Büyük Operasyon

426 34 2
                                    

Ertesi Gün
- Günaydınnn tatlım . ( bahar )
- Günaydın canım ( eylem )
- Bugün nasıl hissediyorsun  ( bahar )
- Yani daha iyiyim , Bahar !
- Efendim kuzum .
- Fethi hiç geldi mi gece .
- Hayır yani ben görmedim en azından .
- Ha ( o sırada mesaj gelir )
{Eylem biz çok önemli bir operasyona gidiyoruz çok uzun sürebilir haberin olsun kendine iyi bak . }
- Off Yaa resmen ayrı çiftler gibi yazmış mesajı ayrıca nedense benim içimde kötü bir his var .
- Eylem saçmalama sağ Salim dönecekler sakin ol hadi sen dinlen .
.....
TİM
  -Aslanlarım çok dikkatli olmanız gerekli bunu şakın unutmayın , her yer de Mayın olabilir . Herkesi sağ Salim istiyorum!! (Erdem )
- Emredersiniz
- Havadan atak helikopterlerimiz ve F-16 larımız da size eşlik edecek . Ayrıca diğer askeri birliklerle birlikte operasyon yürüteceksiniz . Allah yardımcınız olsun
- Sağol !!
Tim öğlene doğru yola çıkar .
- Komutanım köye yaklaştık .
- Tamamdır hafız . Evet şimdi bütün herkes beni dinlesin . Bugün burada şehit olabiliriz . Ama şunu Sakın unutmayın !! Bu bayrak dalgalansın diye birileri şehit olmak zorunda birileri bir şeylerden fedakarlık etmek zorunda , biz askerler burada dağlarda , polislerimiz sokaklarda çanlarımızı sırf bu bayrak dalgalansın diye , bizim lozandan beri belli olan sınırlarımızı korumak için insanlar rahat uyusun diye  savaşıyoruz bunu sakın unutmayın . ( Yavuz )
- Fethi bahar bana bir şeyler anlattı . Doğru mu ?
- Evet komutanım doğrudur .
- Oğlum Haklısın belki ama kız ameliyattan daha yeni çıkmıştı o halde bırakılır gidilir mi ? Bahar söyleme dedi ama eylem senden sonra sinir krizi geçirmiş .
- Ne ?? Allah kahretsin iyi mi peki ??
- İyi merak etme zaten Bahar yanında sürekli .
Flashback !!
- Eylem eylem !! Sakin ol .
- Fethi , yaaaa beni nasıl bırakıp gider , böyle bir konu yüzünden . Ona en ihtiyacım olan zamanda . Daha nedenlerimi bile dinlemedi . Bizim aşkımız evlilik üzerine mi kurulu . Böyle en ufak bir olayda gidecekse evlenince kavga edince ne yapıcaz . ( hep bağırıyor )
- Hemşire çabuk sakinleştirici yap .
.....  flashback son .
- Neyse şu an bunları düşünmeyelim operasyondan dönmek nasip olursa konuşursunuz.
- Tabi ki komutanım emredersiniz .
- Şişt dayıoğlu bak dikkatli Ol dönünce evleneceksin .
- Tabi tabi abicim bir o kalmıştı zaten olmayan .
- Görürsün bak demedi deme .
- Hayırlısı allah her şeyin en iyisini bilir . ( hafız )
- Komandolar siz de hazır mısınız ? ( Yavuz )
- Her zaman komutanım . Şehit olunacaksa da oluruz evelallah .
- Ona hiç şüphem Yok Aslanım .
- Çaylak bak sakın çaylaklık etme operasyonda dönünce düğünün var . ( Keşanlı)
- Dikkat ederim abicim merak etme .
( operasyon yerine gelirler , uçaklarda havadadır )
- Şimdi herkes yerini alsın . Avcı sen kendine bir yer bul .
- Emredersiniz.
-operasyon başlar -
- Komutanımmmm dikkat edin. (  Tarık >>başka timden ve önüne atlar )
- Tarık!! İyi misin .
- Komutanım , ben ben bu anı daha önce yaşadım . Belki de şu an hayatımdaki en güzel andır , şehit oluyorum daha Ne olsun rabbime kavuşuyorum .
- Şiştt sakın öyle konuşma . Yetiştireceğiz seni
- Hakkınızı helal edin - ve şehit olur -
- Helal olsun Aslanım .
   - Gelin lannn gelsenize hani noldu ( Keşanlı ) Girdiğiniz *** çukurundan çıksanıza .
-  Abi arkanda ( çaylak Adamı indirir )
- Sağol Aslanım , helal sana çaylak unvanını değiştirelim artık .
- Komutanım!( Keşanlı ) Avcı nerede . Göremiyorum .
-  Avcı neredesin ( yavuz)
- her zamanki yerimdeyim komutanım . ( Avcı )
-  Ben niye göremiyorum demesine kalmadan füze atılır .
Geri kalan kısmı akşam atıcam önemli bir işim var . Şehit sahnelerine hazır olun Canlar ( timden şehit var )
Yorumlarınızı fikirlerinizi bekliyorum 💓💓

ANKA KUŞU EYFET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin