„Niak tak." Zavrela som oči,sklopila uši a v duchu som sa pripravovala na smrť. Ale vodca povedal:„ Neboj sa neurobil by som ti nič kôli tomu. To sa dá odnaučiť. Máš šťastie že niesi prekliata ako niektorý nešťastnici ktorý majú záchvaty neovladatelnosti a agresivity." Hneď som nastražila uši a vedela som že mu to mám povedať. Asher bol hneď pri vchode do jaskyne a vedel čo sa chystám povedať. Asher hneď vbehol do jaskyne, poklonil sa vodcovi a poprosil ma nech odídem. Počula som ako mu vysvetľuje a že som prekliata a že dúfa že niečo s tým vodca urobí. V zápetí som pocítila nijaké štípanie na nohe a pozrela som sa pod seba. Boli tam štyri vlčata ako mi žužlali laby. Prišli mi rozkošné ale potom to začalo. Pozrela som sa na ne zúžili sa mi zorničky, prestal vrtiet chvost, nápli sa mi nohy a naješila srsť. Vlčata so štekotom utiekli sa bielou vlčicou ktorá bola asi ich matka ale ona si nič nevšimla. Ale zato si ma všimol vodca a rozbehol sa za mnou, zakúsil sa mi do šieje a ja som sa pokúšala ho uhryznúť a vyšklbnúť sa z jeho zovretia. Vodca ma odtiahol do jaskyne nech to nezistí svorka a poprosil Ashera nech stráži vchod do jaskyne. Potom ma pustil z papule a zložil ma k zemi. Stále som sa pokúšala ho roztrhať ale on ma zase chytil do zubov a tentokrát ma odhodil kúsok od Ashera. Hneď keď som ho uvidela tak som zaútočila.
YOU ARE READING
Vlčica
WerewolfDokončené/pokračovanie vo Vlčica 2/Príbeh o Liinej statočnosti a tajomstvách ktoré ju robia výnimočnou.