5| забавления в бентлито

1.2K 61 4
                                    

След три мартинита и няколко шота текила настроението ми се беше покачило драстично.Музиката беше силна и усещах тресеното на пода,дансинга беше препълнен с потящи се хора,светлините от прожекторите заслепяваха очите ми.Вдишвайки въздуха усещах заредената с живот атмосфера.

Бях затворила очи и се бях оставила на усещането.Музиката изпълваше цялото ми аз и бях сякаш в друго измерение,тогава чух как някой ме вика.

-Хей,Скарлет - обърна се към мен Айзък надвиквайки шума в заведението - това е за теб.

Той ми подаде още един шот текила.Аз се усмихнах закачливо.

-Опитваш се да ме напиеш ли?

-Това ли мислиш за мен? - той сложи ръка на сърцето си и се дръпна назад ,сякаш съм го простреляла при което се засмях.

-Просто искам да се отпуснеш и да се забавляваш - сложи ръката си на кръста ми и ми се усмихна.Аз взех подаденият шот и сложих сол на ръката си.

-Наздраве - облизах солта и изпих шота.Той ме поведе на дансинга и започнахме да танцуваме.Първоначално беше съвсем приятелски танц,но със задълбочаването на ритмите танцът се превърна в секси игра.Оттърквахме се един в друг и бях на седмото небе.Бях жена и имах своите си нужди,които за съжаление не бях утолявала от половин година.Танцът с него и изпитият алкохол изостряха сетивата ми.Прокарах ръце през косата си и я отметнах назад,докато клатех бедрата си ,а той промъкна единият си крак между тях и обхвана талията ми с големите си ръце.

Изневиделица Натаниел се появи и му прошепна нещо.Айзък се извини и се оттегли,а неговото място беше заето от Нейт.

-Какво толкова му каза? - попитах го на ухо.

-Трябва да се погрижи за едни дела.-отвърна ми сухо той.

-И реши,че сега е най-подходящият момент!? - бях ядосана,тъкмо започвах да се изгубвам в усещането на мъжа до себе си и той ми беше отнет.

-Да,таймингът ми беше абсолютно точен - той ме завъртя и ме придърпа близо до себе си при което дъхът ми излезе.С липсата ми на партньор Нейт щеше да свърши работа.Той беше умел танцьор и с него сякаш се спогодихме.Песента беше плавна и аз поставих ръце на раменете му.Неговите бяха на талията ми.Поклащахме се в ритъма на невероятната песен и не исках този момент да свършва никога.Усещах топлият му дъх на шията си и настръхнах при сладкото усещане.Дръпнах главата си леко назад и погледнах право в сините му очи покрити с гъстите му черни,мигли. Допрях челото си до неговото и учестеното ни дишане се смеси.Не знам защо,но усещах че и той не е безразличен на това което се случваше между нас.Случваше ли се изобщо нещо между нас? Не можех да не се запитам това на какво се дължеше ? Или просто моите преживявания с мъжката аудитория бяха толкова жалки,че трябваше да харесам брат си.. не че бяхме биологично свързани и двамата бяхме осиновени,но като повтарях това отново и отново се чувствах като отчаяна пикла,която си търси оправдания.

Night Affair - Нощна афераحيث تعيش القصص. اكتشف الآن