Κανονικά θα συνεχιζα το κεφάλαιο.
Αλλά πριν το κάνω θα γράψω ένα bonus και θα γράψω τι θα γινόταν αν διάλεγε η Ειρήνη,τον Jin. Οπότε πάρτε το σαν 2 κεφάλαια αν και είναι πολύ μικρό και περιληπτικο. Είναι κάπως λυπηρο. Εγώ σας προηδοποιησα. Btw το bonus κεφάλαιο είναι αυτό που είναι μεσα στα "~☆~☆~☆" μετά απο αυτά αρχίζει το δεύτερο κεφάλαιο.~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~
"Θα το ρισκαρω. Jin...διαλέγω εσενα" Είπα και κοίταξα τον έρωτα μου,χαμογελοντας. Ο Jin ήταν ο άντρας των ονείρων μου και τον αγαπουσα για τόσο πολύ καιρό. Ήξερα τα πάντα γι αυτόν. Μου δινοταν η ευκαιρία να είμαι μαζί του. Ήταν μοιραίο. Η μοίρα ήθελε να είμαστε μαζί.
"Καταλαβαίνω" μου είπε ο Kai και με κοίταξε,χαμογελώντας μου.
"Μου αρκεί που είσαι εσύ ευτυχισμένη. Και ας μην είμαι εγώ αυτός που θα σε κάνει ευτυχισμένη. Να την προσέχεις εσύ" είπε και κοίταξε τον Jin. Εκείνος χαμογελασε και τον διαβεβαιωσε πως θα έκανε ότι μπορούσε για να με κάνει ευτυχισμένη.
"Να ξέρεις εγώ θα είμαι πάντα εκεί για εσένα" αυτά ήταν τα τελευταία λόγια που μου είπε. Από τότε παράξενα πράγματα μου συνεβεναν. Οπότε εκλεγα για κάτι,κάτι πάντα γινόταν και το πρόβλημα μου λυνοταν αμέσως. Θυμάμαι την πρώτη φορά που συνέβη. Είχαμε δει την Lisa,ενώ πηγεναμε με τον Jin,κρυφά στο παρκο. Δεν με πηραζε που κρυβομουν. Μια μέρα θα σταματήσει αυτό. Ο Lisa έκανε φασαρία. Ο Jin δεν έκανε τιποτα. Έτρεξα μπας και της ξεφύγω. Ήθελε να με βλάψει. Κρυφτηκα πίσω από ένα κτίριο. Γιατί ήθελε να με βλαψει; Εκείνη τον χώρισε τον Jin. Εντάξει δεν τον κατηγορώ τον Jin που δεν έκανε κάτι. Ήταν πολύ ευγενικός δεν μπορούσε να βλαψει ποτέ κανέναν. Πόσο μάλλον την κοπέλα που παλιά αγαπούσε όσο τίποτε άλλο. Άκουσα κάτι φωνές. Δεν κατάλαβα τι λέγανε. Φώναζαν όμως πολύ,καυγάς γινόταν. Πήγα να δω και είδα πως η μία ήταν ο Lisa. Μαλωνε με κάποιον που δεν μπορούσα να δω γιατί έφευγε. Ήταν παντός μια αντρική φιγούρα. Μου φανεικε γνωστή αλλά δεν ήταν ο Jin και ο αδελφός μου είχε βγει με τους φίλους του τον Baekhyun και τον Chanyeol. Οπότε αρχισα να πιστεύω πως παρεξιγησα.
Ποιος όμως ήταν αυτή η ανδρική φιγούρα που μετά από αυτό το επεισόδιο έβλεπα συνέχεια οπότε είχα προβλήματα;
Αυτο δεν το έμαθα ποτέ
Ο Kai κράτησε τον λόγο του και ήταν εκει κάθε φορά που ήθελα να κλαψω σε κάποιον. Όταν μεγαλώσαμε με τον Jin αποφασισαμε να παντρευτουμε. Ο Kai ήθελε να γίνει ο κουμπαρος μας. Πάντα ήταν στο πλευρό μου. Χάρηκα που τον γνώρισα. Όσο για τον αδελφό μου αυτή η φιγούρα κατάφερε να τον πείσει να με αφησει να ζήσω με τον Jin. Δεν ήταν εύκολο. Και ο Kai βοήθησε και εγώ του μήλαγα συνέχεια. Όμως μετά την εμφάνιση της φιγουρας στον αδελφό μου,επιτέλους όλα λυθηκαν. Ρώταγα συνέχεια τον Sehun ποιος είναι αυτός ο άντρας αλλά ποτέ δεν μου είπε. Μάλλον είναι καλύτερα έτσι.
STAI LEGGENDO
My princess ~☆ Kai greek ff ☆~
FanfictionΕίσαι η μικρή αδελφή ενός υπερ προστατευτικου αστέρα της Kpop,τον Sehun από τους EXO και η μεγαλύτερη θαυμάστρια του Kim Seokjin από τους BTS. Τι θα γίνει όταν ο αδελφό σου καταλάβει ότι ένα από τα μέλη του συγκροτήματος του,σε έχει ερωτευτει; Θα τ...