"Kim...Kim Seokjin?" Δεν πίστευα στα μάτια μου. Τι κάνει αυτός εδω; Λες να ήταν μηραια η συνάντηση μας;
"Με αναγνωρισες ε;" γέλασα πίκρα και με κοίταξε.
"Είσαι μια Army να υποθέσω. Το ξέρω,απογοητευτικες που είδες τον 'μεγάλο αδελφο' του συγκροτήματος..τον worldwide handsome...ετσι. Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ το περίμενα αυτο. Έτσι με κατεντησε. Η κρυφή μου αγαπη" δεν πίστευα στα αυτιά μου. Τελικά...Όντως...στα όνειρα μου..ήταν ο ίδιος ο Jin! Δεν ήταν όνειρο. Πραγματικότητα ήταν. Ήμουν τόσο χαρούμενη.
"Η Lisa με κατεστρεψε" Ποια Lisa; Από τις Black pink; Αυτή είχε κρυφή σχέση με τον Jin από τους BTS; Μα πως; Δεν θα το φανταζομουν ποτέ! Για να είναι έτσι πάντως..θα χώρισαν. Δεν μπορούσα να τον βλέπω αλλά έτσι,στεναχωριομουν. Του πρωτηνα να έρθει στο σπίτι μου. Μπορεί η αλλαγή του περιβάλλοντος του να τον βοηθούσε. Αρνήθηκε αλλά εγώ επεμενα οπότε δέχτηκε. Περπατησαμε μαζί σπίτι και άνοιξα την πόρτα. Ήταν μεσανυχτα και όλοι κοιμοντουσαν(ε τόση ώρα που φάγαμε να πεισουμε τον Jin γτ σιγά μην χάναμε αυτή την ευκαιρία). Τον έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι μου και εγώ έφερα ένα στρώμα και το έβαλα δίπλα από το κρεβάτι. Ξαπλωσα. Δεν μπορούσα να κοιμηθω. (Λίγη αντιγραφή από την ίδια την Ειρηνη) πολλές φορές μες την νύχτα, μουρμουρουσε το όνομα της και δάκρυα καλούσαν και εβρεχαν το όμορφο πρόσωπο του. Εγώ ήμουν εκεί και τον σκουπιζα. Πολλές φορές ξυπνουσε και με κοιταγε,τρομαγμενος. Εγώ του χαμογελουσα και του χαιδευα τα μαλλιά μέχρι να κοιμηθεί. Το επόμενο πρωί άνοιξε τα μάτια του. Με κοίταξε και μετά κοιταξε το χέρι του. Του το κραταγα γιατί είχε ξυπνησει πάλι.
* Jin's pov *
"Δεν μπορώ άλλο! Εγώ θέλω έναν άντρα που να με κάνει να γελάω δεν έχεις καθόλου πλάκα και δεν μπορώ άλλο και με αυτόν τον σαρσησμο σου (παίζει να το έγραψα λάθος υγεια). Θέλω να χωρισουμε" μου είπε και ένιωσα όλα να καταστρεφονται. Κάτι μέσα μου ραγισε και βουρκοσα. Μου γύρισε την πλάτη και έφυγε. Έπεσα στα γόνατα μου,την έβλεπα να απομακρυνετε και ενιωθα αυτό το ραγισμα να γινετε όλο και πιο μεγάλο. Όταν κατάφερα,επιτέλους να σηκωθω,έφυγα. Περπατουσα. Δεν ξέρω που,δεν με ένοιαζε πια. Ενιωσα να ζαληζομαι και καθησα σε ένα παγκακι να ηρεμησω. Πόσο καθομουν; Τρεις ωρες; Μπορεί τόσο να ήταν. Δεν με ένοιαζε τίποτα πια. Πήγα να βουρκοσω πάλι.
"Kim...Kim Seokjin?" Ακουσα μια φωνή να λεει το όνομα μου. Ήταν μια όμορφη φωνή. Ήταν ο άγγελος μου; ήρθε να με παρει; Σε παρακαλώ πάρε με να τελειώσει αυτό το βασανο. Κοίταξα και είδα μια κοπέλα. Άκυρο. Δεν θα φυγω από την ζωή σήμερα. Ήταν μια κοπέλα. Για να με ξέρει,Army θα είναι. Όταν την είδα ενιωσα μια ζεστασια. Μάλλον συνηδητοπιησα πόσο ζέστη είχε. Πριν το καταλάβω βρησκομουν στο σπίτι της. Με έβαλε στο κρεβάτι της. Πολλές φορές έβλεπα την Lisa στον ύπνο μου. Να μου ξαναλεει αυτά τα λόγια ξανά και ξανά. Ξυπνουσα πολλές φορες αλλά εκείνη ήταν πάντα εκεί για εμένα. Με βοηθούσε να κοιμηθω. Εκείνη κοιμηθηκε καθολου; Αυτο...είναι το πιο ευγενικό πράγμα που έχει κάνει κανείς για εμένα. Το επόμενο πρωί άνοιξα τα μάτια μου και την είδα. Ήταν ξυπνια. Μου κρατούσε το χέρι. Δεν ήταν τίποτα όμως εγώ ενιωσα πολύ φροντηδα και αγαπη. Ενιωσα τα μαγουλα μου να ζεστενονται. Εκείνη μου είπε καλημέρα και της είπα και εγώ μια,σιγανά. Μου άφησε το χέρι και έφυγε από το δωμάτιο της. Την ακολούθησα και είδα κάποιον που μου φανεικε γνωστός.
BẠN ĐANG ĐỌC
My princess ~☆ Kai greek ff ☆~
FanfictionΕίσαι η μικρή αδελφή ενός υπερ προστατευτικου αστέρα της Kpop,τον Sehun από τους EXO και η μεγαλύτερη θαυμάστρια του Kim Seokjin από τους BTS. Τι θα γίνει όταν ο αδελφό σου καταλάβει ότι ένα από τα μέλη του συγκροτήματος του,σε έχει ερωτευτει; Θα τ...