Κεφάλαιο 11❤- Σχέδιο Γ

47 11 0
                                    

"Κατ που είναι η Ειρήνη;!" Και εκείνη ήταν όσο σοκαρησμενη ήμουν και εγώ. Δεν ήξερε κάτι. Έτρεξα μέσα στο σινεμά και η Κατ πήγε να ψάξει από όπου περάσαμε. Τίποτα. Στο αμάξι παρηγορουσα τον εαυτό μου. Έλεγα ότι θα γυρίσει σήμερα. Η Κατ εκλαιγε και έλεγε ότι εκείνη φταίει.

"Δεν φταίς εσύ...να την βοηθήσεις ήθελες.." της χαιδεψα το χέρι. Εκείνη φανεικε σαν να ήθελε να πει κάτι. Αλλά δεν μου είπε τίποτα. Αρχίσαμε να ψάχνουμε σε όλα τα μέροι που μπορούσε να ήταν. Τίποτα. Αδελφουλα μου που είσαι;..

* Kai's pov *

"Kai που είμαστε;" με ρώτησε και της εξήγησα που ήμασταν. Της το είπα. Θα έκανα τα πάντα για την κάνω δικιά μου. Της είπα να κατσει εδώ και θα έρθω το απόγευμα. Ήμασταν σε ένα ξενοδοχείο λίγο πιο έξω από την πόλη.  Την φιλησα γλυκά στα χείλη. Δεν ήθελα να φύγω από την μία. Αλλά μετά από αυτό θα είμαστε για πάντα μαζί. Επιτέλους. Την έβλεπα πως με κοιτουσε με τα σοκολατη πανέμορφα μάτια της. Της χαμογελασα και έφυγα. Πήγα στο σπίτι της. Μου άνοιξε η Κατ και πήγα μέσα προσπιοντας ότι δεν ήξερα τίποτα.

"Sehun ξέρεις που είναι η Ειρήνη; Δεν συκονει το κινητό της" σοκαριστηκε και με κοίταξε,φοβησμενος.

"Ούτε...ούτε μαζί σου ειναι;" του απάντησα αρνητικά και μου εξηγησε τι έγινε. Προσπάθησα τόσο πολύ να μην χαμογελασω. Τον κοίταξα αποφασιστηκα. Του είπα ότι θα φέρω την Ειρηνη πίσω. Θα έκανα ότι μπορούσα και να μην ανησυχεί. Φαινόταν κάπως καλύτερα και είπα στην Κατ να μείνει εδώ μαζί του. Χρειαζόταν κάποιον. Πήγα και αγόρασα πολύ φαΐ για την Ειρηνη και πήγα στο ξενοδοχείο.

"Kai γυρισες!" Φώναξε η Ειρήνη,χαρούμενη και έτρεξε στην αγκαλιά μου. Πόσο μαρεσε να την βλέπω έτσι χαρούμενη. Πόσο μάλλον όταν την κάνω δικιά μου που θα είναι έτσι κάθε μέρα. Πωπω δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό. Για λίγο θα είμαστε σαν ζευγάρι...μπορεί να μην είναι για πολύ αλλά μετά δεν θα ξαναχρειαστει να κρυφτουμε αλλο. Την συκοσα ψηλά και της χαμογελασα πλατιά. Εκείνη ξαφνιαστικε και μου φωναζε να την αφήσω κατο. Ήταν η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου.

* Sehun's pov *

"Λες να την βρει;" ρώτησα την Κατ,ανχομενος. Εκείνη μου χαμογελασε,προσπαθησε δηλαδη.

"Φυσικά! Αν κάποιος ξέρει καλά την Ειρηνη είναι ο Kai" με καθησυχασε. Είχε περάσει ήδη μια μέρα και κανένα σημείο ζωής από κανέναν τους. Η Κατ έστελνε μυνηματα στον αδελφό της για να δει πως τα πάει. Εκείνος έψαχνε μέχρι αργά το βράδυ. Τελικά...όντως νοιαζετε για την αδελφή μου...τέλος πάντων απλά ελπίζω να βρεθεί και να είναι καλά.

My princess ~☆ Kai greek ff ☆~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon