20| Почивката

944 49 0
                                    

Дните след отварянето на кафе-книжарницата бяха доста продуктивни. С Даная си бяхме стегнали багажа за почивката и чакахме само Натаниел да каже кога трябва да сме на летището. Очакваха ни две седмици пълна почивка. Първо щяхме да отидем до Мароко,после до Сен Тропе, Сан Ремо и след това щяхме да минем през Венеция и в Рим щяхме да си хванем самолет обратно за Америка. Беше планувано да купонясваме без да спираме.

Денят в който заминахме се оказа,че освен ЕйДжей, щяха да дойдат с нас и Чад и Блейк. Компанията беше доста забавна. Пътят до Мароко не го и усетихме. Там останахме два дни. Аз и Даная деляхме една стая,докато момчетата се бяха разделили така: Натаниел беше с Чад, а Блейк беше с ЕйДжей.В Мароко беше горещо,красиво и те потапяше сякаш в друг магически свят. Обожавах да се разхождам заедно с Даная и да разглеждаме забележителностите. Вторият и последен ден в Мароко с Даная си бяхме взели по един сладолел и обикаляхме по претъпканите улици.

-Знаеш ли да дойдем тук беше най-правилното решение-каза Даная докато ядеше от ягодовият си сладолед.

-Нали? Мисля,че сме имали нужда от това без дори да сме го осъзнавали. -признах аз.

-Когато се сетя колко работа имаме щом се приберем ми става лошо -тя се усмихна вяло.

-Недей така.Работата е част от живота ни. Пък и не разбирам защо се вайкаш. Направи много пари след успеха на ревюто ти. -подбутнах я аз.

-Знам. И съм толкова радостна и благодарна. Това ми беше мечтата. Но сега след като я изпълних се чувствам объркана и не знам накъде да поема. -тя въздъхна шумно и заби пластмасовата лъжичка в сладоледа.

-Ще си намериш нови мечти.Този път по-големи и когато ги достигнеш аз ще съм до теб -прегърнах я.

-Благодаря ти.Може би тази екскурзийка ще ме вдъхнови. -обнадежди се тя. Двете се засмяхме доядохме сладоледите си и се прибрахме в стаите.На следващият ден трябваше да пътуваме за Сен Тропе.

Прекарахме пет дни в пълно блаженство. По цял ден бяхме на плажа, а през нощите обикаляхме баровете. През денят хващахме тен под жаркото слънце,а нощем танцувахме под прожекторите на заведенията. Играехме си във водата,момчетата ни пръскаха с водни пистолети,а ние ги давехме в солената вода. Когато се изморявахме излизахме да се печем и да ядем плодове,а момчетата играеха волейбол. Беше същински рай. Не ми се тръгваше. Беше пълно с туристи,чувах езици,които не познавах и не разбирах и изобщо не ми пукаше. За пет дни с Даная бяхме хванали шоколадов тен.

Night Affair - Нощна афераDonde viven las historias. Descúbrelo ahora