Eylem 'den
Boynumda hissettiğim silahın kabzasıydı, sonra yere düşüşüm ve gerisi karanlık .
Fethi 'den
Eylem 'e kavuşmama çok az kalmıştı . Şu an helikopterden inmiştik dağda yürüyorduk . Umarım eylem ve Güler abla az daha dişlerini sıkardı . Ben bunları düşünürken Yavuz komutanım konuşmaya başladı .
- Tim , eve çok yaklaştık dağılımı söylüyorum .
Ateş ve aşık siz saat 11 yönüne .
Çaylak ve Keşanlı siz 9 yönüne .
Hafız ve Kurtdereli siz saat 3 yönüne
Tahir sen benle geliyorsun , Avcı sen kendine bir yer bul .
- Emredersiniz komutanım!!
- Avcı başlangıç atışı sende .
- Anlaşıldı .
Eylem 'den
Uyandığımda bir odada tek başımaydım ayaklarım ellerim zincirlerle bağlıydı . Hemen bir plan yapmam lazımdı . Güler ablayı kurtarmam lazımdı .
- Yardım edin nolurrrrr !!!! ( eylem )
- Ne var lan , Tatar seninle birazdan ilgilenecek . ( terörist )
- Tamam ama sen bana bir yaklaşsana yakışıklı bir şey söylemem lazım .
- Tatar görürse öldürür beni. ( terörist )
- Yaa gel bir şey olmaz sen canımm ( eylem)
- Geldim tamam söyle hadi .
- Azcık daha yaklaş , hahhh oldu . (Al sana şerefsiz sakın sesini çıkarma . Eylem adamı ayakları ile boğuyordur .
-Anahtarı çıkar çabukkk !!!! - adam çıkarır ve yere atar .
- Ha şöyle
(ve adamı öldürür . Hemen ellerini açar sonra ayaklarını . Adamın silahını alır şarjörünü takar . Yavaş yavaş odadan çıkar ve teröristleri öldürmeye başlar . )
Fethi , den
- Ben başladım komutanım .
- Tamamdır biz giriyoruz o zaman, tim başla .(Yavuz )
- Komutanım saat 6 yönünde teröristler bir yeri kazıyor . Bomba ve silah koyuyorlar . ( Avcı )
- Hay ben böyle işin (Keşanlı )
- Tamam , ne yapsak.
- Komutanım, komandolar geliyor , bir de TEM
( çaylak)
- Heytt be aslanlarım hoşgeldiniz . (Yavuz )
- Hoşbulduk komutanım, nasıl dağılıyoruz ?
- Eren sen kendi askerlerini ve çaylağı al ve saat 6 yönüne gidin işler karışıyor . Diğerleri farklı alanlara dağılın özellikle arka kapıları tutun . Başlıyoruz !!
Eylem ' den
Güler abla nın odasına gelmiştim . Ablacım, inanmıyorummm 😱😱😱
- Eylem çok tatlı değil mi
- ama nasıl ??
- Doktor hanım sabah buraya gelmiş benim bağırışlarımı duyunca teröristlere Türkleri öldüren doktor olduğunu ve beni kürtaj yapacağını söyleyerek ikna etti . Gerisi malum .
- Ablamm bu çok tatlı bir şey . Allah analı babalı büyütsün ama artık buradan çıkmamız lazım .
- Tamam ben hazırım . Oğlumu da kucağıma aldığımıza göre gidebiliriz .
(o sıradan dışarıdan içeriye ateş edilir 4 kez . )
- Abla iyi misin ???
- Eylem kolummmm , ahhh
- Abla tamam sakin ol çıkacağız , kafanı şakın kaldırma haydi .
- Doktor han- , Eylem !!
- ( nabzını kontrol eder )
- Ölmüş abla 😢😢
- Ama onu burada bırakamayız eylem ,
- Abla zaten bırakmayacağız , bak TİM geldi , sesleri duyuyor musun , bu Fethi ' nin silahının sesi . Ama şimdi çıkmamız lazım .
- Tamam hadi .
(Eylem adamları indirmeye devam eder )
- Gel Abla hadi . Bak Fethi orada onun yanına git ben seni koruyacağım . Fethiii !!!! Güler abla geliyor koru onu .
- Tamam hayatım , abla !! Gel
( Güler elinde bebekle gidiyordur , tam o sırada teröristlere yardım gelir Ve Güler i nişan alırlar Eylem , in şarjörü bitmiştir bundan ötürü 👇🏻👇🏻 )
- Ablaaa dikkat ettt !!! ( eylem önüne atlar ve 3 kurşun alır )
- Eylemmmm !!!!!!!! ( Avcı )
- Fethi noluyor ( Yavuz )
- Komutanım eylem , Eylem vuruldu .
- Tamam sakin ol , biz geliyoruz burası temizlendi . (Yavuz )
- Anlaşıldı . ( Fethi )
- Eylem canım dayan nolur dayan . Gelicem yanına . ( Fethi yoğun ateş altında kaldığı için yerinden çıkamıyordur )
- Fethi , Ey- Eylem !! ( Güler )
- Abla sakin ol gidicem yanına .
- Eylemmm !!! Beni duyuyor musun ?
- Fet- Fethi ( eylem gökyüzüne bakar , 3 kere Avcı der , o sırada yardım gelir ve fethi eylem in yanına gider )
- Bak geldim yanındayım seninleyim bırakmak yok . ( Fethi ) ( eylem ' i kollarının arasına alır ve yaralarına baskı yapmaya başlar )
- Fet- Fethi hani demiştin Ya , iki insan birbirini seviyorsa buna mutlu bir son yoktur, sen haklısın galiba . Bizim hikayemiz buraya kadar .
- Şişştt sakın öyle deme kurtulacaksın , ve iyileştiğinde seninle uzun bir tatile çıkacağız SÖZ .
- Fet- Fethi ben gökyüzüne bakıp 3 kere Avcı dedim biliyor musun ?
- Eveettt bak ben de geldim , dayan nolur tamam mı ?
- Fethi hiçbir şey hissetmiyorum,
- Normal canım , hem daha önceden alışmış olman gerekiyor .
- Haklısın ama Daha önce ölüp dirilmiştim , şimdi her şey bitiyor . Bizim hikayemiz bir kurşun yarasıyla başladı , ve yine bir kurşun yarasıyla bitiyor kendine çok iyi bak olur mu ? 😨😥😢
- Eylem şakın öyle deme bak .
- Avcııı eylem iyi misiniz ??!! ( ateş )
- Dayanın geldik ( Yavuz )
- Yav-yavuz bahar ve fethi sana emanet , bahar ' a onu çok sevdiğimi söyle . Fethi ' de kendini sakın maffetmesin benim yüzümden mesleğinden hayatından olmasın . Keşanlı daha yenge demene doymamıştım kusura bakma , Dayıoğlu sen de nazlı kuşumla çok mutlu olun tamam mı , çaylak sen de suyu üzme artık isteyin ben umsuluk oldum . Fethi seni çok seviyorum . "Hemingway aşkına"
15 vote a yeni bölüm gelecek vote düşük çünkü 2 bölümden oluşacak , ellerim uyuştu ,hayalet okuyucular allah aşkına oylarınızı verin Allah'ın adını aldım 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KUŞU EYFET
Fiksi Remajaİki vatansever . Ve bu yolda gözlerini bile kırpmadan canlarını bile verebilirler