Бяхме в апартамента на Даная и преди да започнем с приготовленията за вечерта тя беше отворила бутилка шампанско Moët.Отпивахме от високите чаши и прелиствахме няколко списания в огромната й всекидневна.Апартамента й беше просторен с много прозорци и широки пространства.Изтънчен дизайн беше желанието й за всекидневната и точно това беше получила.Бяхме седнали на огромният черен диван на орнаменти и пред нас стояха витрини с дървена рамка с прозрачно стъкло.Всичките мебели бяха специална изработка.Стаята беше модерна и артистична,прилягащо на артистичната натура на Даная.Кухнята й беше малка и компактна,а нейната стая се съединяваше с банята и с допълнителният й офис,който тя беше превърнала в студио за рисуване.Там стояха множество триножници,бели платна за рисуване,скици,платове,една шевна машина и цяло бюро с мъниста,брокати и модни списания.
-Мисля да изпробвам този грим -каза Даная като обърна списанието към мен -Какво мислиш?
-Мисля,че е супер.Сега избери грим и за мен -наредих й аз а тя се засмя.
-А как да стилираме косите си? -попитах аз.
-Моята ще я вдигна на конска опашка и ще я завия с машата в краищата. -каза Даная.
-Добре...мен може да ме изправиш само-отвърнах аз-мисля,че ще стои добре с роклята,която избрах.
-Права си-съгласи се Даная-Ами хайде да почваме тогава.
Тя стана от дивана и ме поведе в нейната стая до работното място за грим.Там стояха всичките й аксесоари и гримове.Имаше огледало със стъкломатови орнаменти и шкафове от двете страни.Също така имаше и малко стилажче пълно с четки,продукти за почистване,пудри,перли и всичко необходимо за да се оправим за вечерта.
Даная започна да гримира първо мен като избрахме опушен грим с червени устни.Около двайсетина минути ме гримираше и още четиридесет минути й отнеха да стилира косата ми.След като видът ми беше завършен облякох роклята,която си бях купила от Прада и сложих високите си токчета.Даная беше готова тридесет минути след мен.Двете взехме чантичките си и изчакахме момчетата да дойдат да ни вземат.
Телефонът на Даная извибрира.
-Да? -каза тя.
-Разбира се.Слизаме веднага.Наистина ли? ... Много жалко.
DU LIEST GERADE
Night Affair - Нощна афера
RomantikКогато Скарлет Девъроу разбира,че именно брат й - Натаниел е архитекта на разширяването на галерията в която работи тя е с объркани чувства. Минали са над 5 години от последната им среща.Какво ще се случи когато най-после се срещнат очи в очи? Скарл...