tuhaf doğum günü hediyesi

71 10 1
                                    

Sevgili okurlarım.
Kitabımı okudugunuz için teşekkür ederim. Ben biraz acemiyim eğer yanlışlarım varsa bana yazınki hatalarımı düzelteyim.
Sayenizde kendimi iyi bir yazar olduğumu düşünüyorum. Beğenilerinizi  ve yorumlarınızı bekliyorum :) gizemli hayranlarım.

Sessiz ve karanlık koridorda yavaş-yavaş yürüyordum.bir yandanda içimden acaba bizim kızlar nerde?diye düşünüyordum.
Kesin onlara yaptığım yangın alarmindan sonra bana bir plan kuruyorlardir .

İntikam alacaklarya akılları sıra, hıh ahmaklar ben hiç bu numaraları tutarmışım lan .koridorun sonunda bir ışık süzülüşünü fark ettim. Dikkatli ve temkinli bir şekilde oraya doğru yürüdüm.

Ne olur ne olmaz diye, bir bakarsın bir ali cengiz oyununa gelmişiz. Acaba ne yapabilirlerki ?.

Koridorun sonuna vardığımda kocaman bir masa etrafı hediyeler ve yiyeceklerle doluydu .

Bu ne lan!!!!!
Acaba buda planın bir parcasimiydi.ne yapacakları beni hürrem sultan gibi zehirleyerek mi öldüreceklerdi?.
Vallaha ne olursa olsun kendimi cadi tarafından kamdirilmaya çalışan hansell ve gratell gibi hissediyordum.
Ayrıca salaklara sinir oluyordum türkçe hocası nazan hanım bize o kitabı okuduğunda ayar olmuştum.

Lan akıl var ,mantık var  hiç ormanın ortasında kekten ev olurmu ya demiştim .hatta hikaye yorumunda böyle yazmiştimda hoca "saçmalama evladım "deyip yeniden yazdırmıştı. Hala bizim okulda lissede dil bilgisi hacasi,daha türkçe konuşamıyor bize öğretecek cık cık ...

Neyse bunlaridüsunurken bir yandanda masanın etrafında dolaşıyordum.masanin üstünde kocaman bir pasta  "iyiki doğdun güzel kız  "   yazıyordu.

Kesim bunu serra yazmıştır o süslü şeyleri seviyor.ama bunlar nerdeler ve niye bukadar sessiz ortalık allaallah.
Birde bunlar parayı nerden buldular bunlar .müdüre hanım  nasıl izin verdi .bunları düşünürken masanın kenarına bir paket vardı. Eski sararmış bir kağıtla sarılmış bir kutu birde not vardı.
Önce notu okudum notta" doğum gününkutlu olsun  canim"yaziyordu.kim yazdı acaba sonra paketin icinde bir kutu vardı müthiş bir el işlemesiyle süslü,bu kadar güzel bir kutu kimdendi acaba
Sonra kutuyu açtigim anda !!!
Birden boğazıma bir şey bir sıktı aniden geri savruldum ,canım çok yanıyordu.yerde debeleniyirdu sanki üstümde dev benim boğazımı sıkıyordu. Artık gücüm kalmadı nefesim darldi.kalbim gizli hızlı atıyordu.terlemeye sesim kisilmaya başlamıştı. Bagiramiyordum. sesim çıkmıyordu. Gücüm bitmeye  göz kapaklarim kapanmaya baslamiştiki**

Seranın "kalk hadi kalk uyan " tembel rüyanda sayikliyorsun.
Gözlerimi açmamla bagirmam bir oldu .
Imdaaat!!!!!
Adam öldürüyorlar imdaaat.
Serra korkarak "bağırma LİNA bağırma sadece bir rüya korkma"diyordu .biraz sakinleşti yatakhane de ydik ,saat gecenin 3ydü.
Bagirmamla sadece bir kaç ķız  uyanı verdi onlarda benim rüya gördüğümü  anlatınca homurdanarak geri yattılar.
Nasıl bir rüya lan bu ? Ne rüyası be ?kabustu kabus.
Sonra aklıma birden bu hafta doğum günüm olduğu aklıma gelince, düşüncelerim bana oyun oynuyor, yada tuzakları haber veriyor. Dedim.

Yatağa geri uzandım.ama sabaha kadar uyumadım.
Kahvaltıya indiğim de uykusuzluktan
Ölüyordum. Besime teyze yanıma geldi."kuzum bu ne hal.uyumadinmi sen ?Ben masaya koyduğun kafamı yukarı kaldırıp "çok kötü rüyalar gördüm. Ondan uyuyamadım. Deyip kafamı masaya geri koyarak uyumaya devam ettim.
Besime teyze  "allaallah hayırdır inşallah. Ben işlerimi halledeyim,sonra bana anlatırsın. Tamammi canım.
Bu kadını çok seviyorum.annemiz gibiydi.

Serra"haydi kahvaltı yapalım dedi .ama ben uykusuzluktan ölüyordum. Zorla kahvaltı yaptım,sonrada okula gittim .

Koridordan gecerken pelin ve çetesi  bana dik dik bakıyorlardı. Onları hiç görmezden gelerek aşşağiya indim. Spor salonuna inip kenarda biraz kestiririm diye düşündüm. 

LINA ENDERSIN:GİZEMLİ DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin