Bölümün Yayınlanma Tarihi: 30/06/2019
Blackpink-Stay
-Geçmiş Zaman: Turnuvaların Ortasında Bir An-
Min Yoongi
''Nereye?'' Lisa'ya doğru dönüp, ona küçük bir tebessüm yollayarak: ''Küçük bir işim var güzelim, hemen halledip geleceğim'' Lisa başını sallayarak arkasına yaslandı. Bende hızlıca büyük salondan çıkarak Taehyung'un bulunduğu yere doğru ilerlemeye başladım.
Elindeki eski püskü kitapla beraber kütüphanenin en ucra köşesinde bir başına oturuyordu. Ayak seslerimi duyarak başını yavaşça kitaptan kaldırıp bana çevirdi. Kalın kaşlarını hafif çatarak, kitapta kaldığı sayfanın arasına kucağındaki ayracı koyup doğruldu.
''Bir sorun mu var?'' diye sordu telaşla.
''Burada olmaz'' dedim ve başımla beni takip etmesini işaret ederek kütüphaneden çıktım, Lisa'yla karşılaştığımız o nehre geldikten sonra suya atlamadan önce: ''Takip etmeye devam et'' dedim. Yüzerek akan şelaleyi geçip, oradaki kayalıkların üzerine çıktım. Taehyung'ta kısa bir süre sonra sudan çıkıp yanıma vardığında ona az önce gördüğüm görüntüyü anlatmaya başladım.
''Buraya gelmeden önce gelecekten bir görüntü gördüm Taehyung'' kaşlarını bir kez daha çatıp: ''Ne gördün?'' diye sordu.
''Jessica'yı ve seni gördüm'' dedi. Taehyung gözlerini kısıp, eliyle kendini gösterip: ''Jessica ve ben mi? Ne alaka?'' diye sordu. Omuzlarımı silkip: ''Bende ilk başlarda garip buldum ama daha sonra görüntüler ilerlediğinde her şeyi anlamaya başladım'' dedim. Taehyung derincesine bir iç çekip: ''Doğru düzgün anlatır mısınız şunu?'' dedi hafif sert bir ses ve bıkmış bir ses tonuyla.
''Jessica'yla bir anlaşma yapmak zorundasın Taehyung, eğer bu anlaşmayı yapmazsan dünyanın sonu gelecek''
''Anlaşma derken, ne anlaşması yapmam gerek?'' derin bir nefes alıp vererek, gördüğüm görüntülerdeki anlaşmayı ona anlatmaya başladım.
''Onunla onun tarafında olduğuna dair bir anlaşma yapman gerek Taehyung, yoksa Jennie dünyayı kurtaramaz. Anlaşma yapmanın nedeniyse, aranızdaki bağ. Taehyung ikinizin arasındaki bağ o kadar kuvvetli ki bu bağ güçlerinize etki ediyor, eğer Jennie ihanet uğradığını düşünürse senden nefret eder ve nefreti öfkeyle beraber büyük bir güce dönüşür ve bu gücü de Jessica'ya kullanarak dünyanın sonunun gelmesine engel olur'' dedim. Bunu yapmak zorundaydı ancak böyle dünyamız kurtulabilirdi.
''Bunu yaparsam benden gerçekten nefret edecek'' dedi. Başımı salladım: ''Eğer nefret etmezse olmaz, onun ölmesini ve dünyanın yok olmasını istemezsin değil mi Taehyung? Bu yüzden bunu yapmak zorundasın'' dedim. Taehyung ilk başlarda tereddüt etse de sonunda ikna olmuştu...
-Şimdiki Zaman-
Jennie
''Taehyung, bir şekilde okuldan çıkmayı başarıp Jessica'yla anlaşma yapmıştı. Bu anlaşma sayesinde gördüğüm görüntü gerçekliğini korudu ve kazanmamızı sağladı'' bakışlarımı Yoongi'den mışıl mışıl uyuyan Taehyung'a çevirdim.
''Ondan gerçekten nefret ettim, onun gerçekten bana ihanet edeceğine inandım'' dedim tuttuğum gözyaşlarım bir bir serbest kalırken.
Jessica ve ordusu kaybolduktan sonra Taehyung'u hemen revire getirmiştik, hemşire onunla ilgilenerek onu iyileştimişti. Geriye sadece Taehyung'un uyanması kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic University | BTS & BP | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Kim Jennie, normal, sıradan, acılarla dolu bir hayatı olan genç kız. Girdiği bir mezarlıkta, vurulduğu ışık süzmesiyle beraber kendini büyülü bir üniversitede bulur. Herkes bir güce sahipken, genç kız ışık süzmesi yüzünden altı doğaüst...