Bölüm 4

959 138 150
                                    

* kevin oh - be my light *

yaklaşık olarak üç bölüm sonra olayların akışı değişecek. o kısım gelene kadar böyle gergin hissetmeye devam edeceğim sanırım. yine de ileride bu sakin ve soft bölümleri özleyeceğiz gibi geliyor :")

yorumlarda buluşalım çileklerim 🍓


Gençlik. Ilk aşk. Arkadaşlık. Fedakarlık. Kahramanlık. Kaybetme korkusu.

Yoongi ve Jungkook'un Hoseok'a ilişkilerini açıkladıkları gece Taehyung, Hoseok'un tepkisini ve ardından yanlarından ayrılırken uzaklaşan siluetini izlerken, içindeki bu duygulardan en ağır basanıydı kaybetme korkusu.

Ikilinin itirafını yaptığı o birkaç dakikada, zihni bir anda onun yokluğunda hayatının nasıl olacağını film haline getirip gözünün önünde canlandırmıştı bile!

Ve o film, tek kelimeyle berbattı!

Onunla Yoongi ve Jungkook'tan sonra tanışmış olsa bile, ilk tanışmalarında Hoseok arkadaş koltuğuna birden atlayarak en baş köşeyi kapmıştı. Hem Taehyung da birisiyle Yoongi ve Jungkook'un arasındaki gibi güçlü bağları olan bir arkadaşlık istiyordu. Bu yüzden Hoseok ile olan dostluğuna en başından beri tüm samimiyetini ve sevgisini katmıştı.

O gece tüm bu samimiyetin ve aralarında kurdukları çeşitli bağlardan oluşan köprünün tahtalarının tek tek kopacak olmasından, ve kendisinin de o köprünün zincirlerinde asılı kalacağından korktu.

Bu yüzden kendilerinden uzaklaşmakta olan Hoseok'un siluetinden bakışlarını çekerek yanındaki ikiliye döndü.

"Sanırım onunla gitsem iyi olacak. Aklını kaybetmiş gibiydi, eve sağ salim gittiğine emin olayım."

Taehyung'un söylediklerini dinlerlerken, Jungkook Yoongi'nin omzuna kolunu atıp bedenini iyice yanına çekti. Şimdi ikisi bir, ellerini cebine koyup verdiği bu kararın mantıklı olduğunu söylemelerini bekleyen Taehyung'u izliyordu. Yoongi omzundan sarkan Jungkook'un elini kavradı. Parmakları nefes almak kadar doğal bir olaymış gibi birbirine kenetlenirken, yüzlerini birbirine çevirip dudaklarına peydah olan gülüşle başlarını aşağı yukarı sallayıp Taehyung'a istediği karşılığı verdiler.

Jungkook "Kesinlikle yalnız bırakmaya gelmez" derken, Yoongi de başka önemli bir noktayı yakalayıp ardından devam etti. "Iyi de senin evin onunkine ters tarafta değil mi?"

Elleri cebinde Hoseok'un gittiği yöne doğru geri geri yürümeye başlarken, "Hayır hayır," diyerek başını iki yana salladı Taehyung.

our story 夢 | 40's yoonkook & vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin