Επειδή είμαι ηληθια και πληγωνω πολύ σημαντικά άτομα στην ζωή μου. Πραγματικά δεν ξέρω πως στάθηκα τόσο τυχερή και έχω έναν άγγελο σαν και εκείνη στην ζωή μου. Εγώ είμαι ένας βλακας που της γράφει κεφάλαια για να την κάνει να νιώσει χαρούμενη πάλι. Ελπίζω να το πέτυχα. Σαγαπαω Ειρήνη ❤
~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~
* Kai's pov *Καθομουν με την αδελφή μου και κοίταζα τον τοίχο. Τα καλά σχέδια δεν πέτυχαν...Θα την πάρω με το ζόρι. Συκοθηκα και η Κατ με κοίταξε. Της χαμογελασα αυτό το γνωστό μου χαμογελο. Η Κατ αναστεναξε βαθιά.
"Και άλλο σχεδιο;" Κουνισα το κεφάλι μου καταφατικα,χαμογελοντας περήφανα. Εκείνη συκοθηκε και μου άνοιξε την πόρτα. Εγώ έφυγα με το σατανικό μου χαμογελο. Έφτασα στο σπίτι της και χτύπησα την πόρτα. Μου άνοιξε ο αδελφός της και αναστεναξε,ενοχλημενος μόλις με ειδε. Τον ρώτησα αν μπορώ να περάσω και εκεινος με κοίταξε βαριεστημενα.
"Δεν βαρέθηκες να προσπαθείς να διεκδικήσεις την αδελφή μου;" του χαμογελασα και του είπε ότι δεν έχει σχέση με την Ειρηνη η παρουσία μου στο σπίτι του απλά ήθελα να κάνουμε παρέα. Εκείνος παρεξενευτικε αλλά μου είπε να περάσω.
* your pov *
"Die, kill, shout the fight. This is not a war" ακουγα τον Kai να τραγουδάει μελοδικα,ενωω να ραππαρει (να ουρλιάζει δλδ) τους στίχους του ΜΑΜΑ στην συναυλία τους. Με κοιτουσε σε όλη την διάρκεια της συναυλίας και μου χαμογελουσε. Ενιωθα τόσο χαρούμενη. Όταν τελείωσε το τραγούδι,πήρε το μικρόφωνο.
"Θα ήθελα να ανακοινωσω σε όλους την σχέση μου...με μια γυναίκα που με έκανε χαρούμενο. Με μια γυναίκα που μου έδωσε ευκαιρίες και θα φροντίσω να μην το μετανιώσει. Χαίρομαι που μπήκες στην ζωή μου. Που με αγαπάς,πριγκίπισσα μου. Σε αγαπάω...Ειρήνη" τον κοίταξα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, μαγεμενη. Μου είπε να έρθω στην σκηνή και οι EXO-Ls φώναζαν ενθουσιασμενοι. Μερικοί φώναζαν και ότι μας σιπαρουν. Πριν προλάβω να δω τι άλλο θα συνεβενε,ξύπνησα. Ήταν η πρώτη φορά που είχα δει ονειρο,μετά από το όνειρο με τον Jin και τον Kai. Χαμογελασα και θυμήθηκα τις πρώτες μας μέρες. Συκοθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα κατο στο σαλόνι. Στο σαλόνι δεν πίστευα στα μάτια μου. Ο Sehun μηλαγε και γέλαγε με τον Kai. Έτριψα τα μάτια μου,μπας και απλά δεν έβλεπα καλά αλλά όχι ακόμα εκεί ήταν.
* Sehun's pov *
Καθομουν και σκευτομουν την Κατ. Κοιμοταν ακόμα αλλά εμένα επειδή μου έλειπε της είχα στηλει μερικά μυνηματα. Ήταν 1 το μεσιμερη αλλά δεν μου απάντησε ακόμα. Θα κοιμάται. Να την πάρω τηλέφωνο; θα την πάρω. Το συκοσε κατευθείαν μάλλον μόλις θα είχε ξυπνησει.
ESTÁS LEYENDO
My princess ~☆ Kai greek ff ☆~
FanficΕίσαι η μικρή αδελφή ενός υπερ προστατευτικου αστέρα της Kpop,τον Sehun από τους EXO και η μεγαλύτερη θαυμάστρια του Kim Seokjin από τους BTS. Τι θα γίνει όταν ο αδελφό σου καταλάβει ότι ένα από τα μέλη του συγκροτήματος του,σε έχει ερωτευτει; Θα τ...