Ja ani Asher sme nevedeli že nás Rebeka prenasleduje. Už bolo po polnoci ale Asher povedal že ako vlky vydržíme chodiť aj cez noc. Išli sme cez pole, lúku a les kde Asher oznámil že sme na mieste. Les stále hustnel a spoza stromov sa začali vynorovať vlci. A ako prvý k nám podišliel največšý vlk ako som kedy vydela. Bol to sivočierny vlk ktorý sa na mna vážne pozrel a povedal: „Výtam ťa tu Lia, Asher o tebe stále hovoril." Vtej chvili sa Asher odvrátil a starý ale napriek tomu mocný vodca svorky pokračoval:„ Ževraj si výnimočná. Vieš sa meniť dobrovoľne aj cez deň ale povinne sa meníš v noci rovnako ako my. Je to pravda?" „No viete, dobrovoľne je silne slovo." Vystrašene a neisté so skolopenými ušami som povedala. Vodca nič nepovedal iba hlavou naznačil nech idem sa ním. A celu svorku priviedol na čistinku s malou jaskyňou. Požiadal ma nech vojdem ale cela svorka zostala vonku. Keď sme boli vnútri sadol si predomna a pýtal sa:„ Ako si to myslela dobrovoľne je silne slovo? Dúfam že sa nemeníš cez deň aj nedobrovoľne." Ja som zaváhala a mala som na to dôvod. Mohol by ma vyhodiť alebo ešte horšie zabiť aby ochránil svoju svorku. On tušil že som silnejšia než sa zdám čo sa teda o mojej vôli nedalo povedať. A onedlho sa stalo to čoho som sa obávala.
YOU ARE READING
Vlčica
WerewolfDokončené/pokračovanie vo Vlčica 2/Príbeh o Liinej statočnosti a tajomstvách ktoré ju robia výnimočnou.