Eylem 'den
TSK , TEM ve MİT ile bu operasyonda birlikte olacaktık. Plan yapılmıştı ben eski kimliğim olan gazeteci kılığında onların istediği gibi yanlarına gidecektim saf ayağına yatacaktım yani. İçeri girecektim sonrası iğne ipliği gibi gelecekti. Umarım onlara bir şey olmadan kurtarırdık. Ancak içimde kötü bir his vardı .
(Tim karışık konuşma )
-Avcııııı
- Aslanım uyan ne olur . Aaaaa yeter kurtulamıyoruz şu demirlerden bizim kardeşimiz ölüyor ve biz hiçbir şey yapamıyoruz
-Komutanım sakin olun . Avcı dayıoğlu hadi uyan nolur bak ölürsen benim dayıoğlu seni asla affetmez (eylem)
Teröristler gelir ...
- Bakın lan şunun nabzına
- Abi ölmüş bu asker .
-İşte şimdi biraz keyiflendim leşini gece köpeklere atarız .
- Emredersin Başkan .
Eylem 'den
Sınıra yaklaşmıştık . Sınır ötesinde olduğum için dikkat çekmemek amacıyla kapanmıştım .Başlayalım bakalım geliyorum Avcım .
- Başkan şu gazeteci kız gelmiş burada .
- Asker polis falan var mı peki ?
- Hayır yok Başkan
- Peki alın içeri .
.......
Nazlı ' dan
Evden yeni ayrılmıştım . Karabayır ' da bir okulda müzik dersi veriyordum. Tam derse başlamışken telefonum çaldı arayan annemdi . Telefonu açtım ancak karşıdaki kişi annem değildi .
.......
Eylem 'den
- Evet bakalım Eylem Mercier sevgilin için her şeyi yaparmışsın öyle duyduk .
- Yanılmamışsınız pislik adi herifler .
- Ama üzgünüm bebeğim o çoktan öldü .
- Nasıl yani ne diyorsunuz lan siz tam adamın gırtlağını sıkacağım sırada görevde olduğumu hatırladım ve geri oturdum .
- Ama merak etme sen işimize daha çok yarayacaksın - teröristler odadan çıkar -- Yavuz siz iyi misiniz ?
- Biz iyiyizde fethi ...
- O adamlar yalan söylüyorlar değil mi ? Fethi ölmüş olamaz değil mi ????!!!!! Ayrıca Fethi neden burada yok .
- Adamlar gece olunca Fethi ' yi köpeklere vereceklerdi onun için aldılar ve biz hiçbir şey yapamadık. Allah kahretsin .
- Eylem iyi msin dayıoğlu- Ateşşş ... Ben napıcağım onsuz nasıl yaşayacağım ben ilk defa birisine bu kadar aşık olmuştum benim hayatımda ondan başka hiç kimse yok ne olacak şimdi .
- Şşşş dayıoğlu bak sakin ol hem belki ölmemiştir Fethi , salaklar yalan söylemiştir .
- Haklısın ve Fethi şehit olsada olmasa da onların eline bırakmayacağım onu .
- İşte bu be yenge gazeteci eylem den çıkmana sevindim ben ajan yengemi daha çok seviyorum .
- Sağol Keşanlı ama ilk önce buradan çıkalım . 😉
Aniden duyduğumuz bomba sesi ile her şey bir anlığına durdu .
Biliyorum kısa oldu ama part şeklinde yazacağım çünkü uzun olacak . Diğer part yarın gelir bir aksilik olmazsa ayrıca hayalet okuyucular lütfen vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Teen Fictionİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler