Telefon konuşması ♥ 6. BÖLÜM

1.3K 55 3
                                    

‘’ Evet şu anda oyunculuk üzerin de daha fazla yoğunlaştım fakat bu müzik yapmıyorum demek değil belli projelerimi tamamladıktan sonra albüm çalışmalarına da başlayacağım ‘’ diye sunucunun sorduğu soruyu yanıtlamıştım. Sarı hafif dip boyası gelmiş saçlarını elleriyle kulağının arkasına sıkıştırıp bana  ‘’ Peki biraz da özel yaşamından bahsedelim ‘’ dedi. ‘’Hazırım ‘’ olabildiğince sevecen olduğunu düşündüğüm sesimle dedim. ‘’Harry Styles ile hava alanında çıkan fotoğraflar ve sorulan sorulara cevap vermediğiniz iiçin sevgili olduğunuz düşünülüyor bu doğru mu ? ‘’ diye bana büyük hevesle sorusunu yöneltti. ‘’ Aramız da kesinlikle bir şey hatta ilk başlarda birbirimizden nefret bile etmiştik diyebilirm. Şuandaysa bi sorun yok gibi. Yani ben %100 bekarım ‘’ gülümsedim. Açıkçası bu kadar rahat cevaplamayı düşünmüyordum. ‘’Pekala meseleyi çok uzatmak istemiyorum ama bence birbirinize yakışıyorsunuz ‘’ dedi hınzırca gülümseyerek. ‘’Teşekkürler ama şu an böyle daha iyi bence‘’ diyerek fikrini onaylamadığımı belirttim. ‘’Selena Gomez ile olan süremizin sonuna geldik. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın ‘’ diyerek sunucu programı bitirdi.

 Kulaklıkları kulağımdan çıkarıp eşyalarımı aldım. Sunucuyla vedalaşıp korumamın yanına gittim. Menajerim Steve yaptığım açıklamayı beğendini ve yakında basının benim hakkında dedikodu çıkarmayı bitireceğine dair bir onay mesajı göndermişti. Geri cevap yazma gereği duymadım o yüzden telefonumu cebime geri koydum.

 Yoğun çığlıklar arasında arabama ulaştım. Şoförüme Ashley’nin evine gideceğimi söyleyip arkama yaslandım. Onunla görüşme yapmam gerekiyordu çünkü yeni proje de birlikte çalışacağız. Ayrıca şu iki hafta çok yoğun olacağım. Annem hamile ,albüm çalışmaları ve tur düzenlemeleri ile ilgilenmeliyim yanlış hatırlamıyorsam katılmama gereken bir ya da iki tane gece şovu ,dergi çekimi ve DOL tasarımları yapmalıyım. Bu da demekki arkadaşlarım ile bu yoğunlukta her fırsatta görüşmeliyim. Yoğunluk çok fazlaydı ama çalışmayı seviyorum. Dinlenmek adına gözlerimi yumdum. Birkaç dakika sonra telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaraydı işle alakalı olduğunu var sayarak telefonu açtım.

‘’Merhaba %100 bekar olan bayan ‘’ diyen bu aksanı tanımıştım. ‘’Hayır senin benim verdiğim röportajlarla ilgili bi sıkıntın mı var bu iki oluyor double beyinli ‘’ dedim. Hatırlarsanız bana o akşam iki beyni olduğunu söylerek beyinsiz olduğumu ima etmişti. ‘’Ahhaha üzgünüm ben o geceyi atlattık sanıyordum ‘’ ‘’Her neyse söyle bakalım beni neden aradın ‘’ dedim. Çünkü bu kez uzatıp kavga etmek istemiyordum. ‘’Neden eğleniyorduk işte yaa ‘’ dedi pişkince. ‘’Harry!!’’ adeta telefona kükredim. ‘’Peki peki ben eğer yarın seni yemeğe davet etmek istiyordum uçakta iniş sırasında yaptığım kabalık yüzünden‘’ dedi. Aslında yarın çokta dolu sayılmam. Bir dakika ben az önce tonlarca işim var diye yakınırken niye şimdi böyle oldu. Neyse telefonu kapatmasın diye düşünmeyi bırakıp ‘’Olabilir ‘’ dedim. ‘’Şey sabah onda seni alsam kahvaltıya gitsek sana uygun mu ? ‘’ diye bana sordu. Sanırım böylesi daha iyi en azından işlere zaman ayırmak için vaktim kalır. ‘’Pekala ama gecikirsen bi daha şansız olmaz ‘’ dedim. Tabi bay uyuz Styles lafı yetiştirmekte gecikmedi. ‘’Bence sende erken yat yoksa uyakalırsın ‘’ dedi. ‘’Görüşürüz double beyin’’ deyip telefonu kapattım. Salak şey acaba kabul etmesemiydim ? 

