16| мрак

937 50 0
                                    

Смразяваща тръпка премина през гръбнака ми. Айзък стоеше пред мен небръснат, със зачервени очи и рошава, немита коса.Изглеждаше толкова зле колкото се чувствах.

-Какво правиш тук? По-добре изчезни преди да викна полицията. -казах предупредително аз.

-Тук съм за да ти се извиня... -той почеса тила си.

-Не ми трябват извиненията ти. Просто стой далече от мен -опитах се да затворя вратата,но той ми попречи.Влезе вътре неканен ,а аз тръгнах с бързи крачки назад.

-Какво искаш по дяволите?? Да завършиш започнатото? -гласът ми беше вече по-висок.

-Не. Изслушай ме! -прокара ръце през косата си. Изглеждаше отчаян.-Това което се случи на ежегодният бал на майка ти беше грешка. Аз не бях на себе си. Трябва да ми повярваш. С Даная се бяхме надрусали преди да дойдем и..... не бях на себе си.

-Да вече го каза това. -колкото и да се извиняваше това не променяше факта,че ако не беше Натаниел той щеше да ме изнасили. Само при мисълта за това нервите ми се опъваха.

-Извинявай,извинявай! Кажи ми какво мога да направя за да приемеш извинението ми? Да ми дадеш нов шанс?

-Побърка ли се? -питах невярващо - Да ти дам втори шанс!?

Той явно наистина се беше побъркал.. рязко се дръпнах назад ,когато се опита да хване ръката ми.Все още стояхме в антрето и ситуацията беше повече от неловка.

-Единственото нещо,което можеш да направиш е да изчезнеш от живота ми завинаги.И да се запишеш в клиника за рехабилитация. Имаш нужда да спреш с тези наркотици. -казах това както на него ,така и на себе си.Виждайки Айзък такъв - изнемощен, мръсен и отчаян ме накара да осъзная,че не наркотиците бяха отговора.Това беше временен лек,временно затишие на болката. Не беше перманентно и само разрушаваше здравето ти.В онзи момент се заклех,че няма да докосна отново наркотик.

-Значи така ли ще завърши всичко ? -гласът му беше хлипав,очите пълни със сълзи. До сега не бях виждала мъж да плаче.

-Така трябва да свърши. -отговорих аз.

Той поклати невярващо глава.Вървеше напред назад и мрънкаше нещо.Зачудих се дали не е все още под ефекта на наркотиците?

-Айзък добре ли си ? -попитах притеснена. Ако беше все още дрогиран нещата можеше да завършат отново зле.

Night Affair - Нощна афераTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang