Fethi Ölüyor Mu

963 42 5
                                    

Yavuz ' dan
Uyandığımda fethi hariç bütün tim buradaydı . Diğerleri de uyanmaya başlamıştı .
-Aga nerede olduğumuzu bilen var mı ?
-Bilmiyorum dayıoğlu bilmiyorum
-  Yalnız Avcı yok
- Evet haklısınız komutanım sanırım tuzağa düştük .
- Yalnız bu durumda bizim yanımızda patlayan el bombası mıydı ?
-Aynen öyle aslanım vakit kazanmak için öyle bir şey yaptılar da Avcı en son bizi kolluyordu harabe evin yanında o burada değilse nerede ?
-Komutanım ya evin altında kaldıysa .
-Umarım öyle bir şey olmamıştır aslanım .
Eylem 'den
Bahar ' la evde oturmuş  televizyon izliyorduk . Aniden son dakika haberiyle yer yerinden oynadı . " Dün gece sınıra doğru yola çıkan özel tim üyelerinden sabahtan beri haber alınamıyor sayın seyirciler ".
Bahar ın çığlığı ve benim hıçkıra hıçkıra ağlamamışız dışında evde ses yoktu . Hemen Erdem yarbayı aradım .
-Alo Erdem abi bizim tim değil de nolur .
-Maalesef bizim tim eylem ama sakin ol araştırıyoruz İHA ları gönderdik bile sınıra.
- Tamam Erdem abi ben bir şeyler yapabiliyor muyuz diye istihbarata sorayım .
- Tamam haberleşiriz .
Bahar canım bak bana sakin ol kuzum söz veriyorum bulucaz timi şimdi benim gitmem gerekiyor haber vericem tamam mı?
- Tamam , ama bak çok dikkatli ol olur mu seni de kaybedemem
- Tamam canım 😘
Yavuz ' dan
İçeri teröristlerin girmesiyle konuşmamız yarım kaldı . ( arkadaşlar terörist oldukları için biraz Türkleri kötüleyerek  konuşacak yoksa asla böyle bir sahne yazmak istemem )
- Ooo uyanmışsınız  salak Türkler .
- O ağzını toplasana sen ilk önce Türkler senin bulabileceğin vatanına en çok bağlı en merhametli insanlardır anladın mı lan .
- Keşanlı oğlum sakin ol (Yavuz). Diğer askerimiz nerede n'aptınız ona .
- Ha o mu o en son öbür tarafa yolculuğa çıkmıştı . Yani merak edilecek bir şey yok .
- Abi ne diyor Ya bu şerefsiz (çaylak ) öldü mi şimdi fethi abi .
- Saçmalama dayıoğlu kandırıyorlar anlasana .
-İnşallah abicim .
- Abi bu asker zar zor nefes alıyor ayrıca isim sayıklıyor .
- Ya oğlum bir dursana şunlarla az oyun oynuyorduk . Bu arada ne diyormuş asker
- Eylem
- Kim bu Eylem tanıyor musunuz ?
- Evet tanıyoruz Fethi 'nin sevgilisi soyadıda Mercier . (Yavuz )
-Neyse bakalım belki işimize yarar .
- O kızı bulun ve getirin .
-Emredersiniz Başkan
( teröristler odadan çıkar )
- Komutanım neden eylem yengemin kim olduğunu soyadını söylediniz birden Ya başına bir şey gelirse
- Oğlum bizim de bir planımız var herhalde baldızımı niye göz göre göre tehlikeye atayım 😉 .
- Yalnız komutanım ben hala anlamadım . (Çaylak)
- Dayıoğlu anlasana Eylem MİT te çalışıyorya illaki hazırlıklı gelir . 
- Vay be komutanım .
Fethi 'den
Yavaş yavaş uyanıyordum uyandığımda vücudumun yarısında moloz düştüğünü gördüm kendimi kurtarmaya çalışıyordum ama nafile sonra teröristler geldi .
- Oo diğer salak Türk te uyanmış . Şunu alında diğer askerlerin yanına götürün ama buna başka planlarım var
Beni de bizim timin olduğu yere getirdiler .
- Avcı aslanım iyi misin ?
- Bilmiyorum komutanım  kolum çok kötü 😰
-Dayan aslanım dayan
Teröristler gelir .
- Evett şimdi bize bildiğiniz her şeyi anlatmanız lazım yoksa bu askerin önce koluna sonra tamamına elveda dersiniz .
- Elinden geleni ardına koyma asla ağzımızdan kelime dahi alamazsın . (Avcı )
- Yaa öyle mi o zaman başlayalım
- Oğlum biz Türk askeriyiz işkencelerinize boyun eğiceğimizi mi sandınız hemen başlayabilirsiniz ( Avcı)
Adamlar fethi 'nin vücuduna kızgın Demir'i dokundurmaya başlar .  Yarım saatin sonunda fethi ' nin çeşitli yerleri kan ve yara içinde kalmıştı .
- Hale'n daha konuşmuyor musunuz siz ?
- Biz Türküz asla vatanımızı satmayız anladın mu ****** herif . (  çaylak )
-Aferin lan çaylak abinden feyz alıyorsun biraz .😂😉
- Peki madem şu askere biraz elektrik verin .  -Komutanım Avcı bu şekilde en fazla 3 saat dayanabilir zaten molozların altındaydı bir de yaralı acilen bir şeyler yapmamız lazım da ellerimiz demirlere bağlıyken ne yapabiliriz ki .
- Dur bakalım aklımda var bir şeyler
Bu arada geri kalanlar siz şu askerleri bir güzel dövün ağızları burunlarının şekli değişsin . ( terörist)
15 dkya yakında tim dövülmüştür . ( çaylak bayılmıştır , )
- Tamam yeter bu böyle olmayacak . Siz şu kızı buldunuz mu .
- Hayır Başkan yerini nedense tespit edemiyoruz .
- Bakın benim bir fikrim var siz Eylem 'i isteseniz de bulamazsınız ama Eylem fethi için her şeyi yapar yani isterseniz arayalım buraya gelsin . (Ateş )
- İyi fikir aslında . Ama siz niye bu kızı direk bizim elimize verdiniz arkadaşınızı sevmiyor musunuz .
- Yok be ağa ne seveceğiz elin gazetecisini .
- İyi madem verin numarayı.
- Abicim napıyorsunuz Eylem ' i niye veriyorsunuz ( Avcı ) . Komutanım lütfen hayır .
- Üzgünüm Fethi böyle olması lazım .
        ........
- Alo kimsiniz
- Sen benim kim olduğumu boşver arkadaşların ve çok değerli sevgilin elimde ama arkadaşların seni sattı bu arada sevgilinin ölmesine de bir iki saat kaldı Haberin olsun neyse konumuza dönelim  acilen bizim yanımıza gelmen lazım yoksa sevgilin ölür . Ama şakın polis veya asker takma peşine yoksa hepiniz ölürsünüz .
- Tamam tamam sakin ol söz veriyorum tek gelicem . Bu arada emin olmam lazım benim birisiyle konuşamam lazım
- Tamam  al şu deliyle konuş
- Keşanlı  iyi msiniz
- İdare eder EYLEM , ama acil gelmen lazım yoksa FETHİ ÖLECEK , ayrıca senden bir şey istiyorum benim sevgilim ERDAYA selam söyle onu çok seviyorum . Hadi görüşürüz.
Eylem 'den
Keşanlı ne demeye çalışmıştı  onu düşünüyordum Karabayır sokaklarında. Bir kez bana aşk Eylem demezdi Fethi ' ye hep Avcı der ve Asker ve polisler için öleceğiz kelimesini kullanmazdı . Son olarak onun sevgilisi yoktu ki ayrıca Erda  diye isim mi vardı  derken aklıma dank etti Erdem Yarbay dan bahsediyordu . Hemen alaya doğru yola çıktım .
Fethi ' den
Resmen Eylem' i ele vermiştik ama şu an Bunları düşünemiyordum çünkü galiba artık elektriğe dayanamıyacaktım en son hatırladığım şey gözlerimin kapandığı ve timin bağırışlarıydı.

ANKA KUŞU EYFET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin