Hafızın Ardından

387 31 4
                                    

Ertesi Gün
Herkes mezarlığa gelir .
Eylem , Bahar , Nazlı yan yana , Güler - Fatma ile birliktedir .
- Sevdiğimiz insanlar bir bir hayatımızdan çıkıyor ve biz hiçbir şey yapamıyoruz ( bahar )
- Ya nolurdu birileride sonsuza kadar yaşasaydı çok mu şey istiyorum . ( eylem )
- Hayır tatlım ama hayat çok acımasız .
Nasıl yapacak şimdi Fatma abla çocuğuyla tek . Ali Haydar abi şehit oldu , Fatma abla bu üzüntüyle nasıl yaşayacak . ( nazlı)
- Dayanmak zorunda çocuğu için kendi için dayanmak zorunda . O artık şehit eşi hainleri mutlu edemeyiz ayrıca yalnız olmayacak , biz hep onun yanında destek olacağız . ( eylem )
- Evet onu Yalnız bırakmamız lazım birlikte atlatacağız .
(Tim sıraya geçer , şehit alma aşamaları gerçekleşir , Fatma tabutun yanına koşar )
- Ali Haydarım , canımm , seni aldılar bizden . Ama merak etme iyiyim ben dayanacağım , şehit eşi olduğum için çok gururluyum o hainleri güldürmeyeceğim , oğlumuzu da asker yapacağım sözüm SÖZ . ( Fatma bir süre  tabuta sarılı durur , Güler gelir , alır . Sonra Hafız ın annesi ile babası gelir )
-Herkes iç ses-
-  Abimmm bırakıp gittin bizi , sen benim abimin bana yapmadığı abiliği yaptın bana en büyük destekçilerimdendin , daha senden öğreneceğim şeyler vardı , ama sözümüz SÖZ bulacağız o şerefsizleri .( Fethi)
- Abicim canım abim sen herkesin abisi oldun  herkes senden çok şey öğrendi . Şimdi en çok olmak istediğin yerdesin belki de . Seni çok seviyoruz ( çaylak )
-  Hafız'ım kardeşim mekanın cennet olsun  karın ve çocuğun bize emanet gözün arkada kalmasın . ( yavuz)
- Hafız , çok erkendi ama sen her zaman derdin her şeyin en doğrusunu bilen Allah'tır .  Kardeşim mekanın cennet olsun . Gözün arkada kalmasın bitireceğiz onları köklerine kadar kazıyacağız . ( ateş )
- Hani ilk önce ben şehit olacaktım Hafızım ne oldu o sözlere . Herkes benden önce şehit oluyor . En çok ta neyi özleyeceğim biliyor musun hepimize bir abi gibi yaklaştın ve abi oldun , bunu çok özleyeceğim . ( Keşanlı )
-Herkes dağılır -
-  Ateş !! .
- Buyrun Nazlı Hanım .
- Gel benle . ( nazlı onu bir yere götürür. Alayın dışına çıkmışlardır. )
- Burada kimse göremez bizi . ( diyerek hemen sarılır )
- Nazlı 😓😓
- Geçecek canım geçecek hepsi siz yakalayacaksınız onları ben inanıyorum .
- Çok erkendi  Nazlı çok , onun daha doğmamış bir çocuğu var . Ne olacak şimdi .
- Hep birlikte ateş , yeri geldiğinde hepimiz ona anne baba olacağız .
-  Her zaman dediğimiz gibi kahramanlar can verir yurdu yaşatmak için . ( ateş )
- Aynen öyle ateş aynen öyle (diyip tekrar sarılırlar )
- İyi ki varsın Nazlı .
- Sen de ateş ❤️
.....
- Fethi !!
- Eylem ( gel hadi bir banka otururlar alayın dışında )
- Bak  sana şu an geçecek dememin hiçbir anlamı yok biliyorum . Ben bunu daha öncede yaşadım . Hem de çok yakınımdı neyse , hiç geçmeyecek bu acı üzüntü , ama o şerefsizler bilmiyor , biz şehit verdikçe daha da güçleniyoruz içimizdeki iman gücü daha da büyüyor . Evet belki Ali Haydar abi arkasında çocuğu ve eşi kaldı ama ne diyoruz BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ .
- Aynen öyle Eylem kanı yerde kalmayacak hiçbir şehidimizin . Her ne kadar kavgalı olsakta senin en çok vatanına olan aşkını seviyorum . Neyse gitmem gerek .
- Fethi niye böyle yapıyorsun bak hayat çok kısa birbirimizi kırmayalım .
- Evet benim de anlatmak istediğim bu hayat çok kısa . ( der ve gider )
....
- Yavuz
- Canım
- İyi misin ?
- Nasıl iyi olayım bahar kardeşimi kaybettim .
- Evet ama kanı yerde kalmayacak hem de hiçbir şehidimizin .
- Aynen öyle Bahar hiçbirinin daha da güçlenerek geliyoruz . Beklesinler ve görsünler .
- İyi ki varsın bahar , sen olmasan ...
- Şiştt, sen de iyi ki varsın .
...
- Feyzullah
- Boncuğum ( sarılma )
- Nasılsın ?
- İyi değilim su ve bir süre iyi olmayacağım . Belki bir gün kapı çalınır ve şehit olan ben olurum .  Sen nasıl dayanacaksın ?
- Bak Feyzullah yeter tamam mı yeter !! Sana hiç söylemedim ama evet belki dayanmam zor olacak ama ben şehit eşi olmaktan hep gurur duyarım anladın mı . Görüşürüz 👋
- Su !!!
....
- Aslanlarım biliyorum çok üzgünsünüz , ama güçlü olmamız lazım.  Acımız büyük hem de çok ama hiçbir şehidimizin kanı yerde kalmamalı . Bu yüzden savaşacağız .
Devamı vote sayısına göre gece gelebilir . Yorumlara buyrun .

ANKA KUŞU EYFET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin