Takto som zistila ako sa volá náš vodca. Šamanka nás pustila dnu a my sme si sadli na deku na zemi. Prisunula si k nám stoličku a pozrela sa Clawovi do očí. Claw prehovoril na ňu:„Potrebujeme pomoc, s Liou. Je prekliatá, no viete ktorou kliadbou." A potom sklonil hlavu, otočil sa na mňa a prižmúril oči. „ Neboj Claw s tým sa dá niečo robiť." Pousmiala sa a rukou zodvihla Clawovi hlavu. Obaja sme nevýrazne zavrteli chvostom a pozreli sa jej do tváre. Požiadala ma nech ju nasledujem a ja som hneď zareagovala a išla som za ňou. Potom zastala a schmatla ma do stredu hrudníka a pod panvu, zodvila ma a poližila ma na nízky stolík. Podišla k knihovnici a zobrala odtiaľ hnedú knihu, položila ju na stôl a otvorila ju na strane 538 kde bolo napísané o tom prekliatí. Krátko sa tak kukla a odišla. Pozrela som sa do knihy a písalo sa tam o nežiadúcom účinku ktorý ma zarazil ale vedela som že za to riziko to musím podstúpiť. Po chvíli sa vrátila šamanka a pozrela sa na môj vystrašený pohľad a ako pozerám do knížky. „Čo sa stalo Lia?" ustarostene prehovorila. „Bojím sa." vystrašene som odpovedala. „ Aká je šanca na tento vedľajší účinok?" Neiste som sa spýtala. Šamanka odpovedala:„ Popravde sa nemáš čoho báť, je to asi 0,7 % šanca že budeš mať chorobu stáleho vlka."
YOU ARE READING
Vlčica
WerewolfDokončené/pokračovanie vo Vlčica 2/Príbeh o Liinej statočnosti a tajomstvách ktoré ju robia výnimočnou.