‘’Teşekkürler ‘’ diyerek araban indim. Korumalar kapımı açtıktan sonra sarı civcivimin evinin kapısını çaldım. Kapıyı hizmetli açınca sessiz olmasını söyledim çünkü sürpriz yapmak istiyordum. Kadından nerde olduğunu olduğunu öğrenip salona doğru yürümeye başladım. Koltukta oturmuş televizyon izliyordu. Arkadan sessizce yaklaşıp ‘’BÖÖÖÖÖÖÖÖÖ’’ diye bağırdım. Koltuktan yuvarlanıp yere düştü. Orada ben gülerken kafasını kaldırıp bana baktı sonra kocaman bir çığlık atıp boynuma atladı. Uzun bir kucaklaşmadan sonra sarıldık.

Oturduğumuzda Ashley ‘’sana bunun hesabını soracağım. Tanrım neredeydin ‘’ diyerek konuştu. ‘’Öncelikle az öceki şey için üzgünüm sadece ufak bir korkutmaydı ama sen de fazla ödlekmişsin yaa ‘’ dedim. Koluma cimcik atınca susmam gerektiğini anladım. Sonra bilmişçe gülümseyip ‘’Harry ile pek bi yakınsınız maşallah ‘’ dedi. Bu kez ben onu susturunca ‘’Tamam bee ‘’ diye surat astı. ‘’Şey Harry meselesi açılmışken beni yarın kahvaltıya davet etti sence teklifini kabul etmekle iyi yaptım mı ‘’ diye sordum.

Önce bir çığlık attı sonra da ‘’İnanmıyorum bence çok iyi yapmışsın ‘’ diyerek boynuma atladı. ‘’Bakıyorum da benden çok sevindin ama hiçbir şey düşündüğün gibi biz sadece anlaşamıyoruz ve arkadaş olmaya çalışıyoruz ‘’ dedim. Anlamadığını belirten bir bakış atınca açıklamaya karar verdim. ‘’Bak biz Harry ile ilk tanıştığımız da büyük bir kavga ettik. Beni tanışmak için grup yemeğine davet etmişlerdi ve beni almaya Harry geldi bende uyuya kalmışım beni pijamalarımla gördü ayrıca dalga geçti bende onunla dalga geçtim sonra Zayn’nin çok havalı olduğunu söylememi kıskandı ve uçakta beni yere yapıştırdı ‘’ diye tek solukta anlattım. Ashley önce bana bir sen salak mısın bakışı attı sonra da deli gibi gülmeye başladı. Kahkalarının arasında da ‘’Siz şimdi birbirinizden nefret ediyorsunuz ama yakında bu aşka dönüşür unutma ‘’ dedi. ‘’O salak bana beyinsiz dedi bu olmayacak ‘’ dedim. Telefonda benimle dalga geçtiği için hala ona sinirliydim. ‘’Ahahah ciddi misin ‘’ dedi bu kezde. Bazen neden az önce söylenen şeyi neden tekrar sorduklarını anlamam. Cevap vermek yerine somurtunca daha da şiddetli gülmeye başladı. ‘’Hey artık bu konuyu kapatalım olur mu. Şimdi söyle bana yeni projemiz hakkın da neler biliyorsun dün bana görüşmeye gittiğini söyledin. ‘’ konuyu kapatması için yeni projemizi açtım.

 ‘’Şey evet asıl toplantı iki gün sonra yani Pazar günü ama ben yine de genel şeyleri öğrendim. Konuyu falan biliyorsun çekimler yaklaşık bir ay kadar sürecekmiş. Bir hafta sonra çekimlere başlıyoruz. Ama ondan önce tanıtım afişleri için fotoğraf çekimimiz yapılacakmış. Sonra da fragman hazırlanacakmış şimdilik bildiklerim bu kadar ‘’ diyerek bana bildiği her şeyi tek seferde anlattı. ‘’Tamam ama biraz yorucu olacak gibi görünüyor baksana ‘’ dedim. ‘’Haklısın ama yanı sıra da eğlenceli olacak bir ay boyunca birlikte olacağız bide bunu düşün ‘’ diyince birlikte sevinç çığlıkları attık.

‘’Pekala benim artık gitmem lazım Cuma yine görüşürüz ‘’ diyerek ayağa kalktım. Önce surat assada sonra ‘’Evet bence de gitmelisin malum yarın bir randevun var güzelce uyu sabah erkenden kalkıp hazırlanırsın sen şimdi ‘’ dedi. Koltuğun üstündeki en kaba yastığı alıp kafasına geçirdim. Bu kez somurtan taraf o ,gülen tarf ise bendim. Her ne kadar bir şey demesem de ben yarın cidden ne yapacaktım ? 

BÖLÜMLERMİN SONUNA AÇIKLAMA EKLEMİYORDUM AMA BU KEZ YAZMAK İSTEDİM :d BU ÖNEMLİ ÇÜNKÜ ARTIK BÖLÜMLERE SINIR KOYACAĞIM TOPLAM OKUNMA SAYISINDA +70 OLMADAN EKLEMEYİ DÜŞÜNÜMÜYORUM :d BU BÖLÜMÜN ÜÇ GÜN BEKLEMESİNİN NEDENİ BUYDU +70 ARTINCA EKLEDİM :d TEŞEKKÜRLER :dDD OYLAR +10 OLURSA +70 BEKLEMEM :)))

AŞKIN HİKAYESİ ♥ HARLENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin