Fethi ' den
Eylem 'in yanından çıktığım zaman , Yavuz komutanım beni hemen oradan uzaklaştırdı . Kızlar kalmıştı sadece .
- Kom-komutanım ben napıcam şimdi eylemsiz . Onsuz nasıl yaşıyacağım??
- Kardeşim çok zor biliyorum , seni en iyi ben anlarım . Ama alışmak zorundasın yokluğuna , hem Eylem burada olsaydı , senin hep mutlu olmanı istemezmiydi , he-m ( Yavuz)
- Bahar ! (Yavuz)
- Ya-Yavuz .
- Gel buraya (Yavuz). Çok üzgünüm bahar .
- Fethi , ( bahar) Benim sana bir şey söylemem lazım .
- Söyle .
- Eylem bana bir şey demişti , göreve gitmeden önce . Eğer ona bir şey olursa görevini tehlikeye sokacak bir şey yapmamanı istedi ne olursa olsun görevine devam edecek mişsin. ( bahar )
- Sanki içine doğmuş .( Fethi )
Nazlı ' dan
- Nasıl yaaaa nasıl ölür !!
- Kızım!?
- Yaa Güler abla nasıl böyle bir şey olur eylem çok güçlü bir kız .
- Bilmiyorum kızlar . ( o sırada eylem 'in cansız bedeni getirilir morga götürülmek için . )
- Eylemmm !!!!! 😭😭 ( nazlı )
- Eylemm , canım ( su)
- Ah be kızım hepsi benim yüzümden , keşke ben vurulsaydım .😢😢 ( Güler )
Yavuz ' dan
- Komutanım ben gidebilir miyim izninizle ? Yalnız kalmaya ihtiyacım var .
- Git Fethi ama birazdan gel .
- Emredersiniz .
....
- Toparlanması çok zor olacak . ( bahar)
- Evet ama toparlanmak zorunda , biz bu süreçte hep onun yanında olacağız .
- Peki ya ben Yavuz ben napıcağım . ( ağlamaya başlar) Benim kardeşim şehit oldu . ( ağlaması çok şiddetlenir )
- Bahar sakin ol .
- Ey- eylem ( bayılır , Yavuz onu tutar .)
- Bahar!!, hemşire doktor !!!
Fethi 'den
Ayaklarımın beni tutacak gücü kalmamıştı , zor duruyordum . Eylem beni bırakıp Nasıl gidersin , biz senle daha evlenecektik . Ben sen olmadan kokun olmadan nasıl yaşayacağım kimle omuz omuza çatışacağım . ( Fethi yere oturur .)
- Eylemmmm !!!!!!
..........
Ertesi gün
- Aslanlarım biliyorum çok zor bir durum acımız çok büyük . Ancak Eylem 'i şehit edenlerin başını bulmamız lazım . Şimdi gidelim ve son görevimizi yapalım .
- Emredersiniz .
........
Cenaze yeri ( eylem gömülürken herkes iç ses )
- Bunu yapanların allah belasını versin , cehennemde cayır cayır yansınlar ( bahar )
- Eylem , canım sana söz veriyorum seni şehit edenleri bulacağım . Keşke senin yerinde ben olsaydım . ( Fethi )
- Ahh be eylem ben kimle şakalaşacağım , kime baldız diyeceğim . Çok erkendi eylem . (Yavuz )
- Dayıoğlu merak etme Fethi bize emanet , ama en acısı sana dayıoğlu diyemeyecek olmam kendine çok iyi bak . ( ateş )
- Yenge , bak sakın gözün arkada kalmasın . Sana ilk yenge dediğim zaman Hale'n daha aklımda . Senin gibi yenge herkese nasip olmaz , hem ajan hem Fransız hem Türk oohhooo saymakla bitmez . ( Keşanlı)
- Eylem canım bizi çok erken Bıraktın be güzelim . ( nazlı )
Herkes dağılır .
- Fethi , Fethi , Fethi !!!!!!!! (Yavuz ) Kalk !
- Komutanım ( hemen ayağa kalkar )
- Oğlum uyuya kalmışsın . İyi misin ?
- Nasıl iyi olayım komutanım. Eylem öldü Benim kimsem kalmadı . Benim neyim var he hiçbir şeyim ailem yok, kardeşim yok, beni ömrünün sonuna kadar sevecek bir sevgilim vardı artık o da yok.
- Oğlum kendine gel ne ölmesi neden bahsediyorsun ? Eylem ölmedi ki
- Nee ama nasıl ?
- Oğlum Doktorlar Eylem ' in yanına girdi şimdi tetkikleri yapıyorlar sonra yanına alacaklar .
- Nasıl yani eylem uyandı mı ?? Her şey rüyamıydı ? Allahım sana şükürler olsun .
-Allah'ın delisi koş oğlum sevgilin bekliyor .
( Fethi hemen odaya dalar )
- Eylem , canımmmm !!!!!! İyi misin hayatım .
- Fet-Fethi
- Bak yanındayım söz verdiğim gibi .
Devamı öğlende sonra gelecek 😊 o zamana kadar 20 vote ve yorum yapmayı unutmayın. 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Teen Fictionİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler