- Dayıoğlu iyi msiin avcııı
- Aşık çabuk bir şey yap (Yavuz)
- Komutanım durumu kötü . Çok kan kaybetmiş , vücudunun her yeri yara dolu çok elektrik vermişler şerefsizler nasıl dövmüş .
- Fethiiiiii !!! İyi misin canım bak buradayım yanındayım seninleyim .
- Ey-Eylem , bana bir şey olursa Gonca sana emanet .
- Fethi deme öyle nolur . 😭😭
-Fethi gözlerini kapatır -
- Helikopter nerede kaldı lannn (Keşanlı)
Hafızlar 'dan
- Çaylak hadi oğlum çabuk ol .
- Az kaldı komutanım
3 2 1
Boomm. Bütün uyuşturu depoları patlamıştır 🇹🇷🇹🇷
- Hadi helikopter gelmiş . Acele edin (hafız)
..........
- Canım az daha dayan nolur. Çok az kaldı .
- Ağa bak benden önce şehit olmak yok söz verdiniz lan Avcııı .
- Dayıoğlu bak şehir olursan öldürürüm seni .
- Kardeşim sık dişini . (Yavuz)
......... - Al-alo Bahar
- Eylem canım noldu sesin hiç iyi gelmiyor .
- Bahar fethi ' yi getiriyoruz durumu hiç iyi değil . Çok yarası var çok kan kaybetti elektrik verildi . Kan grubu 0 negatif .
- Tamam canım ben hemen hazırlanıyorum . Görüşürüz .
- Fethi bak dayanacaksın tamam mı yoksa senin kafanı koparırım Gonca ya da bakmam gel kendin bak . Ben sensiz yaşamam senden başka kimsem yok.
(hastaneye gelirler . Fethi ameliyata alınır.)
- Bahar nolur kurtarın onu.
8 saat geçer . Eylem hiç uyumamıştır .
- Eylem nasılsın ?
- Nasıl olayım Yavuz he içerde sevdiğim adam ölüyor ve ben hiçbir şey yapamıyorum .
- Saçmalama Eylem eğer bugün orada sen olmasaydın Fethi şu an belki de burada olamazdı . Kim sniper olarak kurtardı onu !!. Sen onun hayatını kurtardın.
- Galiba haklısın ama ben onsuz yaşayamam .
- İşte o da bunu biliyor bu yüzden seni bırakmıycak.
- Yavuz iyi ki varsın .
- Sen de baldız sen de .
(bahar ameliyattan çıkar . )
- Bahar nasıl fethi .
- İyi değil eylem yani çok yara almış hele elektrik çok zarar vermiş vücuduna , birkaç kırığı var , kolunu az daha kullanamayacaktı .
Şu anlık bekliyoruz şu 24 saat çok kritik . Gelicem birazdan çabuk görüşürüz .
Nazlı 'Dan
- Siz kimsiniz annem nerede ?
- Annen bir süre bizim misafirimiz olacak bunu haber vermek için aramıştım . Cenazesinde görüşürüz .
- Anneeeee 😱😭😭
Eylem 'den
Fethi ' yi kaybetme korkusu çıldırtıyordu beni hele Bahar 'ın durumunun iyi olmadığını söylemesi . Fethi ölürse napardım ben . Yoğun bakıma doğru ilerledim , tam yanına girmek için doktordan izin alacakken . Telefonum çaldı .
- Efendim şef .
- Eylem acilen sınıra gitmen lazım görev gününün değişti , biliyorum sevgilin kötü durumda ama görev beklemez biliyorsun .
- Tamam şef , önce vatan . Ne zaman gidiyorum .
- 2 saate yola çıkman lazım .
- Tamamdır şef .Eylem'den
- Yavuz !
- Efendim Eylem .
- Benim acilen sınıra gitmem lazım . İşler karışmış , Fethi size emanet .
- O ne demek baldız aklın kalmasın , tabiki bize emanet .
- Tamam çok sağol . Bahar ' ı gördün mü konuşmam lazım.
- Odasındaydı .
.....
- Bahar benim acilen göreve gitmem lazım biliyorsun sen benim kardeşimsin her şeyimi biliyorsun Fethi uyandığında ne demen gerektiğini biliyorsun ona iyi bakın olur mu ?😭 . Ne zaman geleceğim belli değil .
- Tmam canım merak etme ama çok dikkatli ol , Fethi ' nin sana ihtiyacı var .
....
- Yenge dikkat et kendine seni bekliyoruz .
- Sağol Keşanlı sağol 🙏.
- Dayıoğlu sağ Salim dön
- İnşallah dayıoğlu.
- Hepinizi çok seviyorum görüşürüz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Teen Fictionİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler