Nazlı 'dan
- Baba benim sana bir şey söylemem lazım .
-Söyle kızım noldu ?
-Beni bugün annem aradı ben dışardaydım ama telefonu annem değil bir başkası açtı dermanmış adı . Kim baba o adam ,ben hemen sizin yanınıza geldim haber vermek için .
- İyi yapmışsın kzım hemen inceleriz biz merak etme . Sen buradan ayrılma belki senin peşinede düşerler.
- Tamam baba merak etme ama nolur annemi bulun .
- Merak etme canım kzım .
Eylem 'den
Sınıra yeni gelmiştim . Aklım Hale'n daha Fethi deydi . Uyanmış mıydı acaba . Nasıldı . Arıya mıyordum çünkü daha yeni gelmiştim hemen dikkat çekmemeliydim .
2 hafta sonra
Terörsit(x)
- Yeni eleman sen misin ?
- Evet benim ne oldu bir sorun mu var ?
- Hayır ama Tatar seni çağırıyor ( Terör örgütlerinin başlarından )
- Peki .
- ....... (tatarın yanına gelir )
- Adın ne senin ?
- Havva
- Peki şimdi beni iyi dinle . Geçen gün buraya bir kadın getirdik hamile ve eşi asker . Anlıyacağın eşini tehdit edeceğiz Ya karısı ya vatanı , o asker buraya gelecek ve bize bülbül gibi şakıyacak .
- Nerde kadın ?
- Sağdaki odada , işte bu
Kadını görünce eylemin iç sesi : Nasıls yaa şimdi ikimizi zor bir süreç bekliyor . Ama sakin olmalıydım yoksa ikimizi de öldürürlerdi . Kaş göz işareti ile Güler ablanın bir şey demesini engelledim .- Tamam merak etmeyin ben ilgilenirim bu kadınla çok iyi misafir edicem bakalım Ne kadar dayanacak 😂😂
- Aferin Havva . Hadi biz çıkalım .
.....
- Güler Ablam iyi misin ???
- Eylem canım çok acıyor . Eylem lütfen bebeğime bir şey olmasın kanamam var .
- Tamam ablamm sen Merak etme buradan ikinizde sağ Salim çıkacaksınız . Söz veriyorum
- Ey - Eylem senin bunların arasında Ne işin var ??
- Sızdım abla görev için sen şimdi bunları düşünme ben varken kimse size bir şey yapamaz. 🤗😘 Benim işlerimi halletmem lazım görevde olduğumu biliyorsun ama merak etme her yapılandan haberim olacak . Görüşürüz .
- Dikkat et kendine eylem .
..... (eylem odadan çıkar )
Kendi kendine düşünüyordur .
Acaba Ne yapmalıyım şu an için telefonla kimseyi arayamam ilk önce güven kazanmam lazım yoksa deşifre olurum Peki ya Güler ablayı nasıl çıkacaktım buradan !!! Kanaması olduğu için hareket edemiyordu çok . Şu an için acilen doktor bulmam lazımdı .
- Havva !!
- Efendim Başkan .
- N'aptın kadınla .
- Merak etme Başkan o bende acı çektire çektire çoçuğunu alıcaz ondan sonrada ölmüş çocuğunun fotoğrafını atarız askere askerde ondan sonra gelir nasıl fikir .
- Aferin akıllı kızmışsın gözüme girdin . Git yat sabah çok işimiz var .
- Tamamdır .
( eylem odaya gider )
Napsam , napsam buldum !! Camdan çıkabilirim . (Atlar ve yola koyulur )
( Ormanlık alana girer çalıların arasına gizlenir ve telefonunu çıkarır)
- Alo Şef
- Eylem n'aptın girebildin mi aralarına .
- Girdim girdim ama bir sorun var . Erdem yarbay var askeri de onun eşini kaçırmış bu şerefsizler kadının yarası var hamile yerinden kaldıramıyorum . Senden doktor bulmak için izin isteyecektim .
- Haklısın acilen doktor bul ben Erdem yarbaya haber veriyorum .
- Tamamdır şef
- Bilgi almaya çok dikkat et .
- Tamamdır .
Aradan yarım saat geçer Eylem 'in karşısına terörist çıkar .
- Napıyorsun sen burada !!
- Hiçç hava almak istedim . Asıl sen napıyorsun .
- Ben buraları Türk'lere karşı korumakla görevliyim ve bizim bulunduğumuz bölgede çitler var orayı gece geçmek yasak ancak özel izin lazım . Yoksa ajan msıın lan sen
- Ne saçmalıyorsun sen !!
- Yok yok ajansın sen gel lan buraya . (Silahını çıkartır )
- İndir o silahını bu yaptığını Tatar görürse kafanı keser .
- Yok yaa asıl bana teşekkür edecek .
- E ama sen çok kaşındın .Yalnız Türk'lere karşı burayı tek başına koruyamazsın bunu bil sonra ölebilirsin . (Eylem adamın elindeki silahını yere düşürür ve sonra boğar . )
- Gerizekalı şerefsiz . ( adamı gömer )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Teen Fictionİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler