7| sms

1K 52 0
                                    

 Беше петък,последният работен ден

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Беше петък,последният работен ден.Щях да излъжа ако кажа,че не се радвах.Нямах търпение да прекарам уикенда в излежаване и пълна релаксация.Бях в офиса си и най-после бях избрала дата за откриването на галерията.Естествено трябваше да говоря и с Натаниел,но го избягвах както дявола-тамян.След снощният разговор с Даная реших ,че изобщо не си заслужава да връщам обаждането на Натаниел.Не знаех защо реагирах така остро.Все пак нямах право да се ядосвам на избора му за среща.Напротив,трябваше да го поздравя за добрият вкус.Даная беше най-красивата жена,която познавах.Трябваше да преглътна егото си и да му се обадя в най-скоро време.Просто нямаше да е днес.

Бях попълнила всички формуляри,бях избрала интериорните дизайнери за откриването на кафе-книжарницата и за изложбата с картини от фондация "Лайтън".Всичко вървеше по план.Докато не получих онова обаждане.

-Скарлет Девъроу на телефона -казах делово очаквайки да е някой медиен представител или пък артист,търсещ информация.

-Колко си работна само,Скарлет -кадифеният глас на Айзък прелетя през слушалката оставяйки ме приятно изненадана.

-Айзък!Здравей,от къде имаш този номер? -попитах объркано.Не си спомнях да съм му дала координатите си онази вечер.

-Натаниел ми ги даде.Реши,че е било грубо от негова страна да прекъсва танца ни миналата вечер и реши да поправи грешката си.

-Като раздава визитната ми картичка?

-Не бъди такава.Просто се опитваше да е полезен и мил.

-Не бих описала Натаниел точно с тези думи.

Смях се чу от другата страна на слушалката.

-Виж какво предлагам ти ранен обяд.Хм,какво ще кажеш?

Замислих се.Айзък беше хубав мъж,но самата мисъл да хукна с него на обяд ей така и то след като Натаниел му е дал номера ми не ми се нравеше.Имаше нещо гнило в цялата тази история.Бях готова да му откажа,когато направи това невъзможно.

Night Affair - Нощна афераDonde viven las historias. Descúbrelo ahora