"Πάμε στα Γκουντις;"μου προτείνει ο Στέφανος, καθώς περπατάμε στο πάρκο.
"Με έκανες την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο"του απανταω και το πρόσωπο μου φωτίστηκε.Μπαίνουμε στο μαγαζί και καθόμαστε κοντά στο παράθυρο.
"Δύο κλαμπ σάντουιτς παρακαλώ"λέει εκείνος στην σερβιτόρα που είναι χειρότερη από τις αυθεντικές κούκλες Μπαρμπι.
Του έκλεισε το μάτι και έφυγε κουνώντας τον κώλο της με τις 80 πλαστικές.
Εκείνος μην χάσει της χαμογέλασε πλάγια και πονηρά.Δεν του έφτανε η Κατερινα-Μπαρμπι θέλει και την σερβιτορα-Μπαρμπι-80 πλαστικές στον κώλο.
Στα διαλα!
Σταύρωσα τα χερια μου κάτω από το στήθος μου και τον κοιτούσα ειρωνικά.
Μην χάσει κοίταξε κατευθείαν εκεί, αλλά όχι,οχι τον προκαλουσα κι εγώ.
Ξεροβηξε και κοίταξε αλλού.
Εγώ ρολλαρα τα μάτια μου και κοίταξα τον χώρο.Ξαφνικά, έρχομαι αντιμετωπη με τον Χρήστο.
Ερχόταν προς τα εμάς με ένα πλάγιο χαμόγελο.
Ο Στέφανος, φαινόταν αρκετά θυμωμένος μόλις τον είδε.Έχε γεια βρυσούλες, λογγοι και βουνά ή πως αλλιώς πάει το τραγούδι.
"Γεια σας αγαπημένα αδελφακια"μας λέει ειρωνικά και ακουμπάει τις γροθιές του στο τραπέζι.
"Γειά σου αγαπημένε μπρο"του λέει επίσης ειρωνικά ο Στέφανος.Ωχχ!
"Σας πειράζει να κατσουμε μαζί σας;"ρωτάει και με κοιτάει.1) Ναι παλικάρι μου κάθηστε μαζί -
ΟΠΑ, ΚΑΤΣΕ!
ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΣ ΝΑ ΚΑΘΉΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΟΓΟΜΗΓΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ???!;
ΚΟΙΤΑ, ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΈΣΗ;;;;Στεναχωριθηκα όταν του είδα έτσι.
Υποτίθεται ότι εγώ έπρεπε να βρίσκομαι στην θέση της βλαμμενης δίπλα του...Τότε ένα χαδι στο χέρι μου με έκανε να ηρεμησω..
Κοίταξα απέναντι μου τον Στέφανο που μου κρατούσε το χέρι και το χαϊδεύε."Ναι, καθήστε"απαντάω και τους χαμογελάω.
[...]
Συγγνώμη ρε κοπελια, ήρθες εδώ με τον Χρηστο και του την πέφτει στον Στέφανο;;Αν σε πιάσω από το μαλλί, σε κάνω 10 σβούρες και σου φύγουν τα εξτεσιον θα έχω άδικο χρυσή μου.
"Ουυυυ, ξυλοοοο"
Μίλησε και πορδη-.-Ο Χρήστος άφαντος και ο Στέφανος ασχολείται με την αλογομηγα.
Και η Ελπίδα εκεί στην άκρη μονη της.Που να τρώτε πιτογυρα μπάμιες να σας γίνονται!
Άντε, ηλίθια υποκείμενα.Λες και το οξυγόνο λιγόστευε και έτσι αποφάσισα να πάω τουαλέτα.
Ουτες ή άλλως , και να το πω δεν θα δώσουν σημασία.Κατευθηνθηκα προς τις τουαλέτες και μπήκα στις γυναικείες.
Ακουγα αναστεναγμους και φωνές.
Έχε γούστο...Δε έδωσα σημασία και έβαλα τα χέρια μου πάνω στο νιπτήρα και προσπαθούσα να ηρεμήσω.
Κοίταξα το πρόσωπο μου στον καθρέφτη και από την τουαλέτα βγήκε ο Χρηστος και η σερβιτόρα-Μπαρμπι-80 πλαστικές στον κώλο.Με κοίταξαν με ένα ανώτερο βλέμμα και βγήκαν έξω.
Ήθελα να κλάψω...
Και όντως ένα δάκρυ κύλησε.
Νόμιζα ότι ο Χρήστος άλλαξε και οτι δεν είναι γαϊδούρι.
Αλλά έκανα λάθος ξανά.."Ελπίδα;"μπαίνει μέσα ο Στέφανος και έρχεται σε εμένα.
Τον κοίταξα και σκουπισα τα δάκρυα μου."Ελπίδα, δεν αξίζει να στεναχωριεσαι για αυτόν. Εσύ είσαι για μεγαλύτερα πράγματα"μου λέει γλυκά και με πιάνει από τα μάγουλα φέρνοντας με κοντά του.
Κούνησα το κεφάλι μου θετικά και ρουφηξα την μύτη μου."Στέφανε;"του λέω και κουνάει το κεφάλι του για να συνεχίσω.
"Ο έρωτας με κατάστρεψε"του παραδέχομαι και μπαίνω στην αγκαλιά του και κλαίω ξανά.
"Σσσς ηρέμησε"λέει και μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
Βγηκα απο την αγκαλιά του και τον κοίταξα όπως και εκείνος.Τα πρόσωπα μας τόσο κοντά και αυτή η επιθυμία να τον φίλησω για πρώτη φορά ήταν τόσο έντονη.
"Ποια αδέλφια και μαλακιες να πάνε να γαμηθουνε όλοι"λέει μπουχτισμενος με αυτά τα γεγονότα και φέρνοντας με κότα του ενώνει τα χείλη μας σε ένα γλυκό φιλί...
🔸🔸🔸
Αλοχα πιπολ:)
Τι κάνετε;
Ελπίζω καλά❤Ορίστε έβαλα αυτό το φιλί για να σώσουμε😂
_siakar_ ευχαριστημένη?😂
Βάλε τρ πάρτ ότι όλα είναι τέλεια😂Τα λέμε στο επόμενο❤
Φιλουθκια💋
-SerpaNtina🍁
YOU ARE READING
Texting With My Step Brother [T.W.M.S.B.]|✔| -BOOK 1- #WWSA2k2018 #BC2k18 #WCC
HumorΆγνωστος αριθμός. "Ρε Ερμή" "Να σ γ*μήσω" "Σε περιμένω μισή ώρα" Εγώ. "Τι στο καλό;" "Ποιός είσαι;" ...