Allaahıımmmmm.......
Ben!!!
Lina ve yil sonu gösterisi..
Şakamı bu. bence şaka ,şaka.Ogretmenler odasindan çıktıktan sonra korudorda yürümeye başladım.
Aslında başkasi olsa çok sevinirdi.sahneye cikmak ,alkis sesleri,ama ben sevmiyorum. cünkü kucukken sahnede külkedisi ni oynadigimda seyirciler arasinda tiratyocu varmış .benim oyunculugumu çok beğenmiş. Beni katrosuna istemiş, ama müdürehanim
Buna izin vermedi.
Birde üstelik azar işittim.O gunden beri sahneyi sevmiyorum.
Koridorun caminin kenarina oturdum.ne yapa bilecegimi düşünüyordum.
Hakikaten ne yapacaktim.
Tiratyoyumu yaksam? Öğretmeni zehirlesem? Yok yok en iyisi kendimi zehirleyim. amaaann başlıyacağım tiratyosuna, sahnesine,gösterisine .
Offff of......
Bunu dışımdan söylemiştim.
Bir öksürükle arkami döndüm. Kaşlarımı çatarak baktigimda yeni hocaydi bu.
Gülümseyerek bana bakıyordu. Uzun boyu ve kasli kollariyla iyi gözüküyordu. Icimden bizim kizlar bunu yerler diye düşündüm buda sırıtmama neden oldu .
"Burda ne yapiyorsun?
Içimden kör müsün? Oturuyorum.dedim. salakmidir?nedir.
"Oturuyorum dedim önemsemeyerek.
"Ders saatindemi?Tabiyaaa. hocaydi lan bu. Bende ders saatinde oturum muabbet ediyorum bununla.
Kibar birsekilde "hadi bu sefer görmezden gelelim bari yeni tanışmamız şerefine .
Bu iyi bir hoca ama benim hoşuma gitmedi .tamam iyi hoş anlayışlı, yakisikli sayılır ama bir sey var sanki görünüşü, oldugundan farkli gibi."Sana verilen cezayi düşünüyorsun. Galiba .cok ceza alıyorsun anlaşılan?herkez senden şikayetci"
Bu adam beni ne kadar taniyorki benimle muhabbet kuruyor. Yetimhanede yaşadığımdan kimseye güvenmiyorum .mesafeliyim bu yuzden tek arkadaşım serra. Heleki boyle labali konusanlara ayar oluyorum. Üstelik erkeklerle mesafeliyim kizlarla yaşamanın yan etkisi işte.
Neyse yapacak işlerim var.sorduğu soruya ciddi ve alayci bir sekilde" hayranlarim cok hocam ondan "
Yüzündeki hoşnutsuz ifade beni mutlu etti. "Herzaman resmimisin?istersen adımla hitap edebilirsin? Kafasini sallayarak "tabii ya adimi nerde bileceksin ?"elini uzatarak,"ben alp. Diyerek gülümsedi.
Eline bakarak sikmami bekledi.ben ise eli sıkmadım. Eli havada kaldi.insanlari bozmayi cok seviyorum,beni mutlu ediyor.
Kaslarini çatarak bana baktı ,bozulmuştu.
Ben ise önesiz mutlu bir ifadeyle "iyi"dedim arkami döndüp gittim.
Sinifa girdiğimde herkez bana baktı.biliyorlardi sonucta ceza aldigimi eeee yillarin tercubesi sonucta ayda iki üç ceza alirsan olacagi bu .
Pelinde bana bakip gülüyordu. Gıcık, agzi burnu kırık hâlâ kaşınıyor yosma.
Yüzünü çarşamba pazarina cevirdim hala aynı.
Maallllll....
Ders bitmişti serra hemen yanima gelmişti.
_"
Ne oldu? Ne yaptın.
Ben bu klasik sorulardan sıkılmış bir şekilde ona bakarken o bana merakli bakışlarla bakiyordu.
Yavasca geri yaslanarak canimi sikan cezayi söyledim. "Yıl sonu gosterisine katılacakmışım.
Serra küçük bir çığlık attarak" nee dedi.
Sevinmisti. gülümsüyordu. Ben onun bu halini görünce sinirlendim.
"Ne gülüyorsun be" dedim.
Serra o masum gülüşüyle "çünkü bende yil sonu gösterisindeyim .senin de olacagini düşününce mutlu oldum.
Allahim ben burda sinirkrizi geciriyorum.o mutlu oldum diyordu. Kasap et derdinde,koyun can .
Zaten kabuslar yetmiyormuş gibi birde yıl sonu gösterisi cikti başıma.
Hergece kabus görüyorum. Isin tuaf yanı gördüklerinim coğu gerçekleşiyor.ermişleremi katıldım, Besmelesiz yeremi bastim,carpıldımmı?bilmiyorum. Üzerimde yogunluk ,halsizlik var.sanki gördüğüm ruyalari yaşiyorumda yoruluyorum gibi.
Siradan kalktim.serra" nereye gidiyorsun?diye sordu.kaslarimi kaldırıp sert bir bakisattim.serra ellerini kaldırarak "tamaam sinirlisin birsey demiyorum dedi"siniftan ciktim koridorda ilerliyordum. Koridorun sağına, soluna gruplanmış kizlar bana bakararak konuşup gülüyorlardı. Icimden salaklar diye düşünürken birden bire beynime bir ağrı girdi. Oldugum yerde kalakaldim.ağrı artıyordu,etraf puslanmıştı. Heryer dönüyordu tam düşünecektim duvara yaslana bildim bir iki adim attığımda birşeye carptıgimı hissettim a
O aciyla "çüüüş diye bildim.kafami kaldirdigimda ise alp hocayi gördüm. Hizli nefes aliyordu.alninda terler vardi.
Endişeyle "iyimisin sen dedi.kolumdan tutarak,"sana yardim edeyim diyerek belimden tuttu. gözlerimi yavaşca açtigimda onun geldigi tarafta koseyi dönen birini gördüm sankl yada bir karaltıydı.kafami yukari kaldirdigimda hocanin yüzünün ne kadar yakisikli oldugunu fark ettim.bana bakarak gulumsedi.o bana bakinca ben gozlerimi kaçırdım. Utandim hocam hakkinda zayif kizlar gibi düşündüğüm icin .tekrar baktigimda ciglik atarak geri cekildim
Yüzü kanlar icinde bir canavara benziyordu.
Ileri dugru kendimi attigimda kafami duvara carptim. Gözlerim karardı....
..Gözlerimi açtığımda baş ucumda serrayi ve müdürehanimi gördüm.
Onu görünce tamam öldüm cehenneme attilar beni diye düşündüm.
Serra ince sesiyle aglamaklı ,ki ağlamış zaten şişmiş gozleriyle bana bakarak "lina iyimisin ?diye sordu. Sonrada ağlamaya başladı. Kaslarimi catarak" bana bak ağlayacaksan git basimdan dedim.burnunu çekerek.
"Tamam aglamiycam sen iyi ol yeterki sinirlenme.
Öhö öhö....
Müdürehanim kissa bir öksürükle "lina iyimisin? Diye sordu. Ben gozlerimi devirerek "iyiyim "dedim sanki çok merak ediyordu yaa.O sirada doktor iceri girdi.orta yaşli hafif beyaz sacli, mavi gözlü guler yüzlü bir doktordu,enver bey. Beni gorunce "oooo bizim daimi hastamiz uyanmiş dedi. Nasılsınız lina hanım. Bende uzun zamandir ugramiyorsunuz diye merak ediyordum basina bir sey geldi diye."
Fazlasiyla düştüğüm, kavga ettigim icin hep hastanede geçiriyorum. Hep enver doktor sardi yaralarımı sağ olsun .durmadan bana ögutler verip dururdu.
Enver doktor beni muane etti.
"Görünüşe göre bir şey yok.ama tahlilleride gormem lazım,sonuclarina göre karar vereceğim" Dedi. Beni göstererek "kucuk hanım kendinize dikkat ediyorsunuz anlasindimi dedi. Elindeki kâğıtlara bakarak serra hemen"merak etmeyin doktor amca ben ona bakarim dedi.
Benim aklıma birden gösteri geldi. bufirsat kacmazdi." Doktor bey: "bana donerek"efendim " müdürehanima sinsi gülümsemeyle "ben gosterideyim bu sene ..yan.i ÇOK yorulucam ,masum bir sekilde,ve müdürehanimın dikkatli bakislari altimda "yan.ii dinlenmem olanaksiz.
Müdürehanim niyetimi anlamiş olacakki "siz merak etmeyin doktor o boyle aksiyonlara alışıktır. Zira yil sonu gösterisi onun cezasi ,onu yormadan hallederizdedi. Ben yalvaran gozlerle doktora bakiyordum. Beni bu kadinin vijdaninina birakmayin doktor civanim canimmm. Nejterine zeval gelmesin allah nice hastalar nasip etsin ne olur. Doktor bir bana bakti. Ki ben şihrek 'teki cizmeli kedi gibi en masum halime bürünmüş içler acisi ona bakiyordum. Sonra müdürehanima bakti.oda en samimi bakislari atiyordu yalanci kadin.kim bilir beni nasil calistiracak.
Doktor"size guveniyorum müdürehanim. Ona iyi bakin dedi ve cikti.Hayiiiiiiiir.
Beni birakmaaa.
Tüüüh yazziklar olsun sana doktor bana bu yapilirmi lan. icimden bunlar gecerken müdürehanim "lina o cezayi çekeceksin. kurtulmayi aklindan bile gecirme canim.dedi ve gitti.
"Canin çıksın Inşallah senin .ama duur,benim adimda lina'ysa ben o gosteriyi bozarim arkadaş dedim. Parmagimi yalayip hava çizgi çekerek."ahanda buraya yaziyorum.dedim.Nekle beniiii. Yolsonu gösterini
Senin canina okuyacagim .
hah haaaaaa 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈Yorumlarinizi beğenilerinizi bekliyorum :) gizemli hayranlarım. Oylari yukseltelim lütfennnnnnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LINA ENDERSIN:GİZEMLİ DÜNYA
FantasíaBen siradan bir kiz değilim. Yetim hanenin soğuk duvarları arasında kimsesiz bir kızım, Asi ruhum, yaramaz, hırçın ama zekiyim. okulun en populeriyim, kavgacı, müdüre hanım ve Okulun baş belasiyim. Bunlar bir yana ben lina yım lina... okulum tam b...