Κεφάλαιο 3❤- Το Σχέδιο του Kai

87 15 6
                                    

* Ακόμα στο pov του Kai *
Άλλη μια μέρα στην δουλειά έφτασε στο τέλος της και δεν είδα την Ειρηνη πάλι. Σκευτικα ένα καλό σχέδιο όμως εχθές και θα το βάλω σε εφαρμογή. Πήρα τηλέφωνο τον Sehun και τον ρώτησα αν ήθελε να πάμε βόλτα. Για να μην υποπτεφθει κάτι του είπα ότι θα είναι και ο Chanyeol μαζί μας. Εκεινος για καλή μου τύχη,συμφώνησε. Τους ειπα να συναντηθούμε στο σπίτι του Sehun για να δούμε μια ταινία. Ο Sehun δεν μπορούσε να πει όχι μιας και δεν ήθελε να καταλάβει τίποτα ο Chanyeol. Δεν τον συμφερε γιατί αν το μάθεναν όλοι θα του εναντιονονταν επειδή είναι τόσο υπερπροστατευτικος. Ετοιμαστηκα και πήγα στο σπίτι του. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε η Ειρήνη.

"Πάλι εσυ;" με ρώτησε,αδιαφορα. Φαινόταν κουρασμενη.

"Ναι...να περασω;" της χαμογελασα για να την κάνω να νιώσει καλύτερα. Μου είπε όχι και μου έκλεισε την πορτα. Άκουσα βήματα να πλησιάζουν βιαστικά προς το μέρος μου. Γυρησα και είδα τον Chanyeol.

"Γειά! Συγνώμη που άργησα! Γιατί είσαι έξω όμως Kai; Με άκουσες που ερχόμουν και με περημενες;" με ρώτησε και με κοίταξε απορημενος. Εγώ γέλασα λίγο,ντροπιασμενος και του είπα ψέματα,συμφωνησα μαζί του.
Εκείνος χτύπησε την πόρτα και μας άνοιξε ο Sehun αυτή την φορα. Ο Chanyeol μπήκε πρώτος και ο Sehun με κοίταξε λίγο στεναχωρημενος. Μου φάνηκε σαν να ξεστομησε ένα 'συγνωμη'. Μάλλον θα είναι η ιδέα μου.

* your pov *

"Τι θα ήθελες να φας σήμερα πριγκίπισσα μου;" με ρώτησε ο Jin,χαμογελοντας. Του χαμογελασα και ήμουν έτοιμη να του πω να φτιάξει το αγαπημένο μου φαγητό αλλά δεν τα κατάφερα.

"Τίποτα. Θα της μαγειρεψω εγώ." Ακουσα μια φωνή να λεει. Κοίταξα και είδα τον Kenny...όχι...Kai τον λένε. Τι κάνει αυτός εδω;

"Ο Kai από τους EXO;! Τι κάνεις εσύ εδω; Άφησε μας ησηχους" του είπε,αγριεμενα ο Jin ενώ με κρατούσε σφιχτά στην αγκαλιά του. Ο Kai τον κοιτουσε και βούρκοσε.

"Οχι...Δεν θα σε αφήσω να μου την πάρεις. Σε εμένα ανήκει. Σε εμενα ανήκε από την αρχή" του είπε και με τράβηξε από το χέρι προς το μέρος του. Κόκκινησα και τους παρακολουθουσα σαν χαμένο. Γιατί να το πει αυτό ο Kai; Ξαφνικά ακούω το κουδούνι του σπιτιού μου να χτυπάει και πετάγομαι όρθια. Και άλλο όνειρο. Σηκωθηκα από το ζεστό κρεβατακι μου και πήγα να ανοίξω. Ήταν αυτός από το όνειρο μου. Καλητερα να μην είμαι κοντά με εκείνον. Με κάνει και νιώθω περίεργα. Με ρώτησε αν μπορεί να μπει και εγώ του αρνήθηκα και του εκλεισα την πορτα. Πήγα πάλι στο δωμάτιο μου και άκουσα το Awake. Μόλις τελείωσε το τραγούδι κατέβηκα στο σαλόνι για να δω λίγη τηλεόραση αλλά εκεί καθόταν ο αδελφός μου με 2 φίλους του. Κατάλαβα ότι ένας από αυτούς ήταν ο Kai και ο άλλος μου φαινόταν γνωστός. Μήπως ήταν ο Chanyeol; Κάτσε πως μπήκε ο Kai μεσα; Αυτός ο αδελφός μου αμάν. Καθώς έφευγα είδα τον Kai να περνει το κινητό του αδελφού μου κρυφά. Τι σκαρωνει πάλι αυτος;

* Kai's pov *

Πήρα κρυφά το κινητό του Sehun. Ενιωσα κάποιον να με κοιτάει αλλά όταν γυρησα να κοιτάξω δεν ήταν κάνεις εκεί. Άνοιξα το κινητό του αλλά είχε κωδικό. Ποιος να ήταν άραγε; δοκημασα όλες τις ημερομηνίες που ήξερα ακόμα και το όνομα της αδελφής του έβαλα αλλά τίποτα. Τότε άρχισα να βάζω οποίο όνομα ήξερα. Το κινητό είπε πως έχω μόνο μια ευκαιρία ακόμα. Τότε έβαλα το όνομα της αδελφης μου της Κατερινας. Δεν ξέρω γιατί. Το κινητό ξεκλειδωθηκε. Γιατί ήταν το όνομα της αδελφης μου ο κωδικος; Ή ήταν συνονυμια; Μάλλον αυτό θα είναι αφού ο Sehun δεν αγαπάει την αδελφή μου. Έψαξα στις επαφές του και βρήκα τον αριθμό της αδελφης του. Τον απομνυμονευψα και εκλεισα την σελίδα και επεστρεψα κρυφά το κινητό. Έβγαλα το δικό μου και έγραψα τον αριθμό.

~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

Ήταν 20:00 και μόλις εφτασα σπίτι. Πήρα τηλέφωνο την νέα μου επαφή. Το σήκωσε μια γλυκιά και όμορφη κοπέλα. Η φωνή της με έκανε τόσο χαρούμενο. Ξέχασα ότι της μήλαγα.

"Ρε βλακα θα μηλησεις; Τι θα γινει;" η θυμωμενη φωνουλα της με έκανε να συνέλθω.

"Έλα...ο Kai είμαι. Μπορείς να έρθεις στο σπίτι μου;" την ρώτησα ελπίζοντας για μια θετική απάντηση. Εκείνη αναστεναξε αλλά δέχτηκε. Της είπα που είναι το σπίτι μου και μου είπε πως θα έρθει σε 30 λεπτά. Χαμογελασα και την αποχαιρετησα. Έκλεισα το κινητό μου και αρχισα τις ετοιμασιες. Ώρα για την τελευταία φάση του σχεδίου μου.

My princess ~☆ Kai greek ff ☆~Where stories live. Discover now