- Fethi çok korktum biliyor musun ? Öleceğim diye , değil seni kaybedeceğim diye çok korktum. Vurulduğum zaman hayal meyal bir şeyler hatırlıyorum . Sen yanıma geldin , bir şeyler dedin .
- Evet 👍, yanına geldim . Çünkü sen gökyüzüne baktın 3 kere Avcı dedin ben de goncamla birlikte geldim. Bu arada ben yanında olduğum sürece sana hiçbir şey olmayacak söz veriyorum . Çünkü seni çok seviyorum ve senin için her şeyi yaparım
- Ahh kahramanım.
- Yalnız az daha Hemingway in dedikleri çıkıyordu . ( Fethi)
- Sorma , sorma . ( eylem )
- Eylem Benim sana bir şey sormam lazım . Hayat çok kısa görüyorsun , ne zaman Ne olacağı belli değil . Ben hayatımı seninle birleştirmek istiyorum , benimle evlenir misin ?
- Fethi??
Bahar ' dan
Eylem sonunda uyanmıştı , Fethi içeri girmişti onu bekliyorduk . ( Yavuz gelir )
- Sonunda uyandı he ? ( Yavuz )
- Evet ya şükürler olsun , kardeşim uyandı. ( bahar )
- Bayağı bekletti , ayrıca çok korkuttu . ( Yavuz )
- Evet ama sonuç odaklı bakalım iyileşiyor .
( bahar ) . Yavuz sen iyi ki varsın , sen olmasan napardım bilmiyorum .
- Sen de iyi ki varsın Bahar , Benim koşuna bahar oldun hayatıma girdin bütün solmuş çiçekler açtı . 💓💓
Eylem ' den
- Fethi ? Sen ne diyorsun , bu kadar olaydan sonra senle nasıl evlenmemi bekliyorsun ? Hı ben ölüyordum Fethi , 2 kez kalbim durmuş benim , evlendik diyelim o zaman birbirimize daha fazla bağlanacağız , çocuğumuz olacak , ya biz ölürsek o Ne olacak .
- Nasıl bu kadar karamsar oluyorsun Eylem , o zaman biz niye sevgiliyiz , neden !!! , vaktimizi boşa harcamayalım o zaman .
( kapı çalınır , Fethi bir hışımla çıkar .)
- Eylem !!! Canım iyi misin ( bahar) 🤩
- Bahar 😀 Sağol canım iyiyim sayende ancak ayaklarım ve sırtım feci şekilde ağrıyor .
- E olsun o kadar yavaş yavaş onlarda geçecek .
- İnşallah canım .
- Ee baldız , yine yırttın ha ( Yavuz ) 😂😂
- E alıştık artık ölüp ölüp dirilmeye ne sandın .
- Yengem benim beee , maşallahı var . ( Keşanlı )
- Geçmiş olsun Eylemcim ( Kurtdereli )
- Sağoll😁☺️
- Eylemcim bebeğim çok geçmiş olsun ( nazlı su )
- Sana bir can borcum var Kuzum çok sağol . ( Güler )
- Yaa o nasıl söz öyle saçmalama , ayrıca teşekkür ederim herkese .
- Neyse hastayı yormayalım daha fazla haydi herkes dışarı . ( bahar )
( Bahar hariç herkes çıkar )
- Canım sen iyi misin ? Pek öyle görünmüyorsun
- Ruhen battım .
- Ne oldu Ya Fethi de bir hışımla çıktı odadan .
(Olanları anlatır )
-Böyle işte ( eylem )
- Yaniii , Eylem . Sen vurulduğun zaman kafanı bir yere falan mı çarptın acaba . Kuzum eninde sonunda öleceğiz zaten o zamana kadar hayatını mutlu mesut yaşasana .
- Evet ama bahar ben onları arkamda bırakamam ki .
- Kimleri??
- Çocuklarımı ve Fethi ' yi .
- Ha birde çocukta istiyoruz , yalnız canım biliyorsun çocuk tek kişi yapılmıyor .
- Ya of bahar bu kadar konuşmada dikkat ettiğin yer burası mı ??
- Tabiki de evet , çünkü eninde sonunda kabul edeceksin .
- Hayır etmiyeceğim . Ya bahar ben onla hangi sıfatla evleneyim ben kaç kez ölüp dirildim kaç kez ismim değişti gözümü bir açıyorum Türkiye bir açıyorum Suriye deyim . Böyle evlilik olmaz . İyi böyle .
- İyi de eylem bu hep böyle süremez ama .
- Ne demek istiyorsun ?
- Sen anladın onu neyse bebeğim sonra konuşuruz sen dinlen biraz görüşürüz .
30 vote a yeni bölüm gelecek . Bu arada fikirlerinizi yoruma yazarsanız sevinirim veya istek sahne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Teen Fictionİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler