Výprava

101 7 0
                                    

Hneď potom ma vodca chytil za rameno a odviedol ma do jaskyne. Mal sklamaný a zároveň vážny výraz a ja som ho oslovila:„Pomôže mi šamanka?" „To neviem, ale je kúsok odtialto a za vyskúšanie to bude stáť." Povedal neiste. „A keď nie?",spýtala som sa ho ale nečakala som odpoveď a pokračovala som„, čo ak mi nepomôže." Pozrel sa na mňa a povedal zúfalo:„ Tak bude musieť rátať aj stým najhorším." A vodca odišiel von z jaskyne. Ja som potom vztala, ľahla som si do kúta jaskyne a čakala som na blížiaci sa večer. Nastal večer a skúsený vodca už bol v podobe vlka a vošiel dnu a pozoroval ako spím a očakával premenu. Netrvalo dlho a pomaly som sa menila na ryšavú vlčicu. Vodca podišiel ku mne a ťukol do mna labou čo ma zobudilo. Ja som pootvorila oči a pozerala som sa mu do tváre. Prehovoril ku mne a prikázal mi nech vztanem a že už ideme. Opatrne som vztala zakrútila chvostom sa nasledovala som ho. Prešli sme cez svorku ktorá sama mňa nepríjemne pozerala ale ja som sa ich snažila ignorovať. Naozaj to netrvalo dlho asi iba 10 minút a boli sme pred šamankynim domom. Vodca zaškrabal na drevené dvere a tie sa v momente otvorila mladá žena a zvolala:„Claw! OOO a máš tu so sebou aj nejakú slečnu. A vôbec čo sa stalo Claw keď potrebuješ moju pomoc?" Hneď som si pomyslela či nám rozumie ale zistila som že áno a je to zároveň jediný človek ktorý nám vo vlčej podobe rozumie.

VlčicaWhere stories live. Discover now