Günaydınlar! Umarım bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar 💜💜💜💜💜💜💜
Sınır: 60 vote, 60 yorum
Bölümün Yayınlanma Tarihi: 24/09/2018
Lyan feat Serel-One Thing
Yazardan
Şimşekler Jennie'nin seçilmesiyle beraber gürültüyle patlayarak, bulutların açık ve güzel havanın sarmasına izin vermişti. Bulundukları yer tamamen karanlığa büründüğünde genç kız, tatlı uykusundan hafif kıpırdanarak uzaklaşmıştı ve tatlı uyku yerini büyük bir kabusa çevirmişti.
'Bunu yapmamalıydın aptal kız!'
'Birbirimize hiç çekmediğimizin kanıtı bu, sen aptalsın bense beyni olan.'
'Onların tek tek ölümünü göreceksin ve sonunda sende öleceksin'
'Ölmek güzel bir duygu gibi görünmeye bilir ama güzel bir duygu, en azından benim için güzel bir duyguydu ki sen ölmeme izin vermeyerek beni bu lanette bulaştırdın.'
Jessica'nın sesi hızla uzaklaşırken, karanlık görüntü yerini Jennie'nin yerde yatan arkadaşlarına bırakmıştı. Arkadaşlarının yüzü gözü kanlar içindeydi, çoğu hareketsiz duruyordu. Bir kaç tanesiyse acıyla kıvranıyordu. Jennie, koşarak acıyla kıvranan Jisoo'nun yanında yere çöktü, elini ona doğru uzattığında, Jisoo tiz bir çığlık atarak: ''Bana dokunma'' dedi. Jennie'nin eli hava da kalmıştı ve ne yapacağını bilmiyormuş gibi arkadaşına bakıyordu, onun acı çekmesini istemiyordu. Ölmesini istemiyordu.
''Jisoo'' zorlukla duyulan sesiyle Jisoo alayla gülüp: ''Hepsi senin yüzünden Jennie, bu işe bizi sen bulaştırdın ve şimdi senin yüzünden öleceğim.'' Jisoo onu anında etkisi altına alan acıyla beraber tiz bir çığlık atarak, gözlerini sıkı sıkı yumdu. Acı tekrar onu sarsarken, ağzından bir kez daha tiz bir çığlık çıkmıştı, çığlığın hemen ardından karnındaki yarasının üzerinde duran eli yavaşça yanına düşmüştü ve nefesi o anda kesilmişti. Jennie, acı bir çığlık atarak, Jisoo'nun cansız bedenine sıkı sıkı sarılıp: ''Özür dilerim, özür dilerim. Seni, diğerlerini koruyamadığım özür dilerim''
Jisoo'nun bedeni ellerinin arasından kaybolurken, etraftaki cansız bedenler yerini yemyeşil çimenlere bırakmıştı. Genç kız korkuyla kollarının arasında ki boşluğa baktı, çimenleri görmesiyle hızla ayağa kalkıp, etrafında bir tur dönerek, nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Yaptığı bu hareket onu bir boşluğa sürüklemişti. Ayakları yerden kesilmişti ve siyahlarla kaplı bir boşlukta sürünüyordu. Çığlık atıyor, sesini duyurmaya çalışıyordu ama bunlar işe yaramıyordu. Karanlık boşluk bir anda arkadaşlarının kanlı yüzleriyle dolduğunda, arkadaşlarının sesleri kulaklarını doldurmuştu.
Elleriyle kulaklarını kapatıp, tiz bir çığlık atmak için ağzını açtığında ağzından hiçbir ses çıkmamıştı.
***
Genç kız hızla uykusundan uyandığında sırılsıklam olmuştu, saçları o kadar ıslanmıştı ki boynuna, yüzüne ve ensesine yapışmıştı. Zar zor nefes alıp vermeye çalışıyordu, gördüğü kabus onu büyük bir boşluğa sürüklemişti ve sürüklendiği bu boşluk, kalp ritmini normalinin iki katı hızlandırmıştı.
Elini kalbinin üzerine koyup gözlerini yumdu, gördüğü rüyanın gerçek olup olmadığını anlamak için hızla gözlerini aralayıp, yatağından çıkarak hemen karşısında ki yatağa doğru koştu. Yatağı boş bulması, bedenini büyük bir korku dalgasıyla sarmalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic University | BTS & BP | ✔️
FanficTAMAMLANDI ✔️ Kim Jennie, normal, sıradan, acılarla dolu bir hayatı olan genç kız. Girdiği bir mezarlıkta, vurulduğu ışık süzmesiyle beraber kendini büyülü bir üniversitede bulur. Herkes bir güce sahipken, genç kız ışık süzmesi yüzünden altı doğaüst...