Hikayemi begenip,yorum ve oyverenlere sonsuz teşekkürler.
Sizin sayenizde boşa yazmadığımı emeklerime degdigini düşunuyorum sağolun var 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱🌹🌹
kiyafetlerimi degiştirmek icin kulise dogru yurumeye başladim.
Tek istedigim bu yorgun gunden sonra dinlenmekti, baskabirşey istemiyorum.
Gösteriden sonra baskanin gosteriyi cok begendigini söyleyip.
Birde büyük mevlada bir bağış yapinca mudure hanimin siniri kalmadi
Nerdeyse beni öpecekti.
Iyyyyyy
Pis karı.
Serra sevicten ucuyor gelip gelip bana sarılıyor fukara sümüğü gibi ben itiyorum ,kovuyorum.
O linaaaa .. deyip yanina geliyor!!!
.....
Okuldaki herkez gelip teprik ediyor. Ama pelini göremedim, anlaşilan basarilarimi kiskaniyor yelloz.Kulisin kapisina gelince "teprik ederim .diye bir sesle irkildim.arkami döndüğümde bana gulumseyerek bakan sırık hocamiz alp bey kendileri yirtik dondan çıkar gibi her yerden çıkıyor.
"Beni gördüğüne sevinmedin galiba"
Nerden bildin dedim icimden ama içimden öyle, suratina doğruda. "yoooo
Öyle bir şey demedim
Dedim .Yalan soylemek kötü demişler,kimdemiş yaaaa .
Bence bunu diyenler yalan söylemeyi beceremeyenler.Bak ne guzelde ise yariyor.
"Sahnede cok iyiydin, hayran kaldim .
Cezanin böyle çekeceğini bilmiyordum?"Yanima dogru geldi, aramizda kissa bir mesafe vardı.
Gözlerimin icine dogru dikkattli bir şekilde bakmaya başladi.
Gözlerinde daha once görmediğim bir his,bir heves vardi.
Pelin yerkan 'nın fotarafı.
Yelizin fotarafi.Daha cok yaklaşti. Ben ilk defa birinin bana yaklaşmasından rahatsiz olmuştum.
Kollarimi kavradi, aramizdaki mesafe git gide kapaniyordu.
Midem bulaniyor başım uyuşmaya başlamıştı.Kafamin icinde bir ses" lina kendine gell linaaa.
Biden sıçradım geriye dogru gittim .
Alp hocanın gozlerinde simdi şaşkinlik,ve öfke vardi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LINA ENDERSIN:GİZEMLİ DÜNYA
FantasíaBen siradan bir kiz değilim. Yetim hanenin soğuk duvarları arasında kimsesiz bir kızım, Asi ruhum, yaramaz, hırçın ama zekiyim. okulun en populeriyim, kavgacı, müdüre hanım ve Okulun baş belasiyim. Bunlar bir yana ben lina yım lina... okulum tam b...