6 | Çarşamba: 1. Sınıf Deniz Kızları

4K 386 168
                                    

Günaydınlar! Sınır geçmiş bende hemen paylaşayım dedim. Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜

Sınır: 20 vote, 20 yorum

Bölümün Yayınlanma Tarihi: 25/06/2018

Nightcore-Mermaid

Medya Lalisa Manoban (Lisa)

Are you ready for it?
~Bunun için hazır mısın?

-Ertesi Gün-

Jennie

Büyü kitabımı çantamın içine koyduktan sonra çantamın fermuarını kapatıp, omuzlarıma açtım ve kapıda yaslanmış bir şekilde beni bekleyen Jisoo'nun yanına gittim. Elinde telefonu, pür dikkat telefonuna bakıyordu, parmak uçlarımın üzerine basarak yükseldim ve baktığı şeye üsten baktım. Yakışıklı bir çocuğun resimlerine bakıyordu, çocuğun bir kaç fotoğrafında belden üstü çıplaktı ve baklavaları gözüküyordu.

''Sevgilin mi?'' dediğim zaman Jisoo, ani tepkim üzerine korkmuş ve başının üstüne sert bir şekilde yanağıma vurmuştu. İnleyerek elimi yanağımın üzerine koyup, bir kaç adım geriye gittim. Jisoo, korkuyla bana yaklaşıp:

''Özür dilerim, özür dilerim.'' dedi. Sol elimi havaya kaldırarak: ''Sorun değil, sorun değil hata bende'' dedim ve yanağıma elimle baskı yapıp: ''Sen bir şeylere dalmışken, konuşmamam gerekirdi.'' dedim. Jisoo, başını iki yana sallayıp: ''Hayır, aslında ayak seslerini duymuş, senin yanımda olduğunu da hissetmiştim, neden korktuğumu anlamadım. Kusura bakma.'' dediğinde gülüp: ''Eğer bana o yakışıklı çocuğun kim olduğunu söylersen, seni affedebilirim.'' dedim. Jisoo, gülerek başını salladı ve yanıma gelip koluma girip: ''Arka kapıya gidene kadar anlatırım.'' dediğinde odadan çıkıp, kapıyı kapatarak merdivenlere doğru ilerlemeye başlamıştık.

''Öncelikle adı Kim Seokjin'' dedi. İsmi bile çocuk kadar havalı.

''Peki, bir cadı mı?'' dedim. Başını iki yana sallayıp: ''Hayır, bir kurt adam.'' dedi.

''Kurt adam mı?'' dedim şaşkınlıkla. Başını olumlu anlamda sallayıp: ''Evet, hata Alfa olan bir kurt adam.'' dedi. Alfa mı? O da ne demek?

''Alfa ne demek?'' dedim. Jisoo, başını omzuma yaslayıp: ''Yarın kurt adamlarla derslere gireceksin ve hiçbir fikrin yok, neyse ben hayatını kurtarırım.'' dedi ve başını omzumdan çekip, durdu bende onunla beraber durduğumda omuzlarımın üzerine elini koyarak beni kendine çekti ve gözlerimin içine bakarak:

'Kurtlar adamlar üçe ayrılır. Alfa, Beta ve Omega bunu öğren ve unutma.' diyerek fısıldadığında gözlerimin önüne kırmızı gözler geldi ve gözlerin üzerinde 'Alfa, lider kurt' yazıyordu. Yavaşça Gözler sarıya dönüşürken yazı da değişmişti. 'Beta, sürü kurtları' sarı gözler maviye dönüştüğünde yazı: 'Omega, yalnız kurtlar' olarak değişti. Jisoo, elini omuzlarımdan çektiği gibi Jisoo'nun yüzü görüş alanıma girdi.

''Az önce bana ne oldu?'' dediğimde beynimde, kurt adamlara dair bir sürü bilgi dolanıyordu. Ökse otunun onların canını yaktığını ve iyileşme güçlere engel olduğunu öğrenmiştim, insanların veya başka doğaüstü yaratıkların acılarını kendilerine doğru çekebiliyorlar. Duyma, koku alma ve görme yetenekleri bir çok canlının bir üst seviyesinde yer alıyordu.

''Kurt adamlar hakkında bilgiler verdim, bugün daha fazla bilgi verirsem canını yakabilirim. Bu yüzden, vampirler ve ejderhalar hakkındaki bilgileri sana yarın vereceğim.'' dedi ve koluma girip, arka çıkış kapısına doğru beni sürüklemeye başladı. Şuanda odaklandığım tek nokta, kurt adamlar hakkındaki bilgilerdi, fazla detaya girince çok korkunç yerlere geliyordu bu bilgiler ve ben, onların arasında nasıl derse gireceğimi bilmiyorum.

Magic University | BTS & BP | ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin