Ani Bir gelişme

1.1K 37 4
                                    

Bu bölüme başkasının ağzından başlayacağım

Bahar 'dan

4 aydır kardeşim , dostum ,ev arkadaşıma ulaşamıyorduk meraktan çatlayacaktım en son hafız abinin yemeğinde gördüm ve sonra bir daha haber alamadık. Eylem benim için kardeşten öteydi her derdimi sırrımı bilirdi aynı şekilde ben de onun . onunla ev tutmuştuk ( bu hikayede yavuz ve bahar evli değil ilerleyen bölümlerde inşallah ) Zaten fethi ' yi anlatmaya gerek yoktu . Resmen yıkılmıştı şuan da hastanedeydim . Öğle arasındaydım ve bunları düşünüyordum gerçi her dakika düşünüyordum. .Boynumdaki kelebek şeklindeki kolye ile oynamaya başladım .( Eylem le ikisinde ortak olan bir kolye ,birbirlerine aldılar )

Fethi ' den

Karşımda Eylem ' i görmemle dondum kaldım . Hissettiğim şaşkınlığın Eylem de de olduğu bariz ortadaydı .

- komutanım

-Söyle Avcı

-Sniper eylem komutanım tekrar ediyorum sniper eylem

-Ne nasıl , ne demek oluyor bu yani bizim almaya geldiğimiz MİT elemanı Eylem mi ??

- Onu anlayacağız komutanım birazdan .

Tekrar Eylem ' e baktığımda olduğu yerde yoktu. İçimden sen nasıl bir şeysin  düşüncelerini geçirmiyor değildim . Arkamda duyduğum sesle geriye döndüğümde Eylem ' i gördüm.

- Selam, hayatım

- Eylemm nasıl yani sen ...

- Evet senin karşında bugüne bugün MÝT elemanı duruyor . Artık  aynı saftayız .

- Ben ne diyeceğimi bilmiyorum şu  an dünyanın en mutlu insanıyım .

- Ben de evet ama artık gitmemiz lazım yoksa Yavuz birazdan bizi ayıracak .

- Tamam tamam hadi .

....

- Selam , beyler ( eylem )

- Ooo , dayıoğlu  selam ( karabatak )

- Heytt bee yengelerin güzeli (Keşanlı )

- Yani bu demek oluyor ki yeni MİT elemanımız sensin ( Yavuz)

- Aynen öyle enişte  ( Artık  eylem öyle diyor haberiniz olsun )

- Peki madem baldız mdlwldw

.....

Helikoptere binerler

- Seni çok özledim Eylem , acaba nefes alıyor musun diye her gün düşünmekten aklımı yitirecektim.

-Ben de Fethi ben de kendimden çok seni düşündüm acaba ne haldedir diye .

- Eee enişte benim kardeşim nerde ne yapıyor çok özledim onu .

- Hastane de çalışıyor o da seni çok özledi vallaha evde ki eşyaların  yeri hala aynı  jfkl

- Yaa canım benimm peki madem ben direkt Bahar 'ın  yanına  geçiyorum .

- Eylem benim tabura gitmem gerekiyor biliyorsun önemli bir işimiz  var ama akşama söz yanında olucam.

- Tamam canım sen merak etme konuşuruz .

-Görüşürüz beyler tekrardan sağ olun .
.........

Eylem ' den

Hastaneye gelmiştim  . Bahar ' ı aramaya başladım. Ve tabi ki kısa  bir süre içinde bulmuştum. Hemen arkasına gizlice gittim.

-Pardon bakar mısınız  ? Pardon ben Doktor Bahar ' la görüşecektim ama randevum vardı .

- (Arkası hala dönük ) Üzgünüm şu  an da mesai saatim değil .

- Bana bile mi ya .

- Eylemmmm , canımmmm ( sarılıyorlar )

-Dur kuzum sakin ol öldüreceksin

- Aman allah korusun ben senden haber alamayınca delirdim ölüm ihtimalini düşünmek bile istemiyorum. Neyse hadi gel kafeye gidelim ayakta durmayalım

.....

- nasıl yani þimdi sen Türk istihbaratına geçtin öyle mi ?

- Evet öyle .

-Çok mutlu oldum canım artık Fethi ' de rahatlamıştır  Artık  😂😂

- Aaa neden

- kuzum şaka  gibi geliyor ama Fethi ile karşı  saftaydınız o seni vurmak zorunda kaldı ve az kalsın ölüyordun 4 ay önce ortadan kayboldun o seni kaybetmenin nasıl bir duygu olduğunu biliyor bu yüzden aynı sayfa olunca en azından Artık içi biraz rahat eder.

-Neyse Bahar hanım siz bizi boş  verin de Yavuz ' la kendinden bahset bakalım neler oldu ben yokken öğreneyim.

Peki madem , Eylem biz Yavuz ' la birbirimizi cidden çok seviyoruz ben daha önce hiç kimseye karşı  böyle şeyler hissetmemiştim onun saf oluşu  , temiz kalpliliği , vatanına olan aşkı  , sadık oluşu, sevgisi bunlar benim için o kadar değerli ki bunlar Yavuz ' un kişiliğini oluşturan ve beni ona aşık  ettiren şeyler .

- Ooo Bahar çok  sen bildiğin  tutulmuşsun  yaa ( Bahar 'ın  Yavuz ' u anlatırken ki yüz ifadesi çok umut doluydu )

- Sanki sen benden farksızsın hanımefendi .🤨🤨

- Eee ne yapalım onlardan daha güzel seven yokmuş demek ki  aşık olmuşuz . Neyse ben gideyim canım görüşürüz evde .

- Görüşürüz bebeğim dikkat et .

Fethi 'den

Alaya gelmiştik . Tüm Tim ve ben hala Eylem ' in MİT e alınmasının şokunu  atlatamamıştık. Ancak Eylem ' i karşımda görmem ve aynı safta olmamız beni çok mutlu etmişti  . Akşam  Eylem ' i yemeğe  çıkartmayı düşünüyordum neredeyse hiç görüşememiştik  ve birbirimizi çok özlemiştik  . Ben bunları  düşünürken Erdem Yarbay 'ın toplantı  odasına çağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım .

- aslanlarım , biliyorsunuz sınırımızda  halen daha hain planlar devam ediyor ve birinin Bunları engellemesi lazım .

- Bu kişilerde bizleriz değil  mi komutanım

- Aynen öyle Yavuz . Şimdi  bu operasyon çok önemli çoğu yerde türü bilinmeyen bombalar uyuşturucuların ve füzelerin saklandığı  depolar var. Sizi dönünce sağ salim görmek istiyorum Allah yardımcınız olsun .

- Emredersiniz komutanım ( topluca)

Eylem 'den

Bahar ' ın  yanından ayrıldıktan sonra istihbarat bölümüne geçtim . Herkesle tanıştıktan sonra şef  beni yanına çağırdı .

- Eylem , bu fotoğrafa iyi bak .

-Tabi şef  ( fotoğrafa baktığım  zaman gözlerini öfke bürümüş bir adamla karşılaştım ). Bu kim şef .

- Derman 'ın  sağ kollarından biri biliyorsun ki Medusa engellendi ama bu adamla birlikte ikisi daha kötü şeyler  yapmaya hazırlanıyorlar ve bizim bunu öğrenmemiz lazým .

- Tabi şef  yani aralarına sızmam mı  gerekiyor .

- Aynen öyle ama daha var bir hafta sonra .

-Tamamdır  şef  görüşürüz o zaman

Fethi ' den

Sınıra  gelmiştik yerimi almıştım . Çatışmaya  başlamıştık  . Aniden ilerde olan patlama ile neye uğradığımı şaşırdım  . Keşanlı  , Çaylak , Aşık oradaydı .

Yavuz komutanım , ben ve karabatak ile gözlerimiz buluşunca ben onları kollamaya başladım . Kısa sürede onlarda patlama yerine ulaşamadan onların olduğu yerde patladı . Bunun üzerine tam onların yanına gideceğim sırada  bana doğru  atılan  füze ile yeri boyladım .

ANKA KUŞU EYFET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin