Yıl sonu gosterisi

77 8 2
                                    

Merhaba......
Hikayedeki gecikme icin özür dilerim. Tatil icin memlekete gitmistik.telefon çekmiyordu bu yüzden hikaye yayinlayamadim.
Bu arada oylariniz cok az lutfen beğenilerinizi bekliyorum. Yoksa hikayenin devamini yazamam.
Arkadaslarinizada kitabimi tavsiye edin. Size guveniyorum. Teşekkürler....🌹🌹🌹🌹

Hasteneden yatakhaneye getirdiler beni. Sağ olsun müdürehanim hastanede fazla yatmasina gerek yok ,yatakhane de dinlenir dedi çıkardı beni hastaneden yatağıma uzandim. serra etrafimda fır dönüyor, bana hizmet ediyor, canim kölem benim.
Vallaha ne yalan söyleyim işime geliyor yanii.
Bu arada bu boş vakitlerimde şu gosteride neler yapabilirim onu düşünmeliyim. Serradan öğrendigime göre yilsonu gösterisine milli egtim bakanida gelecekmiş. Zavallı adam her yil ayni gösteriler hepside müdürehanimin keyfine gore yapiliyor. Turk sanatmusikisi, betsesler koro grubu ,pamuk prenses, sesini guzel zanneden salaklarin şarkı söylemesi allalahııım. Yemin ederim en arka yerlere oturuyorum uyuyorum  gösteri bitene kadar. Arada yuh çekiyorum kalabalikta tanimiyorlar nasilsa banane canim, onlarda guzel birseyler yapsinlar. Vazgeçmiyorlarda anam hala aynilar .

Bir düşünelim, beni hangi kadroya alirlarsa ona odaklanirim ,diğerlerinide sabote ederim olur biter.
Yatmakta çok sikici oluyor biryerden sonra, eeee alışık değil bünye ,herzaman eşek gibi çalışırsak  olacağı bu.

Ayağa kalkıp pencereye doğru yürüdüm ,bari biraz hava alirim diye.
Pencereden baktığımda kizlarin bağcede dolaşıyorlardı.

Anlaşılan tenefüsteletdi.
Odadan çiktim korudorda yürümeye başladım,etraf sakin ve sesizdi. Koridorun sağına döndüğümde kulağıma bir ses geldi, tam arkamda  nefes gibiydi. Arkami döndüğümde  köşeyi dönen  siyah bir dumanın olduğunu gördüm.  Yok ya yanliş gördüm herhalde diye düşünürken hemen arkamda yine ayni his yine ayni duman ,bu sefer merakim mantığımin önüne geçti .koşar adimlarla o tarafa dogru gittim.
Köşeyi döndüğümde kimse yoktu. çünkü çikmazdı.
Ne olabilirdiki? Hayalmiydi? Hastalığım başima vurdu galiba . Icimde bir korku, bir heycan girmişdi .ellerim titriyor nefesim daralıyordu. Tam o sirada omzuma biri dokundu.
Can havliyle geriye doğru döndüğümde serra'yi gördüm. Aptal kiz ödümü patlatti.

"Lina senin ne işin var burda? Ne oldu? Rahatsizlandinmi? Bir şeyemi ihtiyacin vardi? Hah ne oldu?" Makinali gibi saydiriyor sorulari hangisine cevap vereceğimi şaşirdim.elimi başima götürerek ovaladim oise hala soruyordu.
"Sus lann! Susda motorun soğsun başimi ağrittin serra.
Aninda sustu bana merakla bakiyordu. saçımı düzelterek "sıkıldım biraz çıkıp dolaşayim dedim  seninle karşılaştım ama şemsiye almayı unutmuşum. Serra şaşkın bir sekilde "ama lina neden şemsiye? Okulun içindesin?
Ben korkumdan kurtularak ,biraz rahatlayarak gülümsedim serraya bakarak "işte bu yüzden, senin soru yağmurlarından kurtulmak için canım.
Serra güldü. "Tamam iyleşmissin senn boyle espiriler yaptiğına göre.
Serraya dikkatlice bakinca uzerindeki komik ama ona yakisan elbiseyi farkettim."bu ne hâl serra ?soytarılara dönmüşsün hah haaa.
Gülememe  bozulan serra suratini asarak"ne var yaa kiyafetimde rol kiyafetim bu.
Ben o bozulunca dahada güldüm. Birilerini kizdirmak hosuma gidiyordu.birlikte yürüyerek tiratyo salonuna geldik.kocamandi salon alt katta idi. Sahnesi kocama kırmızı perdesi vardı.
Sahnede rol alacak kizlar vardi. Hepside komik gözüküyordu. Titaryo hocasi sanem hanim onlara yapacaklarini anlatiyordu.sanem hanim 35 yaşlarinda kıssa  sarı saçları   ince zayif bedeniyle siska görünüyordu, dikkatli, takıntıli,durmadan sinirli ayni zamanda hemen sakinlesen bir kadin anliyacaginiz manyak.
Bu kadini görünce sanat insanı ne hale getiriyor diyorum valla tiratyodan soğuyorum. Diğer hocalarla olduğu gibi bununlada anlaşamiyoruz.
Beni görünce önce kaşlarini çattı,sonrada hemen gülümseyerek "linaa canimm. İyileşmissin?"

Sahte bir gülümsemeyle ona karsilik verdim.sonrada serranin arkasindan sahneye çiktim,eeee ne olur ne olmaz saldırır falan ne me lazim,Tetbir şart.

LINA ENDERSIN:GİZEMLİ DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin