"Μην ανησυχείς αγάπη μου εγώ είμαι εδώ. Θα σου μαγειρεψω ότι θέλεις!" Μου είπε και με αγκαλιασε τρυφερά. Εγώ κόκκινησα.
"Σε αγαπάω Jin" του είπα χαμογελοντας του.
"Εγω πιο πολύ ζωή μου" μου είπε αλλά δεν με άφησε από τα χέρια του. Φοβόταν να το κάνει. Και για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ ήθελα να με αφήσει.
"Ειρήνη...Maybe I can never fly" τον κοίταξα απορημένα,ενώ εκεινος άρχισε να τραγουδάει το Awake. Δεν ήταν περίεργο που τραγουδουσε. Περίεργο ήταν που έπαιζε και όλα. Ότι είχε στο mv. Πως το κάνει αυτο; Μετά από λίγο σταμάτησε. Τον κοίταξα,χαμογελοντας. Μετά άρχισε να τραγουδάει το School of tears. Κατσε κατι δεν πάει καλα. Έκλεισα τα μάτια μου και τα ξανα άνοιξα. Είδα το ταβάνι του δωματίου μου. Και άλλο όνειρο. Σηκωθηκα και αρχισα να ετοιμάζομαι. Σήμερα ήταν μεγάλη μέρα. Ο αδελφός μου θα μου γνώριζε το συγκρότημα του. Ξέχασα να σας συστηθω. Με λένε Ειρήνη και είμαι 20 χρόνων. Η μεγάλη μου αγάπη είναι ο Kim Seokjin από τους BTS. Ο αδελφός μου είναι ο Sehun από τους EXO. Είχα διαβάσει κάπου ότι ο Jin θα έμπαινε στους EXO αλλά τελικά δεν μπήκε. Αν έμπαινε θα τον έβλεπα από κοντά σήμερα. Τον έχω δει πολλές φορές από κοντά βέβαια,αλλά σε συναυλία. Οπότε δεν είναι το ίδιο.
Όταν ήμουν έτοιμη κατέβηκα και είδα τον αδελφό μου που με περίμενε,φορώντας αυτα:"Έλα έτοιμη;" με ρώτησε και του απάντησα θετικά. Με πήρε από το χέρι και με πήγε στο αμάξι. Ο οδηγός του μας οδήγησε στο studio. Κοίταζα έξω από το παράθυρο και δεν μήλαγα. Δεν είχα κάτι απλά δεν ήξερα τι να πω με τον αδελφό μου. Δεν τον έβλεπα συχνά. Δεν ήξερε καν για την μεγάλη μου αγάπη,τον Jin. Εκείνος ήταν στο κινητό και απαντούσε σε fans. Ήταν καλό παιδί και αγαπούσε πολύ τους fans του. Χαμογελασα μόλις το είδα αυτό και μετά συνέχισα να κοιτάω έξω από το παράθυρο. Μόλις φτάσαμε,ο Sehun βγήκε και μου άνοιξε την πόρτα για να βγω κγω. Τι ευγενικός. Πήγα να βγω και μου έκλεισε την πόρτα πριν προλάβω. Άρχισε να γελάει ενώ εγώ τον αγριοκοιταξα.
"Συγνώμη αλλά έπρεπε." Γέλασε λιγο ακόμα και μου άνοιξε την πόρτα. Τον κοίταξα πριν κάνω κάτι αλλά με καθησυχασε ότι δεν θα κάνει τίποτα αυτή την φορά. Βγήκα αργά και προσεχτικά. Όταν βγήκα με έπιασε αγκαζε και πήγαμε προς το studio. Υπήρχαν πολύ δημοσιογράφοι που μας φωτογραφιζαν αλλά προσπάθησα να μην δώσω σημασία. Κοίταζα κατω μέχρι που μπήκαμε μέσα. Ο αδελφός μου με πήγε στο δωμάτιο που ήταν όλοι μαζεμενοι.
"Παιδιά αυτή είναι η αδελφή μου,η Ειρηνη" τους είπε ο Sehun και εγώ χαμογελασα και τους κοίταξα όλους. Δεν ήταν κακοί αλλά ο μαγειρακος μου ήταν καλύτερος. Πρόσεξα ότι ένας από αυτούς με κοιταζε επίμονα από την κορυφή ως τα νυχια. Αποφάσισα να το αγνωισω.
"Χαρηκα για την γνωριμία" τους ειπα. Μερικοί μου χαμογελασαν και μερικοί απλά κουνισαν το κεφάλι τους καταφατικα. Μου συστηθηκαν. Φαινόταν πολύ καλοί και αυτός ο Suho μου θύμιζε πολύ τον Jin σε χαρακτήρα. Όταν ήρθε η σειρά του τύπου που με κοιταζε επίμονα,κοίταξε αλλού και μου φάνηκε σαν να κοκκινησε λίγο.
* Kai's pov *
Μήλαγα με τον Suho για τις πρόβες. Πρόσεξα ότι ο Sehun είχε αργήσει αλλά δεν είπα τίποτα στην μαμα- ενωω στον Suho για να μην του κάνει τίποτα μετά. Όχι ότι με νοιάζει αλλά αν μάθει ότι το είπα εγώ,εγώ μετά θα την πληρώσω. Μετά από λίγο ήρθε και εκεινος. Όμως έφερε και μια κοπέλα μαζί του.
"Παιδιά αυτή είναι η αδελφή μου,η Ειρηνη" Η ποια του; Αυτή η ωραία κοπέλα είναι η αδελφή του;! Αυτό ήταν καλό για εμένα γιατί θα μπορώ να την γνωρίσω και να την βλέπω πιο συχνά. Μας χαμογελασε και μας κοίταξε όλους. Είχε και ωραίο χαμογελο. Την κοίταξα από πανο μέχρι κατο. Νομίζω με κατάλαβε αλλά δεν πηραζει.
"Χαρηκα για την γνωριμία" μας είπε. Ωραία φωνή είχε. Καλά τι σκευτομαι; Μόλις την γνώρισα. Μάλλον θα θέλω απλά να την γνωρίσω καλύτερα. Ναι,μάλλον γι αυτό είμαι έτσι. Τα παιδιά άρχισαν να συστήνονται. Μόλις ήρθε η σειρά μου σταμάτησα να την κοιτάω για να μην με παρεξηγισει. Κοίταξα κάπου αλλού και ένοιωσα τα μάγουλα μου να καίγονται. Πολύ ζέστη έχει εδώ μέσα.
"Kim Jong-in. Λεγε με Kai." Της είπα και την κοίταξα, χαμογελοντας λίγο. Προσπάθησα να μην καταλάβει κανεις τίποτα.
Η Ειρήνη είχε πολύ πλάκα και μας βοήθησε πολύ. Μας έδεινε κουράγιο. Εμένα δηλαδή. Όταν σχολασαμε και έπρεπε να φυγει απογοητευτικα λίγο. Μάλλον επειδή δεν κατάφερα να την γνωρίσω τόσο καλά. Ή μάλλον επειδή δεν μιλήσαμε σχεδόν καθόλου.
STAI LEGGENDO
My princess ~☆ Kai greek ff ☆~
FanfictionΕίσαι η μικρή αδελφή ενός υπερ προστατευτικου αστέρα της Kpop,τον Sehun από τους EXO και η μεγαλύτερη θαυμάστρια του Kim Seokjin από τους BTS. Τι θα γίνει όταν ο αδελφό σου καταλάβει ότι ένα από τα μέλη του συγκροτήματος του,σε έχει ερωτευτει; Θα τ...