8| спомени

1K 50 1
                                    

Върнах се в офиса разгневена.Още не можех да повярвам какво съобщение ми беше пратил.Първо,че беше адски неуместно и второ ако Даная го прочете ще й стане лошо.Седнах на въртящият кожен стол и потънах в мисли за утре.Какво ли щеше да ме очаква на двойната среща? Изобщо не ми се ходеше.Телефона ми иззвъня връщайки ме в реалността.

-Да,моля? -попитах отегчена.

-Скарлет,секси как си ? -чу се звънливият глас на Даная -Получих съобщението на Натаниел.Това е страхотна идея.

-За двойната среща ли?

-Да.Доста се вълнувам.Чудя се какво ли да облека?Все ми се иска да е нещо по-провокативно за да накарам брат ти да действа най-после.

При казаното от нея кокалчетата на пръстите ми побеляха от силното стискане на бюрото.Докато мозъкът ми осмисляше чутото няколко думи от изречението й ми направиха силно впечатление.

-Какво искаш да кажеш с това да действа най-после? -полюбопитствах аз.

-Може би ще ти се стори странно,но брат ти и аз не сме спали още.

-Стига бе! - едвам не извиках аз.Бях зашеметена от новодошлата информация.Натаниел "играча" явно не беше във форма.

-Да.Може би иска да караме нещата по-бавно и да стигнем до връзка?Кой знае?Най-важното е че сам е проявил инициативата да ни покани всички на вечеря.Кажи ти какво мислиш? Мога ли да се надявам на нещо повече?

Колебаех се какъв отговор да й дам.Преди всичко тя ми беше най-добрата приятелка и я обичах лудо.Не исках да й вдъхвам напразни надежди,но и не исках да я отказвам,защото това щеше да бъде много егоистично от моя страна.За това й единственото,което казах беше:

-Дай да направим така.Нека мине утрешната вечеря и после ще си поговорим по женски с какви впечатления сме останали от момчетата.Става ли?

-Звучи супер.Тъкмо ще видим и Айзък как ще се държи.

-Дадено.

-Добре,хайде ще се чуем по-късно,че почивката ми е на свършване.

-До чуване,любов -казах аз и затворих телефона.

Утрешната вечеря със сигурност щеше да е тежко преживяване,особено след това съобщение и след целувката в бентлито.Споменът за страстната ,умопомрачителна целувка ме преследваше от мига в който се случи.В онзи момент мисълта,че и той има нещо към мен ме побъркваше.Или беше това това или просто си играеше с мен.Може би щях да разбера утре.С един куршум два заека.

Night Affair - Нощна афераDonde viven las historias. Descúbrelo ahora