12| модно ревю

1K 47 0
                                    

Тази седмица беше ежегодният бал,който майка ми организираше.Знаех,че тя е заета с работа и суетничи покрай всеки един детайл за грандиозната вечер.Аз от друга страна бях най-после във вихъра си.Работата вървеше добре,работниците успяваха да напредват доста бързичко и знаех,че след нула време ще дойде и отварянето на кафе-книжарницата.Ежегодният бал беше ден след модното ревю на Даная,което щеше да е в сряда вечерта.Чувствах се наистина в работно настроение и успявах да отметна много от задачите си.В сряда бях приключила работата за един месец напред.Бях горда със себе си и напълно спокойна да си тръгна няколко часа преди работното време за да имам възможност да се подготвя за модното ревю на Даная тази вечер.

Имах запазен час при известен фризьор, също така при гримьор, маникюрист и козметик.Пълен ден с женски глезотийки.Отидох в салона за красота в най-скъпата част на града и с уверена крачка влязох в антрето на огромният,лъскав салон.Вътре гъмжеше от разговори и работа.Сешоари се включваха и изключваха,музиката кънтеше високо,спрей за коса се разпръскваше и виждах много известни личности тук.Диана Агрон, моя позната и приятелка също беше тук,чакаща нервно реда си.

-Диана,здравей! -поздравих я аз.Двете се целунахме по бузите и седнах до нея на бялото канапе.

-Защо си тук? -попитах.

-На фризьор.Тази вечер съм канена на три модни ревюта! Можеш ли да повярваш ,безобразие!

-Божичко,какво ще правиш..по едно време ли започват?

-За съжаление да.Не знам,най-вероятно ще отида за модното ревю на някое и на афтър партито на другите.

-Това звучи като добра идея.На кои ревюта си канена?

-Даная Григъри, Ели Сааб и Шери Хил.

-Аз също съм канена на ревюто на Даная Григъри.

-Ще ходиш ли?-попита ме тя

-Да.И аз като теб ще се разкрася и отивам.Повярвай ми не искаш да го пропускаш.Даная знае как да си изкара добре.

-Значи е решено! Ще дойда на нейното ревю и после на афтър партито на Ели Сааб.Можеш да дойдеш с мен ако желаеш? -попита тя.

-Предполагам,че ще бъда на Даная на афтър партито.С нея сме добри приятелки.

-Е,добре няма да те притискам.

Night Affair - Нощна афераDonde viven las historias. Descúbrelo ahora