Kurtarma Operasyonu 2

725 30 5
                                    

Bomba bizim olduğumuz yerde patlamamıştı . Ama bombanın patlaması iyiye işaret olmadığını gösteriyordu . Ancak kafamdan bu düşünceleri sıyırıp ayakkabımın içindeki camı çıkardım ve timi çözdüm. Onların silahları yoktu mecburen teröristlerinkini kullanacaktık.  
- Bakın aslanlarım fethi şehit olmuş olsada olmasada onu oradan alacağız bırakmayacağız bu şerefsizlerin eline .
- Emredersiniz komutanım.
- Şimdi  ayrılmamız lazım bomba patlayan yere doğru (aşık , hafız ve Tahir gidecek ) çaylak sen iyi misin  en son kafana sert bir darbe alıp bayılmıştın .
- İyiyim komutanım zaten şu an en önemli şey fethi komutanım.
- Peki madem geri kalanlar çaylak sende Hafızlar la git.
- Emredersiniz.
- Burnumuz bile kanamadan bu operasyonu bitireceğiz anlaşıldı  mı ?
- Emredersiniz
- Yavuz burda olduğumuzdan Türk ordusunun haberi var benden işaret bekliyorlar .
- Harika . Ver bakalım işareti .
Eylem havaya sıkar .
- Operasyon başlamıştır .
Yavuzlar 
Gelen teröristler ile çatışmaya girmiştik .
- Avcı 1 duyuyor musun ? ( yavuz )
- Duyuyorum komutanım ( karabatak)
- Avcı 2 sen duyuyor musun (Yavuz )
- Duyuyorum komutanım  (Keşanlı )
- Avcı 3 sen ?
- Avcı 3 ses ver
- Yenge yenge iyi misin
- Dayıoğlu ses ver .
- Tamam sakin olun şu adamları şimdi çapraz ateşe alıyoruz sonra eylem i buluyoruz .
- Emredersiniz.
- Keşanlı dikkat et (keşanlının arkasında tam 4 tane terörist vardır )
- Komutanım napıcaz
- Düşünüyorum 🤔.
Yavuz :Aniden evin tepesinde birini gördüm ancak bizden birilerimi  yoksa terörist mi olduğunu anlayamadım  . Sonra sniperin yaptığı işaretle kesin olarak TÜRK olduğunu anladım . ( sniper Bozkurt işareti yapar - yalnız bu kısmı siyaset olsun diye emin olabilirsiniz yazmadım . Türklük sembolü olduğu için yazdım . ) Şu an da sniper ile göz teması  kurarak napıcağımızı kararlaştırmıştık .
- 3
Ve bütün  adamlar temizlenir .
- Sağol sniper .
- Ne demek komutanım
- Diğerleri nerde ?
- Onlar yer altı tünellerine bakıyorlar
- Tamam haydi aslanlarım önce Eylem ' i sonra Fethi 'yi buluyoruz.
Eylem 'den
Aniden arkamda hissettiğim soğuklukla olduğum yerde kaldım . Ben  daha silahımı çekemeden elimden aldı ve yerde arkam dönük duruyordum . Acilen bir şey yapmam lazımdı aklıma Fethi 'nin bana verdiği bıçak geldi ayakkabımda her zaman saklardım . O diğer teröristler ile telefonda konuşurken hemen çıkardım ve teröristi öldürdüm .
- Ava giderken avlandın be 😉😉 .
Elimdeki bıçağa gururla baktım . ( bıçağın üzerinde  bir Anka Misali eyfet yazıyor)
Telsizimden Yavuzlara seslendim .
- Avcı beni duyuyor musun?
- Avcı 3 iyi misin ?
- İyiyim bir dakika  (bir yerden  sesler geliyordu  )
- Yavuz bir yerlerden sesler geliyor Fethi olabilir bakmam lazım .
-  Eylem hayır desemde beni dinlemiyeceğin için git ama biz de hemen geliyoruz çok dikkatli ol .
- Tamamdır .
Sesleri takip ettiğimde bir tünel olduğunu fark ettim ve tünelden çıkınca başka bir evin olduğu Arsaya geldim .
- Yavuz burada başka bir ev var tünelden geçince buldum gözlemlediğim kadarıyla baya büyük bir ev ve ve fet- Fethi orada sandalye de bağlı ama şu an oraya tek girersem asla çıkamam Fethi ' nin hayatını tehlikeye atamam bekliyorum  sizi .
- Tamam geliyoruz bizde konum at Karabatağa .
- Anlaşıldı.
- komutanım 300 m ilerde
- Tamam  Tolga !  ( sniper) Sen de gel yardımına ihtiyacımız olabilir .
- Emredersiniz
Yavuz durumu Erdem yarbaya rapor eder . Bu arada diğer askerler diğer sığınakları temizliyordur .
- Heytt be Türk ordusunun gücüne bak . ( Keşanlı)
- Aynen öyle aslanım bizi her yıkmaya çalıştıklarında biz daha da güçleniyoruz . Haydi bulalım fethi ' yi .
Bunlar konuşulurken kırmızı bir lazer Yavuz ' u hedef almıştır ve pat!!!!!
- Komutanımmmmm ( karabatak )
- Tolgaaa ( Keşanlı )
- Tolga iyi misin aslanım ( Yavuz)
- Komutanım hakkınızı helal edin benden buraya kadar  siz Avcı yı bulmaya gid... ve Tolga şehit olur .
- Komutanım Tolga şehit oldu buraya birkaç tane asker gönderir misiniz ? Bizim Avcı'yı almamız lazım .
- Tamam Yavuz takviye de gönderiyorum .
- Anlaşıldı .
Askerler  gelir  . Yavuzlar tekrar yola çıkar .
- Eylem gelirken sniper şehit oldu başka sniper yok şu an .
- Ne yapacağız ya içerde o kadar adam var ki
- Ben de bir bakayım (Yavuz ) demeye kalmadan birisi ateş eder son anda kurtulur .
- Allah kahretsin keskin nişancı var . Bir şey yapmamız lazım yoksa kafamızı çıkaramayacağız . ( Eylem)
- Benim bir fikrim var ( Yavuz )
........
- Hazır mısınız aslanlarım başlıyoruz . Sniper senden işaret bekliyoruz.
- Ben başlıyorum bakalım neredesin adi şerefsiz .  Hemen gözüme kestirmiştim . İndirdim komutanım .
- Aferin 2. Avcı 😉😉 şimdi biz giriyoruz sen devam et .
(Yavuzlar bayağı adam temizler . Yavaş yavaş içeri girmeye başlarlar . Sniperımız Hale'n daha yerinde  adam indiriyor )
Fethi ' den
Gözlerimi zar zor açmıştım ve zor nefes alıyordum .
- Şiştt artist ben buradan çıkamasam bile sizi burada yaşatmazlar biliyorsunuz değil mi ? Karşınızda Türk askeri var ve sizin kazanma ihtimaliniz sıfır . ( Bu arada fethi işkenceler dışında kolundan da vurulmuştur . )
- Başkan galiba bu haklı. Bu kadar emek boşuna gitmesin sıkalım kafasına . Adam şarjörü doldurur . Ve fethi ' yi nişan alır ve silah patlar .
Ancak fethi vurulmamıştır . Fethi kafasını kaldırır ve yukarı baktığında hayatını adadığı üç şeyden ikisini  görür  . Eylem ve Gonca
Fethi Eylem ' i sniper olarak görmenin verdiği huzurla gözlerini kapatır .


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANKA KUŞU EYFET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin