Κεφάλαιο 12❤- Όλη δικιά σου

65 10 2
                                    

Helloooo~ sorry εξαφανίστηκα το ξέρω 😂 τεσπα είχα όρεξη οπότε ήρθα φυσικά αφού όλες αλλάξαμε Bias θα αλλάξουν και τα ονόματα αλλά μην ανυσηχειτε (βασικά δεν ανυσηχουσαμε αλλά τεσπα) αυτή η ιστορία θα παραμείνει ίδια :) αυτό είναι το προ τελευταίο κεφάλαιο enjoy~

*Kai's pov*

Πέρασα την νύχτα με την Ειρηνη. Άνοιξα τα μάτια μου,ενοχλημενος από το φως του ήλιου που με τυφλωνε. Γυρησα και είδα την Ειρηνη να κοιματε ακόμα. Χαμογελασα και πήρα μια τουφα που ήταν στο πρόσωπο της και την έβαλα πίσω από τα αυτακια της. Της φιλησα το μέτωπο και συκοθηκα. Πήρα τηλέφωνο την αδελφή μου. Το άφησα να χτυπήσει αρκετά.

"Έλα..." την ακουγα νυσταγμενη. Ουπς την ξύπνησα..καλά δεν πειράζει.

"Έλα βρε την βρηκα" της είπα όσο πιο χαρούμενος μπορούσα. Εκείνη αμέσως χάρηκε πολύ και μου είπε να έρθω γρήγορα εκει. Μετά το κλεισαμε και ενιωθα ένα κεφαλακι να ακουμπάει στην πλάτη μου. Γύρισα λίγο το κεφάλι μου και είδα την Ειρηνη.

"Καλημερα.." μου είπε με την γλυκιά φωνή της και γελασα λίγο,την συκοσα και την είχα κοντά μου κρατώντας την προσεκτικά.

"Όλα τελείωσαν" της είπα,χαμογελοντας.

"Ε;...τι;...καλα" ακόμα από τον ύπνο ήταν. Πωπω πόσο της σπάει της αδελφης μου τα νευρα όταν πρέπει να τα ξαναεξιγει..αλλά εμένα μαρεσει είναι γλυκουλη.

*Sehun's pov*

"Αληθεια;!" Την αγκαλιασα σφιχτά,ήμουν τόσο χαρούμενος που βρέθηκε η αδελφή μου.

"Sehun...με σφίγγεις! Δεν μπορώ να αναπνευσω!" Μου είπε η Κατ και γελασα λίγο,χαρούμενος. Μετά από μισή ώρα περίπου άκουσα το κουδούνι και έτρεξα να ανοίξω την πόρτα.

"ΕΙΡΉΝΗ!!"

*Ειρήνη pov*

"ΕΙΡΉΝΗ!!" Ακουσα τον αδελφό μου να φωνάζει και τρόμαξα. Με αγκαλιασε τόσο σφιχτά που δεν μπορούσα να αναπνευσω πάλι καλά με άφησε μετά από λίγο.

"Sehun...είχα χαθεί...δεν ήξερα που ήμουν.. κρυωνα..παλι καλά που με βρήκε ο Kai αλλιώς...δεν θέλω να σκευτομαι τι θα συνεβενε" το είπα τόσο πιστηκα! Α ρε Kai πάλι καλά που μου είπες τι να πω και δεν είπα τίποτα λάθος.

*Kai's pov*

"Kai...σε ευχαριστώ..πως μπορώ να στο ξεπληρωσω;" με κοίταξε και εγώ ήθελα να χαμογελασω σατανικά πάλι αλλά ο άτιμος κατάφερα και δεν το έκανα. Του χαμογελασα γλυκά και έπιασα το χέρι της Ειρήνης.

"Την αδελφή σου θέλω..την αγαπάω Sehun...το ενωω" εκεινος μας κοίταξε και μετά κοιταξε την αδελφή μου,η οποία του χαμογελασε και κούνησε το κεφαλή της καταφατικα. Εκείνος μας ξανακοιταξε και ξεφυσισε.

"Όλη δικιά σου...και συγνώμη για ολα" και οι δύο χαμογελαγαμε τόσο πλατιά και την αγκαλιασα αμέσως,συκονοντας την ελαφρά και φιλοντας την παθιασμενα.
Επιτέλους...

Είναι δικιά μου


Happy end 💕

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Sep 15, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

My princess ~☆ Kai greek ff ☆~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon