurd