*Βαλτε το τραγούδι😭*
"Ήμουν 9 μιτσό σκατ ό όταν έμαθα ότι η μαμά μου είχε όγκο στον-στον εγκέφαλο"λέει κοιτώντας το πάτωμα και μου κρατούσε σφιχτά τα χέρια, ενώ η φωνή του έσπαγε.
"Έναν χρόνο ήταν στο νοσοκομείο.. δεν την έβλεπα καθόλου συχνά και μου-μου έλειπε"πλέον δάκρυα κυλούσαν σαν καταρράχτες.
"Μέχρι που-που πέθανε, -δεν-δεν άντεξε"
"Στέφανε. Στέφανε κοίτα με"τον προστάζω και του σηκώνω το κεφάλι του.Με κάρφωσε με τα κόκκινα μάτια του και του σκουπισα με τους αντίχειρες μου τα δάκρυα του.
"Ο Θεός την ήθελε κοντά του.. είναι ακόμα κοντά σου Στέφανε.. σε προσέχει από εκεί ψηλά"του λέω γλυκά.
"Μου-μου λείπει"μου λέει ενώ πλέον έχει κλειστεί στην αγκαλιά μου.
"Σσσςς"προσπαθώ να τον ηρεμήσω, αλλά δεν κατάφερνω πολλά.Πρέπει να ξεσπάσει.. το χρειαζόμαστε όλοι μας το να ξεσπάμε για κάτι.
"Εσυ-εσυ το-το έχεις;"τον ρωτάω και φοβάμαι την απάντηση του.
"Όχι, ευτυχώς"λέει και ρουφάει την μύτη του.Ξεφυσισα.
Κάτσαμε για λίγο έτσι.. εκείνος με τον κεφάλι του στο λαιμό μου μυρίζοντας το άρωμα μου.
"Ελπίδα;"μου λέει μετά από λίγο που ηρέμησε και έκατσε απέναντι μου.
"Τι;"
"Εσυ-εσυ πως το πήρες όταν χώρισαν;"Δεν ήθελα να του πω τι είχε συμβεί, αλλά και εγώ χρειαζομουν να τα βγάλω από μέσα μου.
"Είχε μπει τρίτο πρόσωπο αναμέσα τους. Η γιαγιά μου η Ελπίδα. Χα! Ειρωνία εε; Δεν την ήθελε τη μαμα μου και έκανε τα πάντα για να τους χωρίσεις από την ημέρα του γάμου. Έβαζε λόγια στον μπαμπά μου για εκείνη. Έμειναν μαζί μόνο και μόνο για εμένα. Μια μέρα, είχαν τσακωθεί άσχημα. Εγώ ήμουν στην Στέλλα. Ο μπαμπάς μου είχε βγεί και είχε πιεί πολυ-πολυ και-και πήγε με μία που του κουνηθηκε εκεί. Ε, και τα έμαθε η μαμά μου και-και χώρισαν"
Οι παλάμες μου ειχαν ιδρώσει και σε κάποια σημεία η φωνη μου έσπαγε.
Το χειρότερο βράδυ της ζωής μου.
Μερικά δάκρυα κύλησαν στα μάγουλα μου και κοίταξα στο ξύλινο πάτωμα.Με τα δάχτυλα του μου σήκωσε το πηγούνι για να τον κοιτάξω.
Μετά, άνοιξε τα χέρια του εννοώντας να με πάρει αγκαλιά.
Γέλασα πνιχτα και κουρνιασα στο στέρνο του.
"Αχ παλιόπαιδα, με συγκινησατε"
Ικ,ικ Γωγώ.
Εκλεισα στιγμιαία τα μάτια μου.
Από το κλάμα τα βλέφαρα μου βάραιναν, μέχρι που αποκοιμήθηκα στην αγκαλιά του.
[...]Ψυχολόγος από τα λιντλ.
"Ελπ μου"
"Πως είσαι βρε ψυχή;"Εγώ.
"Μου χαλασες τον ήρεμο ύπνο μου ηλίθιε😒"Ψυχολόγος από τα λιντλ.
"Α"
"Συγγνώμη μικρό😚"
"Ήθελα να σε ρωτησω κτ"
"Θα έρθεις την άλλη εβδομάδα στον αγώνα ποδοσφαίρου?"
"Μου έλειψε αυτη η ομορφιά σου;)"Εγώ.
"Μάλλον ναι θα έρθω"
"ΙΙΙΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙΙΙΙ?"Ψυχολόγος από τα λιντλ.
"Τα λέμε Ελπ μου❤"Ξεφύσισα και εκλεισα το κινητό.
Το έβαλα στο κομοδινο και ξανα ανεβασα τα παπλώματα μέχρι το κεφάλι.Κανένας δεν μου χαλάει τον ύπνο.
ΝΟΜΟΣ!:)
🔸🔸🔸
Αλοχα πιπολ:)
Τι κάνετε;
Ελπίζω καλά❤❤Εγώ απόκτησα νέο κραςςςςς😍
Σλβπσμζλςπγπζνα😍😍*Και δεν σας νοιάζει:(😂*
Τεσπαααα.
Πολυ δράμα σμρ ρε παιδί μου😢
Μέχρι κι εγώ εκλαψα😭Ήθελα να βάλω φιλί εδω, αλλά λέω αστο είναι νωρίς ακομα;)
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλουθκια💋
-SerpaNtina🍁
YOU ARE READING
Texting With My Step Brother [T.W.M.S.B.]|✔| -BOOK 1- #WWSA2k2018 #BC2k18 #WCC
HumorΆγνωστος αριθμός. "Ρε Ερμή" "Να σ γ*μήσω" "Σε περιμένω μισή ώρα" Εγώ. "Τι στο καλό;" "Ποιός είσαι;" ...